Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Äläs nyt. Pyhä Pietari laittaa sinut haistelemaan tuon lausuman takia Käärijän 4 kk käytettyjä pinttyneitä hiestyneitä likaisia nahkatötteröhousuja, kunnes kevytmielisestä sielustasi on karsta poistunut suuren kärsimyksen ja hammasten kiristyksen jälkeen.
 
vierailija
Äläs nyt. Pyhä Pietari laittaa sinut haistelemaan tuon lausuman takia Käärijän 4 kk käytettyjä pinttyneitä hiestyneitä likaisia nahkatötteröhousuja, kunnes kevytmielisestä sielustasi on karsta poistunut suuren kärsimyksen ja hammasten kiristyksen jälkeen.
Tämä oli siis vastauksena sille, joka kohotti Kostopitsin Torinon käärinliinojen yläpuolelle 🤭T.ed
 
vierailija
Okei, mä en tykkää tästä suuntauksesta. Näyttää kuuluvan siihen Kärtsän viisvuotissuunnitelmaan, rahat pois typeriltä faneilta ja sitte eläkkeelle. Ääh. Musta tää on fanien aliarvioimista ja hyväksikäyttöä. Tuli kyllä paska fiilis.
 
vierailija
Take my money! En ole innokas keikoilla kävijä, enkä merchin käyttäjä, niin tää on juuri täydellinen tapa mulle tukea artistia, musiikin kuuntelun lisäksi.
Ihan sama ajatus mulla. Olen saanut niin paljon iloa ja spontaaneja nauruja K&H-parivaljakon tuottamasta sisällöstä tähänkin asti, että odotan innolla joulukalenteria. En todellakaan usko, että sen sisällöstä tulee sellaista törkyä, mitä jotkut palstoilla ennustelevat, vaan aivan varmasti tässä on huumori vahvasti mukana.
 
vierailija
On tuo vähän liian kallis, 20 eur oisin ehkä voinu maksaa. Nyt on hinnoittelu mennyt vähän metsään, harmi vain. Ei varmaan kovin moni viitsi maksaa, no superfanit varmasti, mutta paljonko niitä lopulta on. Toivon silti menestystä tälle hankkeelle!
Tuskin tuo on tarkoitettukaan kaikille vaan sellainen lisä niille erikoisfaneille ja uteliaille. Itse kyllä uskon monen tilaavan vaikka itse en tilaakaan. Ei 37€ monelle ole kovin iso raha. Jos ihmiset reissaa toisesta maastakin katsomaan niin..
 
vierailija
Ihan sama ajatus mulla. Olen saanut niin paljon iloa ja spontaaneja nauruja K&H-parivaljakon tuottamasta sisällöstä tähänkin asti, että odotan innolla joulukalenteria. En todellakaan usko, että sen sisällöstä tulee sellaista törkyä, mitä jotkut palstoilla ennustelevat, vaan aivan varmasti tässä on huumori vahvasti mukana.
En minäkään ja aikanaan kun K puhui tästä ideasta sanoi ettei sinne ole mitään törkyä laittamassa tai liian paljastavaa. Puhui siitä miten OF on vaan saanut tietyn maineen mutta sinne voi laittaa monenlaista ja leikitellä.
 
vierailija
He*vetti sentään, OF se sitten kuitenkin oli! Olin aivan varma, että kyseessä olisi se glögi, joten en vaivautunut odottelemaan puolilleöin 🙈

Kuulun siihen kansanosaan, jolle Härtsä on seksikkyydessä osastoa Mr Bean, joten en tiedä, viitsinkö maksaa tuosta 35 e. Pelkästä Kärtsästä voisin maksaa ja K&B:stä maksaisin moninkertaisesti.

Se stana kumminkin haistelee kostopitsiä kädet housuissa jossain luukussa. Voi prkl pakkoko se on ostaa 🤬
No tämäpä! Kostopitsi kiinnostelisi kyllä. Ja kieltämättä luukku kakskytäneljä voisi olla ylläpito, jossa on Boitsu 😄 (oikeesti en kyl usko, et B lähtis tuohon mukaan, mut minut saa kyllä yllättää iloisesti).
 
vierailija
He*vetti sentään, OF se sitten kuitenkin oli! Olin aivan varma, että kyseessä olisi se glögi, joten en vaivautunut odottelemaan puolilleöin

Kuulun siihen kansanosaan, jolle Härtsä on seksikkyydessä osastoa Mr Bean, joten en tiedä, viitsinkö maksaa tuosta 35 e. Pelkästä Kärtsästä voisin maksaa ja K&B:stä maksaisin moninkertaisesti.



No tämäpä! Kostopitsi kiinnostelisi kyllä. Ja kieltämättä luukku kakskytäneljä voisi olla ylläpito, jossa on Boitsu (oikeesti en kyl usko, et B lähtis tuohon mukaan, mut minut saa kyllä yllättää iloisesti).
Ei ylläpito vaan ylläri 🙈
 
vierailija
Miksi toteuttaa OF:n kautta, kun ne ottaa siitä tyyliin puolet itselleen. Suljettua sisältöä voi tuottaa omille sivuillekin, eikä tarvitse maksaa muille. Yleisö K:lla on jo valmiina, ei se siihen tarvitse OF:n kautta tulevaa porukkaa. Joo JOULU on, mutta silti en maksa tästä sisällöstä, K/B voisin maksaakin. Mutta senkin mieluusti kokonaan suoraan tekijöille, en ahneille välikäsille. Toivottavasti kuitenkin poikien OF tilistä tulee sellainen kuin halusivat.
 
vierailija
Miksi toteuttaa OF:n kautta, kun ne ottaa siitä tyyliin puolet itselleen. Suljettua sisältöä voi tuottaa omille sivuillekin, eikä tarvitse maksaa muille. Yleisö K:lla on jo valmiina, ei se siihen tarvitse OF:n kautta tulevaa porukkaa. Joo JOULU on, mutta silti en maksa tästä sisällöstä, K/B voisin maksaakin. Mutta senkin mieluusti kokonaan suoraan tekijöille, en ahneille välikäsille. Toivottavasti kuitenkin poikien OF tilistä tulee sellainen kuin halusivat.
Ei nyt aivan puolia, noin 20% ottaa, kävin tämän tarkistamassa, kun ei kuulostanut uskottavalta
 
vierailija
Tulin tänne kun vauvalla on näköjään kiellettyä sanoa, ettei KHäärijä-joulukalenteri houkuttele ja vielä enemmän kiellettyä on sanoa, että jos se olis K&B-kalenteri, niin ostaisin. 😅 Mutta jos olen rehellinen, niin tuossa on totuus. Maksaisin ilomielin enemmänkin K&B-joulukalenterista, mutta Härtsä ei kiinnosta ollenkaan ja kun miettii, millaista matskua sieltä todennäköisesti tulee, niin vielä vähemmän kiinnostaa tämä proggis. Toivottavasti joku fani improvisoi kivan ja söpön K&B-joulukalenterin, vaikka kaikista parhaimmista hetkistä sitten.
 
vierailija
Tulin tänne kun vauvalla on näköjään kiellettyä sanoa, ettei KHäärijä-joulukalenteri houkuttele ja vielä enemmän kiellettyä on sanoa, että jos se olis K&B-kalenteri, niin ostaisin. Mutta jos olen rehellinen, niin tuossa on totuus. Maksaisin ilomielin enemmänkin K&B-joulukalenterista, mutta Härtsä ei kiinnosta ollenkaan ja kun miettii, millaista matskua sieltä todennäköisesti tulee, niin vielä vähemmän kiinnostaa tämä proggis. Toivottavasti joku fani improvisoi kivan ja söpön K&B-joulukalenterin, vaikka kaikista parhaimmista hetkistä sitten.
Minä voisin maksaa kympin tuosta nykyisestä kalenteristakin, Bojanin kera huomattavasti enemmän. :p (Ja minulla on kolminumeroiset kuukausitulot.)
 

Yhteistyössä