Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mercuryn viimeinen kumppani jonka kanssa oli yhdessä useita vuosia oli nimeltään Jim Hutton. Löytyy Googlella tietoa jos jotakuta kiinnostaa. On kirjoittanut ainakin yhden muistelmateoksenkin. Aiheen vierestä, mutta kun oli keskustelua tuossa.
 
vierailija
Olettaisin, että jos olisin näyttelijä ja suostunut johonkin kohtaukseen joka saattaa herättää kiinnostusta ja puhetta olisin sen asian kanssa ihan sinut. Eihän se nyt mitenkään yllättävää ole, että niin käy ja nykypäivänä kaikki menee someen ja äkkiä on meemiä poikineen. Nuorempi polvi varsinkin ymmärtää tämän
 
vierailija
vierailija
Niillä suomalaisilla faneilla siellä Wroclawin keikalla, joiden liput näkyi livessä, oli siis tosiaankin Käärijä-paidat päällä! Näkyy Vitan kuvissa (IG-stoorissa). Ei ihme että Boitsun katse hakeutui koko ajan sille suunnalle :D
 
vierailija
Ei jäädä huonommaksi - Ylelle voi laittaa niitä ohjelmatoiveita (ei anna linkittää mutta hakusanoilla Yle ohjelmatoiveet löytyy lomake). Yritetään saada Boitsu meidän olohuoneisiin
Twitterissä huomasin, että jotkut suomalaiset fanit olivat ottaneet yhteyttä myös paikallisiin elokuvateattereihin, mutta ilmeisesti näytöksen järjestäminen on hankalaa, koska elokuvan levittäjä on Sloveniassa. Tämä voisi kuitenkin olla yksi vaihtoehto saada elokuva katsottavaksi Suomeen, Ylen kautta elokuvan saaminen ohjelmistoon voi kestää, kun on vasta joulukuussa tulossa teattereihin.
 
vierailija
Olettaisin, että jos olisin näyttelijä ja suostunut johonkin kohtaukseen joka saattaa herättää kiinnostusta ja puhetta olisin sen asian kanssa ihan sinut. Eihän se nyt mitenkään yllättävää ole, että niin käy ja nykypäivänä kaikki menee someen ja äkkiä on meemiä poikineen. Nuorempi polvi varsinkin ymmärtää tämän
Ehkä se on sukupolvikysymys, että minun on tosi vaikea ymmärtää, ettei esimerkiksi nuo nyt Bojanista tehdyt meemit ole loukkaavia. Hyvä, jos kohde itse on ihan sinut niiden kanssa.
 
vierailija
Ehkä se on sukupolvikysymys, että minun on tosi vaikea ymmärtää, ettei esimerkiksi nuo nyt Bojanista tehdyt meemit ole loukkaavia. Hyvä, jos kohde itse on ihan sinut niiden kanssa.
Ei kyllä ole vain sukupolvikysymys. Mä olen varmasti lähinnä Bojanin vanhempien sukupolvea, mutta mun mielestä noi meemit on niin selkeästi vitsejä (ja jopa hauskoja sellaisia tässä tilanteessa, kun universumi heitti eteen tällaisen sattuman aikatauluihin liittyen) etten voi ymmärtää niistä loukkaantujia.
 
vierailija
Kyllä tuo riittävän rivoa on, että tavallinen ihminen ei tyytyväinen ole, jos kohteeksi joutuu.
Mä en kyllä pidä r*unkkaamista erityisen rivona enkä varsinkaan silloin, jos sitä on vain näytelty ja mitään ei oikeasti edes näy.
Ja sitä paitsi jos olet näytellyt tuota3 elokuvassa, niin et ole enää "tavallinen ihminen" vaan näyttelijä, joka tietää, että tuo kohtaus on tulossa nähtäville ja se on varmasti hänelle täysin ok.
Ehkä tästä aiheesta jauhamisen voisi nyt jo lopettaa.
 

Yhteistyössä