Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eivät ne mahdollisuudet ole tuntuneet kovin hyviltä missään vaiheessa. Hän ei ole missään vaiheessa tuntenut vetoa minua kohtaan. Sille en voi mitään. Tunteet ja halut ovat olleet yksipuolisia.
Minä olin ihastunut häneen ja tunsin vetoa. Enää en tunne eikä tilanne ole enää korjattavissa ennalleen. Tyly mies, aivan erilainen kuin kuvittelin. Nyt pelkään että törmätään jossain ja joudun esittämään että on mukava tavata. Mutta hänkin varmasti kiertää minut kaukaa, joten tätä sotkua ei tarvitse enää koskaan setviä.
 
Minä olin ihastunut häneen ja tunsin vetoa. Enää en tunne eikä tilanne ole enää korjattavissa ennalleen. Tyly mies, aivan erilainen kuin kuvittelin. Nyt pelkään että törmätään jossain ja joudun esittämään että on mukava tavata. Mutta hänkin varmasti kiertää minut kaukaa, joten tätä sotkua ei tarvitse enää koskaan setviä.
Millä tavalla erilainen? Onko hän ollut sinulle tyly lähiaikoina? Miksi ajattelet hänen kiertävän sinut kaukaa?
 
vierailija
Millä tavalla erilainen? Onko hän ollut sinulle tyly lähiaikoina? Miksi ajattelet hänen kiertävän sinut kaukaa?
Oma mokahan se oli kun ajattelin hänen olevan erityisen lämmin ihminen vaikka oli minulle aivan vieras. Ei hän varsinaisesti ilmoittanut kiertävänsä minua kaukaa, mutta kuitenkin sinnepäin. Mutta ei sillä enää ole väliä, en haluaisi itsekään esittää iloista hänet nähdessäni.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari
Tuosta kommentista tulee mieleen eräs mies, jonka mielestä tärkeintä naisessa on se, että nainen on urheilullinen, hoikka ja hyvännäköinen. Vaikkei mies itse mikään komistus ole.
Vastakohdata vetoavat. Olen huomannut, että pareilla, joiden toinen osapuoli on hyvännäköinen mutta toinen ei, lapsista tulee usein kauniita. Sen sijaan, jos molemmat ovat hyvännäköisiä, lapsista ei tule mitenkään erityisen kauniita, pikemminkin päinvastoin. Jos taas molemmat vanhemmat ovat karun näköisiä, silloin lapsistakin tulee yleensä sellaisia. Kauniiden ihmisten ei siis ehkä kannattaisi tavoitella sitä komeinta laatikkoleukaa. Jonkun pitäisi tutkia tätä. :D
 
vierailija
Minä olin ihastunut häneen ja tunsin vetoa. Enää en tunne eikä tilanne ole enää korjattavissa ennalleen. Tyly mies, aivan erilainen kuin kuvittelin. Nyt pelkään että törmätään jossain ja joudun esittämään että on mukava tavata. Mutta hänkin varmasti kiertää minut kaukaa, joten tätä sotkua ei tarvitse enää koskaan setviä.
Pidän sen mikä sovittiin. Pysyn kaukana. Tm
 

Yhteistyössä