Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin unta, että LG lähetti minulle viestin, että jotkut palstoilla epäilevät, että minä olen trolli, mutta hän tietää, että en ole, ja ehdotti, että hengaisimme joskus yhdessä, mutta sen pitäisi olla sitten "kostea ilta". :D Sanoin, että en kyllä harrasta sellaisia, mutta satun olemaan juuri Suomessa käymässä, joten voimme mennä vaikka syömään jos se käy.

- Joymuffin
 
vierailija
Näin unta, että LG lähetti minulle viestin, että jotkut palstoilla epäilevät, että minä olen trolli, mutta hän tietää, että en ole, ja ehdotti, että hengaisimme joskus yhdessä, mutta sen pitäisi olla sitten "kostea ilta". Sanoin, että en kyllä harrasta sellaisia, mutta satun olemaan juuri Suomessa käymässä, joten voimme mennä vaikka syömään jos se käy.

- Joymuffin
Olipa hauska uni, kuuntelin hyvin pikaisesti illalla noita sun Siddartha ehdotuksia niin eniten pidin Pot v X ja Kripto kappaleista, liveversioita en vielä kuunnellut ja joskus joku kappale vaatii useamman kuuntelun, mutta suosikeiksi nousi toisen kirjoittajan ehdottamat Et tu ja Na nebu eli tämmöinen hempeämpi tuntui iskevän minulle
 
vierailija
B and J brushing their teeth in a hotel in Turku. B hums a song at the same time.

J: What is this song? I can't recognize?

B: Our song, my favourite. Umazane misli.

Sanje so tvojega okusa
Jutro po tebi mi diši

J: What does it mean?

B: Dirty thoughts. This has been playing in my head all night.

J: Really? Do you have dirty thoughts? Am I a part of those thoughts?

B: You can be sure that you belong to them. Hurry up with your teeth. I will show you some really nasty things, which are in my mind just now.

J: Yes, yes. I am ready. Are you?
 
vierailija
Se on nyt uusi kiertue. Jokainen on omansalainen. Ihan tyypillistä. Me saatiin Kärtsäri edition. Muut ei saaneet sitä.

Just näin. NT ja etenkin Suomen keikat olivat pojille varmasti paljon enemmän kuin pelkkää laulamista. Kokonainen paketti, joka jätti pysyvät muistot mieleen. Niin meillekin. Pääsin itse Tampereen keikalle, ja edelleen sitä mielessäni hehkuttelen.
 
vierailija
Ei näissä ketjuissa jaksa kohta enää kukaan käydä. Kaikki kivat tyypit häviävät vähitellen pois. Moni varmaan käy lukemassa näitä ketjuja 1-2 kertaa viikossa. Eilisen yön jälkeen taas aloin itsekin miettimään, että jaksanko enää.

Nämä yöjankkaukset voi ihan kevyesti ohittaa. Itse teen ainakin aina näin. Ei kukaan kestä joutavanpäiväistä jauhamista, jota täällä jotkut harjoittavat. Älä luovuta - jätä väliin joutavanpäiväisyydet.
 
vierailija
Tämä varmaan hukkuu tänne mahtavan JO keikkahehkutuksen ja muun mayhemin (ja valitettavan jankkauksen sekaan), mutta listaan silti omat Siddharta -suosikkini, kun niitä tänään aiemmin kysyttiin:

Kripto
Napoj
Ledena
Male Roke
sekä koko Rh- levy, jossa on aika raskastakin rokkia välillä. Mutta kuten täällä jo joku sanoi, niin ei niillä oikeastaan huonoja biisejä ole ollenkaan, kannattaa kuunnella!

t. Se joka on löytänyt Siddhartan vasta hiljattain
Vastaan itselleni ja lisään listaan vielä Siddhartan biisin Kloner, joka tosin löytyy tuolta mainitsemaltani Rh- levyltä, mutta siltä varalta jos joku ei jaksa koko levyä alkaa kuuntelemaan... 😊
 
