Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarpeeksi kertoo fanien, OIKEIDEN fanien arvostuksesta sekin, että viestejä ei edes klikata auki. Jopa K on avannut viestejäni koskien asioita Tavastia 2 keikalla, vaikka vastasi hyvin ikävästi.
Jep, eivät ole minunkaan viestejäni avanneet, vaikka en oo edes pommittanut niillä. Laitoin asiaa esim You tuben liveistä, miten moni kuuntelee heitä siellä, eikä siitä kerry lukemia heille (JO Subsin livet siis)
 
vierailija
Olin aluksi iloinen töissä kun näin, että K oli vastannut viestiini ja näin että se oli anteeksipyyntö. Koska melkein annoin jälleen huijata itseäni. Kun viestin sai auki siinä oli todellisuudessa anteeksipyyntö pilkkaavaksi laskettavien hymiöiden kera. Eli sanat eivät merkinneet mitään. TAASKAAN.
 
vierailija
On tosi helppo keskittyä siihen mitä missaa. Itse olin Belgradin keikalla ja näin koko repertuaarin ja uniikin encoren (joka oli minulle tärkeä), Stozice-asut (en niin piittaa) ja serbiaversion A sem ti povedalista (ei minulle tärkeä, mutta joillekin on). En nähnyt CCC:tä, en Bojania loistamasta onnellisuudesta silloinkin kun Kärtsä ei sillä hetkellä ollut lavalla (nämä minulle isoin menetys), kostopitsiä, välispiikkejä kielellä jota osaan kunnolla, Jania ei-flunssaisena, BDSM-Bojania tai demonihuutoa. Kaikkea ei koskaan saa, silti keikka oli oikeasti, rehellisesti, kirjaimellisesti elämää mullistava. :)

(Joo, Aidon kanssa ei kannata väitellä, mutta täällä on kaksi eri pettynyttä.)

- Joymuffin
 
vierailija
Kiinnittikö kukaan muu huomiota tuossa instalivehaastiksessa siihen kohtaan, missä Bojan sanoo "we are not currently working on anything else than just the tour" ja reaktiona tuohon Jan alkaa hymyillä tosi näkyvästi (kun muuten on aika pokkana koko ajan)? Eli Jan oli ikään kuin että joo, eipä tosiaan muuta työstetä nyt hehe. Mitähän muuta siis on meneillään?...
Tuo kohta on 7 minuutin jälkeen.
Siinä oli niin itun huono ääniraita että en kiinnittänyt. Tai millä linkillä te olette katsoneet, itse löysin yhden tallenteen you tubesta ja se on hirmu hiljainen
 
vierailija
Tarpeeksi kertoo fanien, OIKEIDEN fanien arvostuksesta sekin, että viestejä ei edes klikata auki. Jopa K on avannut viestejäni koskien asioita Tavastia 2 keikalla, vaikka vastasi hyvin ikävästi.
Nyt alkaa Aito taas kierrokset nouseen. Ei oikeat fanit pommita bändiä vaan antavat olla rauhassa. Ja varmasti K:lla oli hyvä syy vastaukseensa, voin vain kuvitella mitä olet hänelle laittanut. Miten törkeä voi ihminen olla? Sun käyttäytyminen somessa on kamalaa.
 
vierailija
Olin aluksi iloinen töissä kun näin, että K oli vastannut viestiini ja näin että se oli anteeksipyyntö. Koska melkein annoin jälleen huijata itseäni. Kun viestin sai auki siinä oli todellisuudessa anteeksipyyntö pilkkaavaksi laskettavien hymiöiden kera. Eli sanat eivät merkinneet mitään. TAASKAAN.
No nyt voit sitten jatkaa ja kertoa ihan suoraan, että mitä viestiä olet itse hänelle laittanut?
 
vierailija
Olin aluksi iloinen töissä kun näin, että K oli vastannut viestiini ja näin että se oli anteeksipyyntö. Koska melkein annoin jälleen huijata itseäni. Kun viestin sai auki siinä oli todellisuudessa anteeksipyyntö pilkkaavaksi laskettavien hymiöiden kera. Eli sanat eivät merkinneet mitään. TAASKAAN.
Onko tämä vitsi vai pommittaako joku oikeasti Käärijää ja Joksuja instassa?
 
vierailija
On tosi helppo keskittyä siihen mitä missaa. Itse olin Belgradin keikalla ja näin koko repertuaarin ja uniikin encoren (joka oli minulle tärkeä), Stozice-asut (en niin piittaa) ja serbiaversion A sem ti povedalista (ei minulle tärkeä, mutta joillekin on). En nähnyt CCC:tä, en Bojania loistamasta onnellisuudesta silloinkin kun Kärtsä ei sillä hetkellä ollut lavalla (nämä minulle isoin menetys), kostopitsiä, välispiikkejä kielellä jota osaan kunnolla, Jania ei-flunssaisena, BDSM-Bojania tai demonihuutoa. Kaikkea ei koskaan saa, silti keikka oli oikeasti, rehellisesti, kirjaimellisesti elämää mullistava.

(Joo, Aidon kanssa ei kannata väitellä, mutta täällä on kaksi eri pettynyttä.)

- Joymuffin
Tämä oli osuvasti kirjoitettu.❤
 

Yhteistyössä