Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo.. sanoi että keikat on kivoja... Jos kaikki muu tuntuu niin raskaalta... toivon että K saa pian rauhaa arjessaankin... Luulen että monet tekijät tekevät arjesta hänelle vaikeaa (mm. se, että UMK:n/viisujen jälkeen ei ole saanut rauhaa vapaa-ajallaan). Siinä Amsterdamin haastattelussakin sanoo, että Suomessa ei voi piiloutua missään.
*mielenosoitus* Kärtsälle koko tammikuu lomaa Antin residenssissä tai jossakin Slovenian piilopirtissä! 🪧
 
vierailija
Saitin rakentaja, kiva kuulla sinusta ja että projekti on kuitenkin edelleen pystyssä. 💚 Mä niin toivon että vielä joku päivä päästäisiin kokeilemaan sitä, nyt kun tässä on lähinnä pari päivää vaan vältellyt näitä palstoja.
 
vierailija
Ihana ilme K lla (J llä) tuossa ekassakin kuvassa. Eilen kun nämä kaksi taas pyörivät muun päässä kaiken muun ohessa, sain huippuoivalluksen. Keksin yhtäkkiä mitä näiden välillä on. Se on rakkaus. 🤔🥺
Ja tämä on eräänlainen vitsi.
Aivan ihania kuvia. Kiitos sille, joka on nämä ottanut ja käsitellyt. Jos joku joskus noin katsoisi, polvet pettäisivät.
 
vierailija
Offtopic: Minua diagnosoituna autistina loukkaa, jos joku selittää (ja samalla osin ehkä hyväksyy) tämän erään välillä erittäin huonosti käyttäytyvän henkilön käytöksen johtuvan mahdollisesta autismista. On se sitä tai ei, autismi ei koskaan anna lupaa kohdella muita huonosti. Melttari ei tarkoita sitä että aletaan haukkua muita ja kirjoittaa useita herjaavia viestejä. Tällainen käytös ei lähtökohtaisesti liity autismiin. Monet autistit ovat pohdiskelevia, yliempaattisia ja ahdistuvat riitelystä. Ja nämä palstat eivät ole mitään terapiapaikkoja, sillä se voi olla kyseiselle ja muillekin henkilölle haitallista ja samalla syö keskustelua otsikon aiheesta ja vaikuttaa negatiivisesti koko keskusteluun. Tämän halusin vain sanoa, anteeksi offtipic.

Toivottavasti tänään pysyttäisiin aiheessa ja paremmalla mielellä, itse kukin
Samaa mieltä. T. Autistinen myös
 
vierailija
*mielenosoitus* Kärtsälle koko tammikuu lomaa Antin residenssissä tai jossakin Slovenian piilopirtissä! 🪧
Tuollainen slovenialainen piilopirtti kauniissa vuoristomaisemissa voisi antaa kiva puitteet myös ficille. Bojan antaa K:lle käyttöön jonkun sukulaisensa vuoristomökin, jotta K saisi ladata akkujaan rauhassa. K ei kuitenkaan halua olla yksin, vaan pyytää Bojanin sinne. Seuraa ehkä vuodenajasta riippuen laskettelua, sitä täällä aiemmin kaivattua eräilyä, kalastusta, varovaista lähestymistä nuotion loimussa. Tai jos haluaa jännitysgenreä, niin lumimyrsky estää paluun kaupunkiin, mökkeilylomasta tuleekin aiottua pidempi ja lämpöä haetaan toisen kainalosta ulkona pauhaavan myrskyn aikana.
 
