Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oman elämäni kahden suuren rakkauden kanssa en ole kummankaan kanssa seurustellut päivääkään huolimatta vahvoista molemminpuolisista tunteista ja että tiellä ei ollut muita kumppaneita tai ei-heterojuttuja. Ihmiset ovat hiton vaikeita ja monimutkaisia.
No jep.
Mulla on jo kuudetta (!) vuotta menossa vääntö elämäni rakkauden kanssa, että tuleeko tästä mitään ja milloin. Romanttisia tunteita on ja paljon. Etäisyys ja ei-heterojutut ja muu arkinen tiellä. Mutta ei vaan päästä tai haluta päästää toisistamme irti.
 
vierailija
No jep.
Mulla on jo kuudetta (!) vuotta menossa vääntö elämäni rakkauden kanssa, että tuleeko tästä mitään ja milloin. Romanttisia tunteita on ja paljon. Etäisyys ja ei-heterojutut ja muu arkinen tiellä. Mutta ei vaan päästä tai haluta päästää toisistamme irti.
Ja seuraavia jonottajia on myös ollut molemmin puolin, eikä tää jarruttelu ole ollut heistä kiinni.
 
vierailija
Tähän liittyen... Oman elämäni suuri romanttinen rakkaus on joku muu, kuin kenen kanssa olen seurustellut vuosia. Näin tilanteet elämässä joskus menevät. :/
Ihan sama tilanne. Tapasin luultavasti elämäni rakkauden hetkellä, jolloin olin menossa jo naimisiin toisen kanssa. Ei huono suhde sekään ja elämä on hyvin sujunut, mutta se suurin roihu toki varmasti on jäänyt puuttumaan. Siinä hetkessä tuntui vain, että olisin pettänyt liian monet odotukset, poikaystävän, vanhempien ja ystävien, ja siirsin omat tunteet sivuun.
Elämä ei ole yksinkertaista, varsinkin jos haluat ottaa huomioon myös muiden tunteet kuin vain omasi.
Toki J&B suhteen toivoisin, että olisivat rohkeampi kuin itse olin... silloin joskus.
 
vierailija
Ihana klippi. Ja naurattaa vieläkin miten B:n huomio on niin Kärpyssä, ettei muista pitää ovea auki jäljessä tulevalle hepulle. :'D
Enpä muuten aiemmin ollut huomannut, että se takana tuleva tyyppi on siinä heti B:n takana tulossa myös ovesta sisään. Videon lopussa näkyy, kun hän tarttuu ovenkahvaan ja avaa oven uudelleen, kun B on painellut sisään. Voi Boitsua. :D

Ja eikös tämä video ole Olympialla kuvattu? B:llä oli siis sekä Turun että Tampereen keikkapäivinä tuollainen väljä V-aukkoinen paita päällä, jollaista ei kyllä NT:n ulkopuolella ole mielestäni näkynyt. Ettei vaan haluaisi tehdä K:hon vaikutuksen oversize-fitillään?
 
vierailija
Mulla on varmaan shippi syklissä menossa nyt se surullinen vaihe. Kuuntelin tätä ja nämä sanat...

Nyt tajuun, sul on painavat kengät
Et maassa kiinni jalkasi ois
Sataa höyhenii ja kello on neljä
Oot niin kaunis, ettei kuvata voi

Mä silitän sun silmäluomii
Ja rukoilen, et aina näin ois
Mut enkeleissä on vaan se huono puoli
Et lopulta ne lentävät pois

Mä silitän sun silmäluomii
Ja sydän meinaa pakahtuu kun
Jokaisell on täällä joku taivas
Mietin, tiedätköhän että sä oot mun
Mä oon täällä aina, jos jonain sunnuntaina
Tuhannen vuoden päästäkin satut lentelemään
Linnun radan tällä laidalla
Tuhannen vuoden päästäkin
Sua tällä lailla silitän
 
vierailija
Enpä muuten aiemmin ollut huomannut, että se takana tuleva tyyppi on siinä heti B:n takana tulossa myös ovesta sisään. Videon lopussa näkyy, kun hän tarttuu ovenkahvaan ja avaa oven uudelleen, kun B on painellut sisään. Voi Boitsua.

Ja eikös tämä video ole Olympialla kuvattu? B:llä oli siis sekä Turun että Tampereen keikkapäivinä tuollainen väljä V-aukkoinen paita päällä, jollaista ei kyllä NT:n ulkopuolella ole mielestäni näkynyt. Ettei vaan haluaisi tehdä K:hon vaikutuksen oversize-fitillään?
On Tampereelta ❤
 
vierailija
Enpä muuten aiemmin ollut huomannut, että se takana tuleva tyyppi on siinä heti B:n takana tulossa myös ovesta sisään. Videon lopussa näkyy, kun hän tarttuu ovenkahvaan ja avaa oven uudelleen, kun B on painellut sisään. Voi Boitsua.

Ja eikös tämä video ole Olympialla kuvattu? B:llä oli siis sekä Turun että Tampereen keikkapäivinä tuollainen väljä V-aukkoinen paita päällä, jollaista ei kyllä NT:n ulkopuolella ole mielestäni näkynyt. Ettei vaan haluaisi tehdä K:hon vaikutuksen oversize-fitillään?
Takana oleva tyyppi on Mark. Aattelin sen nimen heittää ilmoille ku ollu muutama muukin kommentti missä sitä on sanottu vaan tyypiks :D
 
vierailija
Enpä muuten aiemmin ollut huomannut, että se takana tuleva tyyppi on siinä heti B:n takana tulossa myös ovesta sisään. Videon lopussa näkyy, kun hän tarttuu ovenkahvaan ja avaa oven uudelleen, kun B on painellut sisään. Voi Boitsua.

Ja eikös tämä video ole Olympialla kuvattu? B:llä oli siis sekä Turun että Tampereen keikkapäivinä tuollainen väljä V-aukkoinen paita päällä, jollaista ei kyllä NT:n ulkopuolella ole mielestäni näkynyt. Ettei vaan haluaisi tehdä K:hon vaikutuksen oversize-fitillään?
No eikös se ollut Klta💚 lainattu paita, kun omat jäi Tavastian jälkeen jonnekin...
 
vierailija
Olenkohan ainut, mutta sen jälkeen kun näin postauksen siitä miten B katsoi Suomessa bäkkärille laulaessaan Vem da gresin smeh-kohtaa, niin en ole kertaakaan pystynyt kuuntelemaan sitä ilman että K tulee ajatuksiin siinä kohtaa. :D
 
vierailija
Olenkohan ainut, mutta sen jälkeen kun näin postauksen siitä miten B katsoi Suomessa bäkkärille laulaessaan Vem da gresin smeh-kohtaa, niin en ole kertaakaan pystynyt kuuntelemaan sitä ilman että K tulee ajatuksiin siinä kohtaa.
Haha, et ole ainut. Onko kellään tullut vastaan tuosta kohdasts klippiä Turun keikalta? Joku sanoi, että siellä B katsoi K:n aitiota kohti.
 

Yhteistyössä