Laatikkoleuat ne olla pittääHyvää yötä tulevalle miehelleni, komealle laatikkoleualle!
..? mitä meinaat, negatiivisia viestejä?Näitä viestejä lukiessa ihaninkin ihminen tuntuu yhtäkkiä pahantahtoiselta. Alkaa vain epäillä toista kaksinaamaiseksi selän takana haukkujaksi, vaikka aikuisia ollaankin.
Niitä juuri. Ja vähän muitakin...? mitä meinaat, negatiivisia viestejä?
Mahtaako tuleva miehesi vielä itse tietää olevansa tuleva miehesi?Hyvää yötä tulevalle miehelleni, komealle laatikkoleualle!
Hän tietää. Hänen täytyy vain ensin odottaa, että tapaamme toisemme.Mahtaako tuleva miehesi vielä itse tietää olevansa tuleva miehesi?
Miten?Sulla on muhun pehmentävä vaikutus..
Hmmm. Tavallaan hyvä, mutta ei ihan joka kohdassa...Sulla on muhun pehmentävä vaikutus..
Hmmm. Tavallaan hyvä, mutta ei ihan joka kohdassa...
Erästä miestä luulin tulevaksi miehekseni, mutta hänellä on tapana mitätöidä ja mollata naista ja herättää pelkoa nostaakseen omaa heikkoa itsetuntoaan. Onneksi näin tämän piirteen ennen suhdetta. Outo piirre kun mies on menestynyt ja luulisi että haluaisi antaa kaikille mahdollisimman hyvän kuvan itsestään. Tuosta voi päätellä, että hän ei koskaan suhdetta edes halunnut. Joten tuleva mieheni tulee olemaan hänen vastakohtansa. SivustaMahtaako tuleva miehesi vielä itse tietää olevansa tuleva miehesi?
Joo, ei suhteeseen kannata ryhtyä sellaisen kanssa, joka lyttää ja haukkuu. Antaa maailman haukkua ja väheksyä - kyllä omalta kumppanilta pitää saada tukea ja kannustusta silloinkin, kun kaikki muut lyttäävät ja pilkkaavat.Erästä miestä luulin tulevaksi miehekseni, mutta hänellä on tapana mitätöidä ja mollata naista ja herättää pelkoa nostaakseen omaa heikkoa itsetuntoaan. Onneksi näin tämän piirteen ennen suhdetta. Outo piirre kun mies on menestynyt ja luulisi että haluaisi antaa kaikille mahdollisimman hyvän kuvan itsestään. Tuosta voi päätellä, että hän ei koskaan suhdetta edes halunnut. Joten tuleva mieheni tulee olemaan hänen vastakohtansa. Sivusta
No sitten vaan käräjille jos joku tuollasta laukooKyllä näitä uhkailijoita on enemmissä määrin nykyään. Itseäkin on uhkailtu ja vainottu muutamaan kertaan elämän aikana. Onhan se hyvä tyyli saada vastapuolessa reaktioita, harva ihan vain olkiaan kohauttaa, jos tappamisella yms. uhkaillaan.