vierailija
Tuollainen slovenialainen piilopirtti kauniissa vuoristomaisemissa voisi antaa kiva puitteet myös ficille. Bojan antaa K:lle käyttöön jonkun sukulaisensa vuoristomökin, jotta K saisi ladata akkujaan rauhassa. K ei kuitenkaan halua olla yksin, vaan pyytää Bojanin sinne. Seuraa ehkä vuodenajasta riippuen laskettelua, sitä täällä aiemmin kaivattua eräilyä, kalastusta, varovaista lähestymistä nuotion loimussa. Tai jos haluaa jännitysgenreä, niin lumimyrsky estää paluun kaupunkiin, mökkeilylomasta tuleekin aiottua pidempi ja lämpöä haetaan toisen kainalosta ulkona pauhaavan myrskyn aikana.
👍🏻😍❤
 
vierailija
Ai hitto tää oli mulle yksi tän saagan hauskimpia hetkiä, olin paikan päällä Tavastialla ja oli aiemmin lukenut Vauvalta että K on tyyliin Oulussa eikä ollut ekalla keikalla eikä paikalla, en enää lukenut palstaa enkä tiennyt että K oli tullut Tavastialle. Sitten The Bojan lennähtää lavalle kostopitseissään ja jotenkin tosi virittyneenä ja mun eka ajatus oli että ihan varmasti on nyt Kärtsä tullut paikan päälle😂
Oi, itse olin pelkkien live-lähetysten varassa (sankarimme Sirpapera muuten livetti KAIKKI 4 Suomen keikkaa, on se kova muia !! 💚💙💚💙), mutta muistan kyllä sen hysterian kun NT:n Tavastia 2 alkoi... Just eilen huvitin itseäni lukemalla Vauvan emoketjua niiltä ajoilta. Aluksi kamala mayhem siitä, että K on mennyt Ouluun Portion Boysin kanssa (nanosekunnin verran itsekin uskoin tähän ja olin jo maani myynyt) ja sitten se ilo ja onni, kun tulikin tieto että K saapunut Tavastialle. Ja B astelee kostopitsessään lavalle!

Olet muuten ihan oikeassa, jokainen NT:n Suomen keikka oli ihana omalla tavallaan ja Tampereella varmaan oli se kaikkien kuumin ja rakkaudellisen ja onnellisin /vapautuneine tunnelma näiden kahden (K&B) välillä, MUTTA kyllä se oli just Tavastian kostopitsi-keikka jossa B pisti parastaan ja aivan kaiken likoon, oli juurikin virittäytynyt aivan tietyille taajuuksille, eikä se tosiaan ollut pelkka outfit related-asia. B tanssi ja liikehti kuin ei koskaan ennen, flirttaili yleisölle ja joka suuntaan (myös ja etenkin sinne bäkkärille päin) ja kertakaikkiaan oli vaan niin hurmaavana ja ihanana ja oli jotenkin kuin PÄÄTTÄNYT, että tänään "oon se mies" ja K/J on mulle se mies... Näin mä se näen. 😍
 
vierailija
Tuollainen slovenialainen piilopirtti kauniissa vuoristomaisemissa voisi antaa kiva puitteet myös ficille. Bojan antaa K:lle käyttöön jonkun sukulaisensa vuoristomökin, jotta K saisi ladata akkujaan rauhassa. K ei kuitenkaan halua olla yksin, vaan pyytää Bojanin sinne. Seuraa ehkä vuodenajasta riippuen laskettelua, sitä täällä aiemmin kaivattua eräilyä, kalastusta, varovaista lähestymistä nuotion loimussa. Tai jos haluaa jännitysgenreä, niin lumimyrsky estää paluun kaupunkiin, mökkeilylomasta tuleekin aiottua pidempi ja lämpöä haetaan toisen kainalosta ulkona pauhaavan myrskyn aikana.
Yes yes ja yes! Huumori-ficciä tilaisin, semmoista pikkujoulu-touhutonttuilua kuumistelulla maustettuna. Jotkut päätyy siivouskomeroon, tunnustetaan salaisia tunteita, peppuja kuvataa kopiokoneella ym. mayhemiä, kiitos paljon.
 
vierailija
Oi, itse olin pelkkien live-lähetysten varassa (sankarimme Sirpapera muuten livetti KAIKKI 4 Suomen keikkaa, on se kova muia !! ), mutta muistan kyllä sen hysterian kun NT:n Tavastia 2 alkoi... Just eilen huvitin itseäni lukemalla Vauvan emoketjua niiltä ajoilta. Aluksi kamala mayhem siitä, että K on mennyt Ouluun Portion Boysin kanssa (nanosekunnin verran itsekin uskoin tähän ja olin jo maani myynyt) ja sitten se ilo ja onni, kun tulikin tieto että K saapunut Tavastialle. Ja B astelee kostopitsessään lavalle!

Olet muuten ihan oikeassa, jokainen NT:n Suomen keikka oli ihana omalla tavallaan ja Tampereella varmaan oli se kaikkien kuumin ja rakkaudellisen ja onnellisin /vapautuneine tunnelma näiden kahden (K&B) välillä, MUTTA kyllä se oli just Tavastian kostopitsi-keikka jossa B pisti parastaan ja aivan kaiken likoon, oli juurikin virittäytynyt aivan tietyille taajuuksille, eikä se tosiaan ollut pelkka outfit related-asia. B tanssi ja liikehti kuin ei koskaan ennen, flirttaili yleisölle ja joka suuntaan (myös ja etenkin sinne bäkkärille päin) ja kertakaikkiaan oli vaan niin hurmaavana ja ihanana ja oli jotenkin kuin PÄÄTTÄNYT, että tänään "oon se mies" ja K/J on mulle se mies... Näin mä se näen.
Pitkä kaipaus purkautui lavalla, ja se oli kyllä sydäntälämmittävää katsottavaa. Jo se ensitapaaminen siellä bäkkärillä oli ihana - siitäkin huolimatta, että jonossa lähes seuraavana odotti gf. Ihana katse, tapa, jolla B otti K:n kasvot käsiinsä halatessaan, K:n motherfucker-tokaisuun purkautunut jännitys ja hermostuminen - no, pieni humalakin - . Kaikki oli vielä edessä ja kummallakin varmasti kaikenlaisia odotuksia edessä olevilta yhteisiltä päiviltä ja öiltä.
 
vierailija
Ficci-ideoista puheenollen. Tumpussa puhutaan, että Bojan olisi ollut nuorempana Kreikassa turistioppaana slovenialaisille turisteille. Ja Jerehän on maininnut, että Kreikka on yksi hänen lempimaistaan. Että kyllähän näiden tietojen lomassa meiltä puuttuu vielä ficci, jossa Jere osallistuu komean turistioppaan vetämälle kierrokselle, vaikkei osaa kieltä.😅
 
vierailija
Ohis, olen seurannut viime aikoina vain ohimennen tätä ja vauvan ketjua. Taas on näköjään joku/jotkut kirjoittajat aiheuttaneet harmia enemmän. Oma saitti on ollut pysähdyksissä, kun en saa jostain syystä toimimaan kielipalikkaa, olen myös ollut todella väsynyt, päivätyö vie kaiken energian. Ja näiden päälle mietityttää miten keskustelu pysyisi mukavana, humoristisena jne., ettei yksi/kaksi henkilöä myrkytä pilalle koko paikkaa. Itse en kannata rekisteröitymistä, mutta en ole vielä keksinyt siihen muutakaan vaihtoehtoa. En tykkää jos asiat tehdään liian vaikeiksi/monimutkaisiksi. Noh, ajattelin kertoa että projekti on edelleen olemassa, edistyy vaan erinäisistä syistä h i t a a s t i. Ja siltikin, sitten kun on valmis, jää kysymys että miten häiriköt pysyisivät pois sieltä. Itse olen ollut mukana toukokuusta, ja olen fiilistelijä. En shippaa, enkä lue ficcejä (pl. minificit), mutta minua ei haittaa em. asiat. Tahallinen häiriköinti sen sijaan on totaalisen sieltä.
T. Saitin rakentaja
Kiitos vaivannäöstä ja saitin rakentamisesta hiljalleen!!! Kivaa kuulla, miten on mennyt ja edistyy:)
 
