Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos aletaan jo järjestelemään tapaamista jotta henkilön tunteet tasoittuvat ja hän saa purkaa tuntemattomalle omia tuntojaan joita on kuukausia purkanut rumasti netissä ollaan minusta siinä pisteessä, että ehkä se on hyvä ilmoittaa että tälläinen henkilö yrittää kontaktia. Välttämättä ei ihan kauhean turvallista. Entä jos K ei koekaan samoin ja henkilö saa samanlaisen melttarin kuin täällä?
Tästä ilmoittamisesta olin samaa mieltä. Tämä meni totaalisesti yli rajan.
 
vierailija
@Joymuffin, luin eilen stripparificcisi kaikki 5 ilmestynyttä osaa yhdeltä istumalta akuuttiin K&B-ikävääni ja oih miten hyvä se on!!! Maltan tuskin odottaa jatkoa!

Onko johonkin jo listattu hyviä ficci-suosituksia? Muistelen että täälläkin joskus oli jotain…

Tykkään etenkin:
-psykologisesti uskottavat henkilöt (vaikka olisi AU)
-hidas /hitaahko juonen kehittely
-voimakasta tunnetta /rakkautta
-kuumaa seksuaalista jännitettä (saa kuvata akteja mutta ei tartte välttämättä 😉 olla mitään p ornoa)

Ja Joymuffin luonnollisesti tic all the boxes. Mutta siis saa laittaa suosituksia! 💙
 
vierailija
Offtopic: Minua diagnosoituna autistina loukkaa, jos joku selittää (ja samalla osin ehkä hyväksyy) tämän erään välillä erittäin huonosti käyttäytyvän henkilön käytöksen johtuvan mahdollisesta autismista. On se sitä tai ei, autismi ei koskaan anna lupaa kohdella muita huonosti. Melttari ei tarkoita sitä että aletaan haukkua muita ja kirjoittaa useita herjaavia viestejä. Tällainen käytös ei lähtökohtaisesti liity autismiin. Monet autistit ovat pohdiskelevia, yliempaattisia ja ahdistuvat riitelystä. Ja nämä palstat eivät ole mitään terapiapaikkoja, sillä se voi olla kyseiselle ja muillekin henkilölle haitallista ja samalla syö keskustelua otsikon aiheesta ja vaikuttaa negatiivisesti koko keskusteluun. Tämän halusin vain sanoa, anteeksi offtipic.

Toivottavasti tänään pysyttäisiin aiheessa ja paremmalla mielellä, itse kukin ❤
 
vierailija
@Joymuffin, luin eilen stripparificcisi kaikki 5 ilmestynyttä osaa yhdeltä istumalta akuuttiin K&B-ikävääni ja oih miten hyvä se on!!! Maltan tuskin odottaa jatkoa!

Onko johonkin jo listattu hyviä ficci-suosituksia? Muistelen että täälläkin joskus oli jotain…

Tykkään etenkin:
-psykologisesti uskottavat henkilöt (vaikka olisi AU)
-hidas /hitaahko juonen kehittely
-voimakasta tunnetta /rakkautta
-kuumaa seksuaalista jännitettä (saa kuvata akteja mutta ei tartte välttämättä olla mitään p ornoa)

Ja Joymuffin luonnollisesti tic all the boxes. Mutta siis saa laittaa suosituksia!
Tuntuu että viime aikoina on ollut aika vähän ficcejä, jotka sopisivat noihin kaikkiin. Esim. useimmat hyvät ficit ovat olleet tosi lyhyitä tai sitten AU-ficcejä, joissa on kiinnostavia juttuja, mutta ei kovin uskottavia henkilöitä. Itse tykkään electron_road_suspectin Kinktober Universeen sijoittuvista ficeistä, jotka ovat psykologisesti varsin komplekseja, mutta niissä on vain osa K&B-kamaa, samassa ficissäkin voi olla Jance/Kris-lukuja ja K&B-lukuja ja K&B.kin välillä harrastavat muiden kanssa seksiä, mutta ovat kuitenkin romanttisessa suhteessa keskenään.

Ugly Beautiful toki, mutta sen olet varmaan jo lukenut, vaikka sen henkilöt eivät aina tunnu ihan uskottavilta K&B-hahmoiksi, mutta ovat kuitenkin psykologisesti komplekseja. Ate_my_brainin ficit ovat enimmäkseen jees ja täyttävät kriteerisi (en muista miten paljon niissä on seksuaalista jännitettä, mutta ainakin jonkin verran). Lätkäficin kirjoittajalla mitochondriencocktaililla on vaikka mitä kiinnostavia, tosin melkein kaikki ovat tosi oudoissa AU:issa kuten lonkerofic, joka on kyllä lukemisen arvoinen jos lonkerot eivät häiritse liikaa. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Päähenkilöistä jos välillä...eilen puhuttiin Kn ilmeistä Treen CCC;n alussa. Samat fiilikset tässä, jossa ennemminkin J eikä K. 6. kuva lopusta, jos ei osu. Mielestäni ei todellakaan fanserviceä.https://instagram.com/stories/kaarijan_7/3239127211647228366?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Niin kauniisti katsoo Bojania, tulee fiilis että eivät ole keikkalavalla ollenkaan vaan jossain privaatimmassa…
 
