Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun näitä ficci-ideoita nyt heitellään, niin mullakin on omani.
AU-ficci, missä Kärtsä ja Härtsä omistaa leipomo-kahvilan, nimetkin sopii hyvin Käärijä käärii leivokset ja Häärijä häärii kahvilan puolella. Daltonit mukana leipomassa.
JO löytää kahvilan Maksin suosituksen kautta. K:n ja H:n yhteinen touhuaminen, heidän kokonsa (pienet ja kompaktit) ja tietenkin mahdottoman ihanat leivokset kiehtovat JO:n poikia ja etenkin Bojania.
Kahvilasta tuleekin heidän kantapaikkansa ja pääsevät sinne soittamaankin, kun K ja JO löytävät yhteyden myös musiikin myötä.
Suloinen idea, lukisin. Coffee shop-ficci sopisikin lohtulukemiseksi tällaiseen pimeään vuodenaikaan.
 
vierailija
Hyvä muistutus tuo seuraavan jonottajan läsnäolo. Itse ainakin tulin välittömästi ryminällä alas kaikenlaisista romanttisista kuvitelmista. Ei ikinä niin kauan kuin jonottaja on kuvioissa. Oli näiden keskinäiset ilmeet sitten ihan kuinka ihania tahansa, niinkuin ovatkin.
Ja minä taas en näe tai ajattele mitään seuraavia jonottajia. Ei sellaisia ole olemassa. Neverhööd.😂
 
vierailija
Toivottavasti tästä ei nyt lynkata pystyyn, mutta laitoin juuri yhdelle Kn crewhun kuuluvalle henkilölle noita tämän erään palstalle kirjoittamia viestejä. En kertonut, mistä viestit ovat ja sanoin, etten edes tiedä niiden kirjoittajan henkilöllisyyttä, mutta halusin kertoa, et sellaisia kuitenkin on. Ehkä ylireagoin, mutta tuli kamalan levoton olo nyt viimeistään. Anteeksi.
Mitä ihmettä?
 
vierailija
(Siddharta-höpinää, muut voivat ignorata koko viestin.)

Onpa hämmentävä katsoa tuon Siddhartan Stozice-kommentin settilistaa. Useampi suurimmista suosikeistani loistaa poissaolollaan (etenkin loistava Napalm 3), uusimmalta albumilta on soitettu vain muutama biisi, sitten suursuosikkini Pot v X ja Prepovedana on soitettu peräkkäin ihan alussa. :p https://www.setlist.fm/setlist/siddharta/2023/arena-stozice-ljubljana-slovenia-5ba11fe8.html

Ilmeisesti tullut useampikin uusi biisi? Mutta ei löydy YouTubesta noita.

Ja ihania nuo stadinrockhenkiset seitsemän biisin "encoret". :D

- Joymuffin
 
vierailija
Päähenkilöistä jos välillä...eilen puhuttiin Kn ilmeistä Treen CCC;n alussa. Samat fiilikset tässä, jossa ennemminkin J eikä K. 6. kuva lopusta, jos ei osu. Mielestäni ei todellakaan fanserviceä.https://instagram.com/stories/kaarijan_7/3239127211647228366?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Apua kuinka rakastuneelta J näyttää tässä. Tiedän että vain yksi hetki kyseessä eikä siitä voi liikaa päätellä, mutta kun ajattelee hätä monen muun asian jatkona, niin vaikea tätä on muulla lailla tulkita. Ihana hetki 💙💚
 
vierailija
No ei tainnut olla pojillekaan tuossa hetkessä. :'D
Juurikin niin 😉 Näkisin tilanteen ihan erilaisena, jos jonottaja olisikin tullut yhtäaikaa tervehtimään, mutta kyllä tämä hetki oli vain noille kahdelle. Ja oikeasti ei mua muutenkaan erilaiset jonottajat häiritse, olen jo elämäni aikana nähnyt jos jonkinlaisia kuvioita ihmisten välisissä suhteissa 🤷🏻‍♀️
 
vierailija
Apua kuinka rakastuneelta J näyttää tässä. Tiedän että vain yksi hetki kyseessä eikä siitä voi liikaa päätellä, mutta kun ajattelee hätä monen muun asian jatkona, niin vaikea tätä on muulla lailla tulkita. Ihana hetki
Tää on kyllä niin totta. Tulee vain mieleen, että näiden pitäisi saada olla yhdessä enemmän ja se kuuluisa do not separate. J kyllä näyttää siltä, että palvon tätä miestä. Voi toisia 💚💙😭
 
vierailija
(Siddharta-höpinää, muut voivat ignorata koko viestin.)

