Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos jos minun kuumistelut on kelvanneet 💙 En nyt usko että ficcejä lähden kirjoittaan, mutta never say never. Kerron kyllä jos jotakin saan joskus aikaiseksi.
Ja sori muille jos höpötän liikaa Tommysta, mutta shippaan sitä vain itselleni. Nyt öitä kaikille.
LG
On todellaki! Se parin rivin kuvaus oli kyllä Hot! Kivaa, kun oot jakanu kuumisteluja monenlaisten muiden kirjoitusen ohella:)
 
vierailija
Mulla menee nää kyllä ihan yli tai ne joissa Kärtsä pyytää bändiä panemaan Boitsua hänen puolesta tai kaikki vaan panee toisiaan ja yhdessä olevat parit ei välitä yhtään. En tiiä oonko vanhanaikainen vaikka rivo olenkin.
LG
Kiva, että edes joku on mun kanssa samoilla linjoilla. Välillä oikeasti masentaa olla täällä palstalla, koska paneminen näyttää olevan monella se tärkein asia. Ikäänkuin tunteilla ei olisi väliä. Ihan järkyttävältä kuulostaa tuokin, että muut panee jonkun puolesta. En edes olisi uskonut, että tuollaista kirjoitetaan, eikä suurin osa porukasta edes ilmeisesti hätkähdä yhtään. Kiva olisi täällä seurata joksujen ja K n asioita, mutta taidan olla kuitenkin väärässä paikassa.
 
vierailija
Kiva, että edes joku on mun kanssa samoilla linjoilla. Välillä oikeasti masentaa olla täällä palstalla, koska paneminen näyttää olevan monella se tärkein asia. Ikäänkuin tunteilla ei olisi väliä. Ihan järkyttävältä kuulostaa tuokin, että muut panee jonkun puolesta. En edes olisi uskonut, että tuollaista kirjoitetaan, eikä suurin osa porukasta edes ilmeisesti hätkähdä yhtään. Kiva olisi täällä seurata joksujen ja K n asioita, mutta taidan olla kuitenkin väärässä paikassa.
No mä en edes lue ficcejä, muuta kuin palstan mini-ficcejä ja ihan hyvin viihdyn täällä ja vauvalla.
 
vierailija
Balkanilaiset fanit taas nyreissään, kun eivät saaneet meet&greetiä keikan jälkeen. Toisaalta ihan ymmärrettävää, kun Joksut on kuitenkin tavanneet faneja joka keikan jälkeen ollessaan Puolassa, Liettuassa ja Tšekissä. En tiedä, mikä tähän linjaukseen on syynä, onko fanit siellä päin liian innokkaita vai mikä?
 
vierailija
Mulle tuli mieleen et oisko se jotenkin keikkapaikasta riippuen tai jotain kun ei nordic tourillakaan ollut oikeastaan meet&greettejä. Esim jos keikkapaikka kieltää meet&Greetin erilaisista syistä Esim turvallisuudesta tai vastaavaa?
 
vierailija
No mä en edes lue ficcejä, muuta kuin palstan mini-ficcejä ja ihan hyvin viihdyn täällä ja vauvalla.
En minäkään lue niitä, paitsi noita minejä.
Välillä täällä onkin oikein kivaa ja poistun siinä vaiheessa kun meno on liian rietasta mulle. Kyllä ficcien maailmaan joutuu täällä törmäämään aika paljonkin, vaikka ei niitä varsinaisesti luekaan.
 
vierailija
Mulle tuli mieleen et oisko se jotenkin keikkapaikasta riippuen tai jotain kun ei nordic tourillakaan ollut oikeastaan meet&greettejä. Esim jos keikkapaikka kieltää meet&Greetin erilaisista syistä Esim turvallisuudesta tai vastaavaa?
No Suomessa tais olla yks spesiaalisyy miksi meet&greetit jäi väliin. 😄 En tiedä voiko liittyä keikkapaikkojen omiin linjauksiin, luulisi että he itse päättävät jäävätkö keikan jälkeen tapaamaan faneja vai ei? Ruotsissa tapasivat myös faneja ennen keikkaa. Moni Kroatian keikalla ollut tuntuu olevan harmissaan, kun olivat tällä kertaa menneet suoraan hotellille. Ymmärrän kyllä pettymyksen, kerta kiertueen muilla keikoilla fanit päässeet kuitenkin tapaamaan bändin jäseniä.
 
vierailija
No Suomessa tais olla yks spesiaalisyy miksi meet&greetit jäi väliin. En tiedä voiko liittyä keikkapaikkojen omiin linjauksiin, luulisi että he itse päättävät jäävätkö keikan jälkeen tapaamaan faneja vai ei? Ruotsissa tapasivat myös faneja ennen keikkaa. Moni Kroatian keikalla ollut tuntuu olevan harmissaan, kun olivat tällä kertaa menneet suoraan hotellille. Ymmärrän kyllä pettymyksen, kerta kiertueen muilla keikoilla fanit päässeet kuitenkin tapaamaan bändin jäseniä.
Toisaalta balkanilaiset fanit saaneet varmaan paljon meet&greetejä ennen kuin Joksut alkoi heittää enemmän keikkaa ulkomailla Euroviisujen jälkeen, kun taas ulkomailla monet faneista näkee ja tapaa Joksut vasta ekaa kertaa, pl. ne superfanit, jotka kiertää melkein joka keikalla.
 
vierailija
Jos olet tosissasi tuon ankeutuksen kanssa, niin nyt on kyllä sen verran hypitty johtopäätöksiin järjettömistä lähtökohdista että suosittelen menemään vaikka hetkeksi ulos lunta luomaan tai vaan kävelylle, pois sieltä läppärin/kännykän luota. Nyt ollaan vähän liian syvällä omissa ajatuskuvioissa ja oman teorian erinomaisuudessa. Ei ole mitään logiikkaa tuossa ja varmasti tiedät sen itsekin, järki hoi. Ja suosittelen tekemään kyllä saman ja poistumaan läppärin luota mikäli olet vain provoamassa, koska ei siinäkään mitään järkeä ole.
Hah. Hyvinkin paljon logiikkaa tuossa. Aika paljon enemmän kuin KB fiktiossa 😂
 
vierailija
Äh, näin jotain kivaa unta ficistäni. Siihen liittyi jotenkin myös LG ja Häärijä, vaikka eivät ficciini oikeasti liitykään. :) Mutta en vain koskaan onnistu muistamaan tätä aihetta koskevia uniani, vaikka näen niitä lähes joka yö ja nytkin yritin muistella sitä 10 sekuntia heräämisen jälkeen - se oli jo kadonnut.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä