Ootkos Maskotti komea laatikkoleuka?Vastakohdata vetoavat. Olen huomannut, että pareilla, joiden toinen osapuoli on hyvännäköinen mutta toinen ei, lapsista tulee usein kauniita. Sen sijaan, jos molemmat ovat hyvännäköisiä, lapsista ei tule mitenkään erityisen kauniita, pikemminkin päinvastoin. Jos taas molemmat vanhemmat ovat karun näköisiä, silloin lapsistakin tulee yleensä sellaisia. Kauniiden ihmisten ei siis ehkä kannattaisi tavoitella sitä komeinta laatikkoleukaa. Jonkun pitäisi tutkia tätä.
Haha en tosiaankaan. Eipä ole naisia haitaksi asti niin kuin komeilla miehillä on.Ootkos Maskotti komea laatikkoleuka?
Hmm jos tuo aiemmin sanomasi pitää paikkaansa niin täytyy munkin katsella vain komeita miehiä.Haha en tosiaankaan. Eipä ole naisia haitaksi asti niin kuin komeilla miehillä on.
Satku vetoa, ettet jää.Jään sua kaipaamaan.
Kenelle tämä?Nähdään/keskustellaan irl, jos nähdään tai keskustellaan. Täällä vain kaivetaan syvempää kuoppaa ja sekasotkua. Kyllä sua koitan ymmärtää, toivottavasti sinäkin minua.
Ei ole Toni vaikka saman verran kirjaimia onkin.Tonit on sellaisia.
KiitosMun puolelta lähempänä
You are my true loveI love you
En halua nähdä irl, tai jos nähdäänkin niin en ainakaan keskustella. Näin syväksi tämän kuopan olet kaivanut itse, en tule koskaan ymmärtämään.Nähdään/keskustellaan irl, jos nähdään tai keskustellaan. Täällä vain kaivetaan syvempää kuoppaa ja sekasotkua. Kyllä sua koitan ymmärtää, toivottavasti sinäkin minua.
Tai siis osittain kyllä, mutta sitten on sellasta ristiriitasta, että on vaikee tietää mitä oikeesti ajattelet. Samoin jonkun viestin vois luulla olevan multa, mutta se ei ole. Sama.En tunnista viestejäsi. Hyvää yötä.