Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei, apua, päädyin vahingossa Reddittiin tutkimusmatkalle kun liveä ei löytynyt, ja nyt yhtäkkiä törmäsin ikivanhaan instastoorin kuvankaappaukseen, joka suorastaan kerjää yhdistämistä tohon Kärtsän OF-julistukseen. Ihme ettei joku jo kaivanut tätä esiin ja tehnyt edittiä, kun kuvassa on kirjaimellisesti B katselemassa videota nimeltä "10 things you need to know before starting OnlyFans." :'D

(Alun perin tää oli JO:n instatilin vastauksena vitsiin Kroatian edustajasta Let3:sta, mutta ei nyt muistella sellaista.)

Heh tää on kyllä aikamoinen löytö, tästä sais monet hyvät Tumppu editit.
 
vierailija
Kiitos paljon! Ensin käsitin lauseen "Ehkä pitäis kirjoittaa itseni kanssa jotain jos osaisin." että sinun pitäisi kirjoittaa ficci "itsesi kanssa" eli ficci jossa on sinä ja Tommy yhdessä. :)

- Joymuffin
Ole hyvä vaan ja toivottavasti jaksat kirjoittaa näitä paljon lisää. 💙 Joo tarkoitinkin just tuota, että pitäis kirjoittaa siis ficci jossa olisi itse Tommyn kanssa. 😄 En tiedä mikä paritus olisi hyvä, ehkä jos joku kirjoittaisi ficin Tommysta ja Nacesta se olisikin jo jotain.
LG
 
vierailija
Useammassa ficissähän on ollut niin, että koko muu bändi suunnilleen panee toisiaan, mutta Jure ei ole siinä mukana.
Mulla menee nää kyllä ihan yli tai ne joissa Kärtsä pyytää bändiä panemaan Boitsua hänen puolesta tai kaikki vaan panee toisiaan ja yhdessä olevat parit ei välitä yhtään. En tiiä oonko vanhanaikainen vaikka rivo olenkin.
LG
 
vierailija
Ole hyvä vaan ja toivottavasti jaksat kirjoittaa näitä paljon lisää. 💙 Joo tarkoitinkin just tuota, että pitäis kirjoittaa siis ficci jossa olisi itse Tommyn kanssa. 😄 En tiedä mikä paritus olisi hyvä, ehkä jos joku kirjoittaisi ficin Tommysta ja Nacesta se olisikin jo jotain.
LG
Jos ikinä päädyt kirjoittamaan "reader (mieskertoja) & Tommy" ficciä tällä kombolla, niin voiko ilmottautua jo lukujonoon? Onhan ao:lla tosi lyhyitäkin esim muutaman sadan tai parin kappaleen tekstejä.

Musta näitä lukija (mies) ficcejä on vähän mun makuun tässä laajennetussa fandomissa!

Sulla on jotenki tosi kiva tapa ilmaista kuumasti tapahtumia, ja yksittäiset tänne kirjoitetut lauseet on kyllä erottuneet! Joten peukku täältä minkälaiselle tahansa ficille, jos ikinä inspiraatio iskee!
 
vierailija
Juressa ei ole mitään vikaa. Todella valloittava ja ihanan oloinen ihminen, mutta mä en saa hänestä mitään viboja suuntaan enkä toiseen. Mä olen yövuorossa ja tylsyyttäni kirjoittelen plussalla.
Sama! Jure on tosi herttaisen oloinen mutta en saa hänestä kyllä yhtään sellaisia värinöitä. Muutenkaan en yhtään jaksa lukea noita Joksut panee toisiaan -ficcejä. Joo, ei tuu joulua kyllä mulle niistä, vaikka tarkistussana yrittää niin vihjata 😄
 
vierailija
Sama! Jure on tosi herttaisen oloinen mutta en saa hänestä kyllä yhtään sellaisia värinöitä. Muutenkaan en yhtään jaksa lukea noita Joksut panee toisiaan -ficcejä. Joo, ei tuu joulua kyllä mulle niistä, vaikka tarkistussana yrittää niin vihjata
Mun mielestä kolmen miehen kimppa voi olla kuumaa katsottavaa ja luettavaa, mutta ei silloin kun kyse on Joksuista tai Kärtsästä. En tykkää mistään väkisin tehdystä, vaan pitää oikeasti olla jotakin kemiaa.
 
vierailija
Jos ikinä päädyt kirjoittamaan "reader (mieskertoja) & Tommy" ficciä tällä kombolla, niin voiko ilmottautua jo lukujonoon? Onhan ao:lla tosi lyhyitäkin esim muutaman sadan tai parin kappaleen tekstejä.

Musta näitä lukija (mies) ficcejä on vähän mun makuun tässä laajennetussa fandomissa!

Sulla on jotenki tosi kiva tapa ilmaista kuumasti tapahtumia, ja yksittäiset tänne kirjoitetut lauseet on kyllä erottuneet! Joten peukku täältä minkälaiselle tahansa ficille, jos ikinä inspiraatio iskee!
Kiitos jos minun kuumistelut on kelvanneet 💙 En nyt usko että ficcejä lähden kirjoittaan, mutta never say never. Kerron kyllä jos jotakin saan joskus aikaiseksi.
Ja sori muille jos höpötän liikaa Tommysta, mutta shippaan sitä vain itselleni. Nyt öitä kaikille.
LG
 

Yhteistyössä