Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saa olla sun puolesta mauttomia, mutta ärsyttää tuo pakotus, että kaikkien palstalla pitäisi noudattaa samanlaisia moraaliarvoja kuin sinun ja reagoida kanssasi samalla tavalla, eli pöyristellä suureen ääneen jotain somen huumorimeemejä.
Jos joku sanoo niistä arvostelua, niin miten se on pakotusta sanojan arvoihin? Etkö suvaitse erilaisia arvoja itse?
 
vierailija
Ehkä joku kokee sen samana kuin olisi kuvattu oikeaa toimintaa salaa ja nyt sitten pilkataan siitä.
Pilkkaajat (yleisesti, en nyt puhu tästä yhtetydestä, enkä K&B-fandomista) pyrkivät juuri tuohon. Eli ei merkitystä, että klippi on leffasta, sillä pyritään luomaan ympäristö, jossa pilkataan henkilön yksityisyyttä irti roolihahmosta.
Vaikka nyt ei siitä varmastikaan ole kyse olen todella allerginen kaikelle pilailulle aiheesta.
 
vierailija
Viisikymppinen miespuolinen brittikaverini (ei Queen-fani, mutta muuten kova rockdiggari) kommentoi Mercury-aiheeseen: "It is weird because as far as I remember almost everyone knew he was bi or gay back in the day. " (Tämä on myös ainoa kavereistani, jonka olen saanut diggaamaan mistään Joksujen tai Siddhartan biiseistä, hänestä myös CCC on hyvä.)
 
vierailija
Eiköhän me tulla näkemään Bojanilta vielä rohkeampiakin juttuja. Ei hän mikään siveyden sipuli ole, vaikka joku siellä Slovenian maaperällä on selvästi jarrutellut. Tähän väliin vähän katsausta Karlo Kirrin suunnittelemien asujen yksityiskohtiin https://www.tumblr.com/zadig-of-fate/734594705477763072/who-was-it-who-wanted-a-closer-look-at-the-sun-on
Kyllä Karlo on osannut oikein katsoa, joksuaurinkohan kuuluu nimenomaan tuohon peppuun! 🌞 MRS, luonnollisesti!🤗
 
vierailija
Sua ei haittais jos susta ois tuollaista materiaalia verkossa? Mua kyllä haittais, jos olisin (en siis vertaa suoraan B:n elämään enkä tuohon elokuvaan, vaan kuvitteelliseen omaan elämääni) tuntemattomana jossain pienessä produktiossa r*nkannut ja elokuvan tullessa ulos ”jokainen” tuntisi minut (jostain säädyllisemmöstä yhteydestä ). Haluaisin vajota maan alle ja olisin häpeissäni meemeistä. No, kohtauksessa ei onneksi näytetä ”mitään”.
Siis Bojan on tuota elokuvaa tehdessään ollut ihan jo aikuinen ihminen ja todennäköisesti häntä ei ole hävettänyt yhtään roolihenkilönsä tekemiset. Ja miksi ihmeessä olisi pitänytkään hävettää 😳? Eikä tuo mikään pieni produktio ole ollut, vaan alunperin TV:en tarkoitettu minisarja, joten kyllä sille näkyvyyttä on jo alunperinkin ollut tarjolla.
Ja sitten nuo meemit... Kirjoitin tuonne vauvan puolellekin jo, että puhutaanko me nyt ollenkaan samasta Bojanista? Siis siitä, joka Euroviisuissa nytkytteli K:ta vasten laulaen "...i feel you...", osallistui epäröimättä Tavastialla possujunaan, antoi K:n nuolla itseään NT:llä ja on ihan hiljattain puhunut siitä, kuinka haluaisi eroon kiltin pojan imagosta?

Jotenkin en usko, että tuo elokuvatraileri häiritsee Bojania pätkääkään ja uskoisin, että jopa pitää hauskana sattumana, että K:n Of sattui tulemaan esille yhtäaikaa. Mä luulen, että K:lla ja B:llä on samanlainen huumorintaju, vähän likainen ja kiero, ja nuo meemit uppoo todennäköisesti ihan hyvin 😉

Mä luulen, että tuo huumorintaju on juurikin yksi heitä yhdistävistä asioista, siinä he puhuvat todellakin samaa kieltä ilman mitään kielimuureja. Live, love, Jere 😊

Ja kuinka ollakaan MRS=3
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Nyt kyllä vaikuttaisi Bojanilla olevan jotain isoja prosessointeja meneillään, mutta en saa kiinni sen tarkemmin. Olisi ollut kiinnostavaa nähdä hänet keikalla tänään ja havainnoida, mutta toki parempi hänelle itselleen, että tänään on vapaapäivä. :)

-energiamamma
 
vierailija
Vaikea osallistua tähän Freddie Mercury -keskusteluun kun itse olen ollut tarhaikäinen hänen kuollessaan. Eli muistan ainoastaan aidsiin kuolleen Queenin laulajan ja keskeisen homoikonin. On välillä jännä huomata miten eri-ikäisiä ihmisiä täällä on. Vaikka olen aikuisen lapsen vanhempi, olen silti selvästi liian nuori joihinkin aiheisiin.
Piti mennä googlaamaan koska se kuoli ja olen ollut 15v. Parhaiten muistan sen hienon muistokonsertin
 
vierailija
En ollut varsinainen fani, vaan Queen oli mulle yksi bändi, jota kuuntelin muiden joukossa. Minulle ei ainakaan tullut missään vastaan, että Freddie ois edes epäilty homoksi, tai jos tulikin niin ajattelin sen olevan jotain panettelua vaan.
Eli enemmän kiinni siitä miten halusit asian olevan kuin siitä mitä hän oli. Oli mieskumppanikin ja aikanaan tapaili paljon miehiä. Näistä oli juttuja lehdissä.
 

Yhteistyössä