vierailija
Päähenkilöistä jos välillä...eilen puhuttiin Kn ilmeistä Treen CCC;n alussa. Samat fiilikset tässä, jossa ennemminkin J eikä K. 6. kuva lopusta, jos ei osu. Mielestäni ei todellakaan fanserviceä.https://instagram.com/stories/kaarijan_7/3239127211647228366?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Ihana ilme K lla (J llä) tuossa ekassakin kuvassa. Eilen kun nämä kaksi taas pyörivät muun päässä kaiken muun ohessa, sain huippuoivalluksen. Keksin yhtäkkiä mitä näiden välillä on. Se on rakkaus. 🤔🥺
Ja tämä on eräänlainen vitsi.
 
vierailija
Täällä vihataan kun osoitetaan huolta K:ta kohtaan, mutta ottaen huomioon kaikki lähiaikoina tapahtuneet asiat, toivon että K:lla on kaikki hyvin. Sanoi että arki on h*lvettiä, on ollut somehiljaisuus, tiukennetut turvatoimet, sekoja faneja viestittelemässä ties mitä... Varmaan ainakin henkisesti kuormittavaa ollut tämä syksy 😭
Onko K sanonut, että arki on helvettiä?😳
 
vierailija
Joskus mietin edelleen, miten ihmeellistä elämä on, kun Vauvalla ennustettiin kostopitsi Tavastialle ja sitten se oli siellä. Ja kukin voi tehdä omat päätelmänsä siitä, miksi.
 
vierailija
K: Mitäs puuhaat?
B: Makaan peiton alla ja pelaan pleikkaria.
K: Ai pleikkariksiko sitä nykyään kutsutaan?
B: Ei kun oikeesti pelaan pleikkaria.
K: Haluisitko pelata jotain muuta mun kanssa.
Oon myös peiton alla.
B: Yes!
 
vierailija
Joskus mietin edelleen, miten ihmeellistä elämä on, kun Vauvalla ennustettiin kostopitsi Tavastialle ja sitten se oli siellä. Ja kukin voi tehdä omat päätelmänsä siitä, miksi.
Ai hitto tää oli mulle yksi tän saagan hauskimpia hetkiä, olin paikan päällä Tavastialla ja oli aiemmin lukenut Vauvalta että K on tyyliin Oulussa eikä ollut ekalla keikalla eikä paikalla, en enää lukenut palstaa enkä tiennyt että K oli tullut Tavastialle. Sitten The Bojan lennähtää lavalle kostopitseissään ja jotenkin tosi virittyneenä ja mun eka ajatus oli että ihan varmasti on nyt Kärtsä tullut paikan päälle😂
 
vierailija
Eihän täällä kukaan ole mitään hyväksynytkään. En pidä siitä, että sanojani vääristellään. Olen tosi pahoillani, että sinua on kiusattu täällä. Se ei missään nimessä ole hyväksyttävää käytöstä keneltäkään.

Minä yritän keksiä toimintatapaa, jolla mm. tuollaisiin tilanteisiin ei enää päädyttäisi. Tai oikeastaan yritin, koska luovutin jo.
En ole mitään vääristellyt vaan sellainen fiilis tekstistäsi nyt vaan tuli. Ihan kaikelle toiminnalle on rajansa. Myös ymmärrykselle. On tervettä asettaa rajat. Kyseinen henkilö on aiheuttanut jo todella paljon täällä pahaa. Ei voida olettaa, että me muut vaan kestetään hiljaa iät ja ajat. Eikä.siitä ole hyötyä kellekään. Toimintatapoja on pohdittu kyllä ennen sinuakin jo. Väittäisin kaikkea kokeillun
 
vierailija
Ai hitto tää oli mulle yksi tän saagan hauskimpia hetkiä, olin paikan päällä Tavastialla ja oli aiemmin lukenut Vauvalta että K on tyyliin Oulussa eikä ollut ekalla keikalla eikä paikalla, en enää lukenut palstaa enkä tiennyt että K oli tullut Tavastialle. Sitten The Bojan lennähtää lavalle kostopitseissään ja jotenkin tosi virittyneenä ja mun eka ajatus oli että ihan varmasti on nyt Kärtsä tullut paikan päälle
Näin liveä siitä alusta enkä edes tiennyt K olevan tanhuvilla ja mietin samaa. Huvitti kun K pöllähtikin paikalle.
 
