Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rahanmenoa tietää Bojanillekin

 
vierailija
Aika monella kansainvälisellä staralla siis muusikolla on OF. Jakavat ei seksuaalista sisältöä esim. teasereita uusista kappaleista yms. Voihan tuollakin olla mitä vaan, mutta en usko ihan explicit kontenttiin. Varmasti siellä twerkataan ja ketkutetaan ja ehkä sitä parijoogaa saadaan.
Saattaisi tulla kyllä palautetta jos mitään kuolausmateriaalia ei olisi. Varsinkin kun siihen suuntaankin vihjaillaan. En itsekkään usko mihinkään etä kaikki näytetään.
 
vierailija
Mä luulen että K tulee tästä(kin) saamaan pskaa niskaan. Syytetään ahneudesta, ei halua enää ilmaiseksi jakaa kontenttia, jne. Ja hinnasta ei näytä kukaan tykkäävän jo nyt, edes superfanit.
 
vierailija
Se tuossa on yksi ongelma. Ei noiden välillä ole kyllä mitään vetovoimaa. Mutta epäilen ettei siihen tuossa vedotakaan.
Ei varmasti vedotakaan, kuvat tulee varmana olemaan samaa tasoa kuin jo nyt on Instassa ollut nähtävissä (vaikka se housukuva). Ehkä se joillekin riittää, mut mua ei ainakaan kiinnosta mikään Kärtsä&Härtsä materiaali tarpeeksi että maksaisin siitä.
 

Yhteistyössä