vierailija
Ficci-ideoista puheenollen. Tumpussa puhutaan, että Bojan olisi ollut nuorempana Kreikassa turistioppaana slovenialaisille turisteille. Ja Jerehän on maininnut, että Kreikka on yksi hänen lempimaistaan. Että kyllähän näiden tietojen lomassa meiltä puuttuu vielä ficci, jossa Jere osallistuu komean turistioppaan vetämälle kierrokselle, vaikkei osaa kieltä.

Bojan on kyllä kypsynyt komeaksi mieheksi - siis nimenomaan mieheksi - vasta ihan lyhyen ajan sisällä. Jos hän on ollut turistioppaana, on se todennäköisesti tapahtunut aikana, jolloin hän näytti 16-vuotiaalta. Ficinhän tästä tietysti saa, mutta komeuden sijasta sana söpö saattaisi olla lähempänä totuutta.
 
vierailija
Bojan on kyllä kypsynyt komeaksi mieheksi - siis nimenomaan mieheksi - vasta ihan lyhyen ajan sisällä. Jos hän on ollut turistioppaana, on se todennäköisesti tapahtunut aikana, jolloin hän näytti 16-vuotiaalta. Ficinhän tästä tietysti saa, mutta komeuden sijasta sana söpö saattaisi olla lähempänä totuutta.
No ficissä Bojan voi olla minkä ikäinen turistiopas vaan eikä Joker Outia tarvitse olla olemassa. :)
 
vierailija
Bojan on kyllä kypsynyt komeaksi mieheksi - siis nimenomaan mieheksi - vasta ihan lyhyen ajan sisällä. Jos hän on ollut turistioppaana, on se todennäköisesti tapahtunut aikana, jolloin hän näytti 16-vuotiaalta. Ficinhän tästä tietysti saa, mutta komeuden sijasta sana söpö saattaisi olla lähempänä totuutta.
Itse näin mielessäni AU-ficin, jossa molemmat jo aikuisia😊
 
vierailija
Kun näitä ficci-ideoita nyt heitellään, niin mullakin on omani.
AU-ficci, missä Kärtsä ja Härtsä omistaa leipomo-kahvilan, nimetkin sopii hyvin Käärijä käärii leivokset ja Häärijä häärii kahvilan puolella. Daltonit mukana leipomassa.
JO löytää kahvilan Maksin suosituksen kautta. K:n ja H:n yhteinen touhuaminen, heidän kokonsa (pienet ja kompaktit) ja tietenkin mahdottoman ihanat leivokset kiehtovat JO:n poikia ja etenkin Bojania.
Kahvilasta tuleekin heidän kantapaikkansa ja pääsevät sinne soittamaankin, kun K ja JO löytävät yhteyden myös musiikin myötä.
 
vierailija
Pitkä kaipaus purkautui lavalla, ja se oli kyllä sydäntälämmittävää katsottavaa. Jo se ensitapaaminen siellä bäkkärillä oli ihana - siitäkin huolimatta, että jonossa lähes seuraavana odotti gf. Ihana katse, tapa, jolla B otti K:n kasvot käsiinsä halatessaan, K:n motherfucker-tokaisuun purkautunut jännitys ja hermostuminen - no, pieni humalakin - . Kaikki oli vielä edessä ja kummallakin varmasti kaikenlaisia odotuksia edessä olevilta yhteisiltä päiviltä ja öiltä.
Hyvä muistutus tuo seuraavan jonottajan läsnäolo. Itse ainakin tulin välittömästi ryminällä alas kaikenlaisista romanttisista kuvitelmista. Ei ikinä niin kauan kuin jonottaja on kuvioissa. Oli näiden keskinäiset ilmeet sitten ihan kuinka ihania tahansa, niinkuin ovatkin.
 

Yhteistyössä