vierailija
Ai hitto tää oli mulle yksi tän saagan hauskimpia hetkiä, olin paikan päällä Tavastialla ja oli aiemmin lukenut Vauvalta että K on tyyliin Oulussa eikä ollut ekalla keikalla eikä paikalla, en enää lukenut palstaa enkä tiennyt että K oli tullut Tavastialle. Sitten The Bojan lennähtää lavalle kostopitseissään ja jotenkin tosi virittyneenä ja mun eka ajatus oli että ihan varmasti on nyt Kärtsä tullut paikan päälle
Mä elin tän hetken striimin varassa, toisella välilehdellä vauva. Ja muistan sen kollektiivisen sekoamisen mikä siitä tuli, kun hieman kauempaa kuvatusta striimistä ihmisille alkoi selvitä että hetkonen, sillä on joku vaalea paita... ei jumankauta!!!
 
vierailija
Mä elin tän hetken striimin varassa, toisella välilehdellä vauva. Ja muistan sen kollektiivisen sekoamisen mikä siitä tuli, kun hieman kauempaa kuvatusta striimistä ihmisille alkoi selvitä että hetkonen, sillä on joku vaalea paita... ei jumankauta!!!
Hitsi vieköön kun minä en muista oikein mitään. Kaikki NT livet katsoin kokonaan ja silti ei kauheasti muistikuvia mitä tapahtui missäkin. Muisti hirttää kiinni.

Tosin ihan äsken havahduin siihen että ilmeisesti on alkamassa joku sellainen kuin pikkujoulukausi. Mihin aika on oikein hävinnyt?
 
vierailija
Hitsi vieköön kun minä en muista oikein mitään. Kaikki NT livet katsoin kokonaan ja silti ei kauheasti muistikuvia mitä tapahtui missäkin. Muisti hirttää kiinni.

Tosin ihan äsken havahduin siihen että ilmeisesti on alkamassa joku sellainen kuin pikkujoulukausi. Mihin aika on oikein hävinnyt?
Niinpä. Just äsken oli (monella tapaa) vihreä toukokuu. Ja jos joku olisi sanonut mulle toukokuussa että joulukuun kohta alkaessa roikun vieläkin täällä palstalla niin olisin hulluna pitänyt.
 
vierailija
Ohis, olen seurannut viime aikoina vain ohimennen tätä ja vauvan ketjua. Taas on näköjään joku/jotkut kirjoittajat aiheuttaneet harmia enemmän. Oma saitti on ollut pysähdyksissä, kun en saa jostain syystä toimimaan kielipalikkaa, olen myös ollut todella väsynyt, päivätyö vie kaiken energian. Ja näiden päälle mietityttää miten keskustelu pysyisi mukavana, humoristisena jne., ettei yksi/kaksi henkilöä myrkytä pilalle koko paikkaa. Itse en kannata rekisteröitymistä, mutta en ole vielä keksinyt siihen muutakaan vaihtoehtoa. En tykkää jos asiat tehdään liian vaikeiksi/monimutkaisiksi. Noh, ajattelin kertoa että projekti on edelleen olemassa, edistyy vaan erinäisistä syistä h i t a a s t i. Ja siltikin, sitten kun on valmis, jää kysymys että miten häiriköt pysyisivät pois sieltä. Itse olen ollut mukana toukokuusta, ja olen fiilistelijä. En shippaa, enkä lue ficcejä (pl. minificit), mutta minua ei haittaa em. asiat. Tahallinen häiriköinti sen sijaan on totaalisen sieltä.
T. Saitin rakentaja
 
vierailija
Joo tämä ei ollut läppä kyllä.
- eri
Joo.. sanoi että keikat on kivoja... Jos kaikki muu tuntuu niin raskaalta... toivon että K saa pian rauhaa arjessaankin... Luulen että monet tekijät tekevät arjesta hänelle vaikeaa (mm. se, että UMK:n/viisujen jälkeen ei ole saanut rauhaa vapaa-ajallaan). Siinä Amsterdamin haastattelussakin sanoo, että Suomessa ei voi piiloutua missään.
 
vierailija
"Yhdessä me ollaan vahvoja"
Tämä oli ihana. Takana tulevalle ei enää pidetty ovea auki. 😂

Olen onnellinen siitä, että K ja B, jotka ovat molemmat joutuneet viisujen jälkeen aikamoiseen pyöritykseen, voivat jakaa tämän yhteisen kokemuksen muuttuneesta arjesta. Heillä on siis joku, joka taatusti ymmärtää. Ja kun he kerran sanojensa mukaan juttelevat usein, uskon että saavat toisistaan myös voimaa arkeen. He ovat olleet toisilleen tuki ja turva jo viisuista lähtien. Keikkatahti kummallakin on kyllä ollut hirveä, ja siihen lisäksi vielä somekohut. Toivon, että heidän ympärillään on toistensa lisäksi tyyppejä, jotka pystyvät sanomaan keikoille hetkeksi stop, jos eivät itse sitä pysty sanomaan.
 

Yhteistyössä