Onpa hämmentävä katsoa tuon Siddhartan Stozice-kommentin settilistaa. Useampi suurimmista suosikeistani loistaa poissaolollaan (etenkin loistava Napalm 3), uusimmalta albumilta on soitettu vain muutama biisi, sitten suursuosikkini Pot v X ja Prepovedana on soitettu peräkkäin ihan alussa. https://www.setlist.fm/setlist/siddharta/2023/arena-stozice-ljubljana-slovenia-5ba11fe8.html

Ilmeisesti tullut useampikin uusi biisi? Mutta ei löydy YouTubesta noita.

Ja ihania nuo stadinrockhenkiset seitsemän biisin "encoret".

- Joymuffin
Kiitos tästä, mun suosikit Et tu, Na nebu ja Pot v X on näköjään soitettu, Napalm 3 myös hyvä kyllä, en oo varma tiedänkö ees kaikkia noita olikohan uudempia sitten täytyy kuunnella noi pätkät?
 
vierailija
Kiitos tästä, mun suosikit Et tu, Na nebu ja Pot v X on näköjään soitettu, Napalm 3 myös hyvä kyllä, en oo varma tiedänkö ees kaikkia noita olikohan uudempia sitten täytyy kuunnella noi pätkät?
Enemmän tuo soittolista painottuu nimenomaan heidän vanhoihin levyihinsä, samalla sivulla näkyy joku infografiikka siitä, miltä levyiltä biisit ovat. :)

Napalm 3 on minulle ainoa selvästi henkilökohtainen Siddhartan biiseistä ainakin toistaiseksi. Esim. Prepovedanasta ja Kriptosta olen hyvin perillä lyriikoista ja mitä jokainen kohta tarkoittaa, mutta useimmista kuuntelemistani biiseistä olen vilkaissut sanoitukset kerran pari, enkä enää edes muista sisältöä muuta kuin mitä ymmärrän sloveeniksikin. Mutta Napalm 3:n lyriikat ovat jotenkin tärkeät ja koskettavat.

(Piknikin lyriikoista itselleni tulee vähän sama viba kuin SSOL:sta, että muusikko osaa kirjoittaa vaan angstibiisejä ja iloisista lyriikoista tulee väistämättä facepalm-tasoa. :D Mutta ehkä se kuulostaa sloveeniksi fiksummalta.)

- Joymuffin
 
vierailija
Päähenkilöistä jos välillä...eilen puhuttiin Kn ilmeistä Treen CCC;n alussa. Samat fiilikset tässä, jossa ennemminkin J eikä K. 6. kuva lopusta, jos ei osu. Mielestäni ei todellakaan fanserviceä.https://instagram.com/stories/kaarijan_7/3239127211647228366?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Osaako muuten joku neuvoa, miten noita kuvia stooreista saisi tallennettua ilman noita ylimääräisiä tekstejä, grafiikoita yms. omalle kännykälle tai koneelle? Yritin jäljittää tuota alkuperäistä kuvaa, mutta kuvaajaksi mainitun ihmisen tilillä ei tuota otosta ole. :(
 
vierailija
Osaako muuten joku neuvoa, miten noita kuvia stooreista saisi tallennettua ilman noita ylimääräisiä tekstejä, grafiikoita yms. omalle kännykälle tai koneelle? Yritin jäljittää tuota alkuperäistä kuvaa, mutta kuvaajaksi mainitun ihmisen tilillä ei tuota otosta ole.
En valitettavasti osaa neuvoa sitä, vaan kysyn itse neuvoa. Mikä mahtaa olla tuon Instagram-tilin käyttäjätunnus jos löytäisin instanavin kautta?
 
vierailija
Juurikin niin Näkisin tilanteen ihan erilaisena, jos jonottaja olisikin tullut yhtäaikaa tervehtimään, mutta kyllä tämä hetki oli vain noille kahdelle. Ja oikeasti ei mua muutenkaan erilaiset jonottajat häiritse, olen jo elämäni aikana nähnyt jos jonkinlaisia kuvioita ihmisten välisissä suhteissa
Olen minäkin tähän ikään nähnyt jos minkälaista yhdistelmää, silti en tätä kuviota käsitä. Eikä mulla tietenkään mitään oikeuksia ole siitä enempää tietääkään.
 