vierailija
Ei näissä ketjuissa jaksa kohta enää kukaan käydä. Kaikki kivat tyypit häviävät vähitellen pois. Moni varmaan käy lukemassa näitä ketjuja 1-2 kertaa viikossa. Eilisen yön jälkeen taas aloin itsekin miettimään, että jaksanko enää.
Itse lähdin puoli kahdentoista maissa kun alkoi se vääntö onko täällä monta aitoa vai yksikö kirjoittelee kaiken. Ja sitä ei jaksa seurata, ohittelee vaan sitten kun palaa palstalle.
t. ainakin kerran aidoksi luultu palstalainen, aiemmin tosin eikä viime yönä
 
vierailija
Ei näissä ketjuissa jaksa kohta enää kukaan käydä. Kaikki kivat tyypit häviävät vähitellen pois. Moni varmaan käy lukemassa näitä ketjuja 1-2 kertaa viikossa. Eilisen yön jälkeen taas aloin itsekin miettimään, että jaksanko enää.
Onhan tuo trollaus ja jankkaus rasittavaa. Mutta täällä on ollut päiväsaikaan tosi hyvää keskustelua (lukuunottamatta silloin kun paatti on ollut lukittuna tai kesäistä yhden tyypin riehuntaa). Kun Vauva menee kiinni, ikävä keskustelu siirtyy yöaikaan tänne. Silloin pidän ainakin itse taukoa ja palaan aamulla. Mutta aina on ok pitää taukoa jos tuntee sen tarpeelliseksi.

Viva la K/B! 😊
 
vierailija
Miten kauan aioitte antaa näiden ns. miesten huijata itseänne? Miksi jonnekin plussalla päätyisi miehiä. Nämä on oikeasti naisia tai miespuolisia hetero trolleja, jotka pilailevat teidän kustannuksella.
 
vierailija
Olipa hauska uni, kuuntelin hyvin pikaisesti illalla noita sun Siddartha ehdotuksia niin eniten pidin Pot v X ja Kripto kappaleista, liveversioita en vielä kuunnellut ja joskus joku kappale vaatii useamman kuuntelun, mutta suosikeiksi nousi toisen kirjoittajan ehdottamat Et tu ja Na nebu eli tämmöinen hempeämpi tuntui iskevän minulle
Pot v X:stä tämä on aivan huikea veto, yksi parhaita kuulemiani stadionrock-tyyppisiä esityksiä ikinä. https://www.youtube.com/watch?v=pOkH7aNfba4
 
vierailija
Vastaan itselleni ja lisään listaan vielä Siddhartan biisin Kloner, joka tosin löytyy tuolta mainitsemaltani Rh- levyltä, mutta siltä varalta jos joku ei jaksa koko levyä alkaa kuuntelemaan...
Nämäkin nyt pikaisesti kuunneltuna Kripto ihan hyvä, muut ei niin paljoa, mulla kai vähän erilainen maku, suosikkini laitoinkin jo tuohon Joy:n vastaukseen, kiitos sinulle ja kiitos vielä niistä parista hempeämmästä kappaleesta vinkanneelle
 
vierailija
On tosi helppo keskittyä siihen mitä missaa. Itse olin Belgradin keikalla ja näin koko repertuaarin ja uniikin encoren (joka oli minulle tärkeä), Stozice-asut (en niin piittaa) ja serbiaversion A sem ti povedalista (ei minulle tärkeä, mutta joillekin on). En nähnyt CCC:tä, en Bojania loistamasta onnellisuudesta silloinkin kun Kärtsä ei sillä hetkellä ollut lavalla (nämä minulle isoin menetys), kostopitsiä, välispiikkejä kielellä jota osaan kunnolla, Jania ei-flunssaisena, BDSM-Bojania tai demonihuutoa. Kaikkea ei koskaan saa, silti keikka oli oikeasti, rehellisesti, kirjaimellisesti elämää mullistava.

(Joo, Aidon kanssa ei kannata väitellä, mutta täällä on kaksi eri pettynyttä.)

- Joymuffin
En vertaa sun kokemukseen, mutta olin keikalla NT:n aikaan ja uppouduin niin syvälle siihen, etten oikein kiinnittänyt mihinkään yksityiskohtaan huomiota. En edes muistanut K:n olemassaoloa. Ja sitten kun K tuli lavalle, se oli mulle hetki hengähtää ja kerätä voimia (mikä on ihan älytöntä, kun K&B takia täällä ollaan). Nyt jos menisin keikalle, katselisin, kuuntelusin ja nauttisin keikasta ehkä hiljaa paikallani.
 

Yhteistyössä