vierailija
Sorry kun hätäilin ne 2 aiempaa piknik ja anne igt, vanhoja juttuja. Onex noi satu ja mc_m olivat oikein
Järkyn ruma!
Totta! niihin usein liittyy jokin pieni videoSaadaan ainakin huomenna illalla Härtsän ja K:n (merch)ylläri.
Niinpä.. toivotaan että tilanne on parempi pian <3Noiden stanan sekopäiden takia K varmasti ei paljon somessa enää viihdy. Vttu että pitää kaikkia ollakin olemassa.
Oli aika ikävästi sanottu. Kullakin taiteilijalla on kuitenkin oma tyylinsä.Järkyn ruma!
Tässä on mun mielestä onnistuttu Bojanin kasvoissa hyvin. Monessa kuvassa ne eivät ole niin näköiset.
Kerro lisää! Minäkin rakastan sitä!Olin juuri Oulun keikalla. Oli niin mahtavaaa. Rakastan Jereä
Olen kateellinen! K:n keikat ovat tunnelmaltaan enemmän kuin konsertti Siellä saa sielunvoimia naurusta ja korkeasta tunnelmasta <3Olin juuri Oulun keikalla. Oli niin mahtavaaa. Rakastan Jereä
Ihana että lapsi yrittää löytää yhteistä asioita sinun kanssasi <3Mä kuolen täällä Teini lähetti watsapissa, että kato äiti Käärijä ja se sen poikaystävä Bojan 20 vuoden päästä. Tietää harrastuksestani.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Musta tää on oikeastaan aika ihana, varsinkin sellaiselle, joka just herännyt arvostamaan miestitsejä ihan uudella tavalla...
Tää "avoin kirja" on kyllä ihan tän palstan hellimä myyttiBojan on käsittääkseni opiskellut jonkin aikaa teatterikoulussa (sosiologian lisäksi), mutta en tiedä minkä tason koulu se on. Hän muisteli opiskeluaikojaan haastattelussa, jossa näytettiin myös tuo koulurakennus. Ehkä joku muu muistaa paremmin?
Käärijästä puhuessaan Boitsu on ainakin kuin avoin kirja, eikä pysty ainakaan kovin hyvin peittelemään ilmeitään, jos yrittääkään.
Näyttelijäntyössä lopputulos toki riippuu hyvin paljon rooleista, ohjaajasta ja tuotannosta yleensä.
Bojan on kyllä näköisensä, mutta on tässä muuten mukana sellaista, mikä ei minusta ole kivaa katsottavaa. Toivottavasti saa tämän verran rehellinen olla.Tässä on mun mielestä onnistuttu Bojanin kasvoissa hyvin. Monessa kuvassa ne eivät ole niin näköiset.
Oi voi. :'D Mutta kiitos salapoliisityöstäKävin stalkkaan Teflarit ja Pyhin instan oisko K kontenttia. Ei ollut, yllätys
Olikohan merch-myyjä messissä tänään? Itse olisin ehkä tällä kertaa jäänyt kotosalle...Kävin stalkkaan Teflarit ja Pyhin instan oisko K kontenttia. Ei ollut, yllätys
Joo. Ja kun tietää millainen tyyppi K on niin ei voi muuta kun toivoa hänelle hyvää. Lippugatet ja muut sekopäät, sekä fanit että vihaajat... Ei ole ansaittua ollenkaan.Täällä vihataan kun osoitetaan huolta K:ta kohtaan, mutta ottaen huomioon kaikki lähiaikoina tapahtuneet asiat, toivon että K:lla on kaikki hyvin. Sanoi että arki on h*lvettiä, on ollut somehiljaisuus, tiukennetut turvatoimet, sekoja faneja viestittelemässä ties mitä... Varmaan ainakin henkisesti kuormittavaa ollut tämä syksy
Jos aletaan jo järjestelemään tapaamista jotta henkilön tunteet tasoittuvat ja hän saa purkaa tuntemattomalle omia tuntojaan joita on kuukausia purkanut rumasti netissä ollaan minusta siinä pisteessä, että ehkä se on hyvä ilmoittaa että tälläinen henkilö yrittää kontaktia. Välttämättä ei ihan kauhean turvallista. Entä jos K ei koekaan samoin ja henkilö saa samanlaisen melttarin kuin täällä?Et ees häpeä idari