vierailija
Hyvä muistutus tuo seuraavan jonottajan läsnäolo. Itse ainakin tulin välittömästi ryminällä alas kaikenlaisista romanttisista kuvitelmista. Ei ikinä niin kauan kuin jonottaja on kuvioissa. Oli näiden keskinäiset ilmeet sitten ihan kuinka ihania tahansa, niinkuin ovatkin.
Voihan heidän välillään olla romanttisia tuntemuksia, vaikka ne eivät juuri edellä mainituista syistä koskaan konkretisoituisi tähän mennessä nähtyä fyysisemmäksi. Erittäin todennäköisesti näin onkin, ei kukaan pysty feikkaamaan kaikkea sitä tunnetta, mitä olemme saaneet nähdä. Rakkautta voi olla monenlaista.
 
vierailija
Enemmän tuo soittolista painottuu nimenomaan heidän vanhoihin levyihinsä, samalla sivulla näkyy joku infografiikka siitä, miltä levyiltä biisit ovat.

Napalm 3 on minulle ainoa selvästi henkilökohtainen Siddhartan biiseistä ainakin toistaiseksi. Esim. Prepovedanasta ja Kriptosta olen hyvin perillä lyriikoista ja mitä jokainen kohta tarkoittaa, mutta useimmista kuuntelemistani biiseistä olen vilkaissut sanoitukset kerran pari, enkä enää edes muista sisältöä muuta kuin mitä ymmärrän sloveeniksikin. Mutta Napalm 3:n lyriikat ovat jotenkin tärkeät ja koskettavat.

(Piknikin lyriikoista itselleni tulee vähän sama viba kuin SSOL:sta, että muusikko osaa kirjoittaa vaan angstibiisejä ja iloisista lyriikoista tulee väistämättä facepalm-tasoa. Mutta ehkä se kuulostaa sloveeniksi fiksummalta.)

- Joymuffin
Ok kiitos selvennyksestä, enkä olekaan noilta aiemmiltakaan levyiltä kaikkia kuunnellut, minähän silloin aiemmin täällä niitä suosituksia kappaleista pyysin niin lähinnä ne täällä suositellut kuunneltuna
 
vierailija
Voihan heidän välillään olla romanttisia tuntemuksia, vaikka ne eivät juuri edellä mainituista syistä koskaan konkretisoituisi tähän mennessä nähtyä fyysisemmäksi. Erittäin todennäköisesti näin onkin, ei kukaan pysty feikkaamaan kaikkea sitä tunnetta, mitä olemme saaneet nähdä. Rakkautta voi olla monenlaista.
No se mun iso kysymys onkin, miksi tilanne ei muutu kaikesta rakkaudesta huolimatta. Kyllähän se vähän outoa on, kun sen esteenä olevan syyn voisi käsittääkseni poistaa. Enempää ei pysty kirjoittamaan siitä mitä mieleen tulee, koska ei olisi soveliasta.
 
vierailija
No se mun iso kysymys onkin, miksi tilanne ei muutu kaikesta rakkaudesta huolimatta. Kyllähän se vähän outoa on, kun sen esteenä olevan syyn voisi käsittääkseni poistaa. Enempää ei pysty kirjoittamaan siitä mitä mieleen tulee, koska ei olisi soveliasta.
Tähän liittyen... Oman elämäni suuri romanttinen rakkaus on joku muu, kuin kenen kanssa olen seurustellut vuosia. Näin tilanteet elämässä joskus menevät. :/
 
vierailija
Tähän liittyen... Oman elämäni suuri romanttinen rakkaus on joku muu, kuin kenen kanssa olen seurustellut vuosia. Näin tilanteet elämässä joskus menevät. :/
Oman elämäni kahden suuren rakkauden kanssa en ole kummankaan kanssa seurustellut päivääkään huolimatta vahvoista molemminpuolisista tunteista ja että tiellä ei ollut muita kumppaneita tai ei-heterojuttuja. Ihmiset ovat hiton vaikeita ja monimutkaisia.
 
vierailija
Varmaan he ovatkin tyytyväisiä, mutta kyse ei sitten ole romanttisesta rakkaudesta, vaan jostain muusta rakkaudesta.
hyvin todennäköisesti juuri näin, eikä sitä pitäisi yhtään vähätellä! Se on myös heille itselleen paljon helpompi vaihtoehto. Koska jos kyse olisikin romanttisesta rakkaudesta, sen tiellä olisi mitä todennäköisemmin liian suuria esteitä (eikä vähiten heidän mielessään). Mä olen todella iloinen heidän puolestaan että ovat löytäneet elämäänsä tuollaisen ystävyyden 🩷
 

Yhteistyössä