Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
IG live 💖 tulee varmaan pian you tubeen. Se discord juttu ei toiminut, mikä on sinänsä harmi kun nyt oli taas kysymykset vähän sekavia. Pojat oli söpöjä 🥰 Kris puuttui (lepäämässä)
 
vierailija
Hauskaa että mun iPhone shippaa Eilen autolla ajaessa ehdin kahteen kertaan kuunnella läpi mun soittolistan JO:n lempparibiiseistä. Aamulla Apple Music alkoi soittaa perään Käärijän Kovis ja illalla tuli Hirttää kiinni. Kumpaakaan noista Käärijän biiseistä en ole ladannut tai striimannut ikinä. Iphone vaan päätti itsekseen, että Käärijän ääni sopii täydellisesti Bojanin äänen perään tosin selitys on varmaan se, että puhelimeni stalkkaa mun somekäyttäytymistä? Yleisimmät hakusanat, insta, keskustelupalstat?! Onko muille käynyt sama?
Mulla ainakin Apple Music on listannut Käärijän Joksujen sivun Samankaltaisia artisteja -listalle, josta alkaa soittamaan musiikkia Joksujen kuuntelun jälkeen.
 
vierailija
Cam worker Jere -ficistä muuten uusi osa, aika synkkä kyllä.
Äh, no kiitos varoituksesta. Olen luopunut jo toivosta ton fikin suhteen, alku oli tosi hyvä mutta sitten tuli liikaa typeriä käänteitä ja psykologisia epäuskottavuuksia omaan makuuni. Täytynee odotella, että se joskus valmistuu, niin voin sen joskus lukaista loppuun kun muuta luettavaa ei enää ole.
 
vierailija
Äh, no kiitos varoituksesta. Olen luopunut jo toivosta ton fikin suhteen, alku oli tosi hyvä mutta sitten tuli liikaa typeriä käänteitä ja psykologisia epäuskottavuuksia omaan makuuni. Täytynee odotella, että se joskus valmistuu, niin voin sen joskus lukaista loppuun kun muuta luettavaa ei enää ole.
Minusta uusi osa oli kyllä enimmäkseen kiinnostava ja uskottava. Synkkyyttä toi jatkuva jännite poikien välillä liittyen cam-hommaan, mikä taas minusta oli oikein uskottava, mutta loppui varsin kiinnostavaan ja lupaavaan kohtaan. :)
 
vierailija
Tämä oli kiva video Suomen euroviisuista ja Käärijästä 💚
Tämä englantilainen tyyppi on jo ostanut lipun Tampereen UMK:hon 💖
 
vierailija
Mä oon nähnyt tämän vain kerran, sen B voisi ottaa taas käyttöön

Jep! Tämä magnetan pinkki paita Varadzinista on mun ykkössuosikki! No, pitsipaidan jälkeen.
Mutta toi asu siksi, että tuo oli yksi ekoja keikkoja, joilla B:n painajainen alkoi olla selätetty ja elämä alkoi esiintyessä voittaa. Siksikin rakastan tuota paitaa 😍
Kuuntelin muuten jälleen kerran eilen NT ig-liven ja on pitänyt mainita tästä jo aiemminkin, mutta olen unohtanut, kun ei ole mikään iso juttu. Mutta livessä joku kysyy, että "tuletteko uudelleen Varaždiniin (enkuksi), niin K lukee sen tottuneesti kuin vanha tekijä. Siis sanan Varaždin! Ja sanoo sen ihan oikein.
Niin tulee vain mieleen, että kuinkahan paljon siitä keikasta on puhuttu kesällä päivittäin 2h48min sessioissa? Se on voinut olla yksi tosi tärkeä keikka Bojanille juuri tuosta paniikkikohtauksesta ylipääsemis mielessä.
 
vierailija
Hauskaa että mun iPhone shippaa Eilen autolla ajaessa ehdin kahteen kertaan kuunnella läpi mun soittolistan JO:n lempparibiiseistä. Aamulla Apple Music alkoi soittaa perään Käärijän Kovis ja illalla tuli Hirttää kiinni. Kumpaakaan noista Käärijän biiseistä en ole ladannut tai striimannut ikinä. Iphone vaan päätti itsekseen, että Käärijän ääni sopii täydellisesti Bojanin äänen perään tosin selitys on varmaan se, että puhelimeni stalkkaa mun somekäyttäytymistä? Yleisimmät hakusanat, insta, keskustelupalstat?! Onko muille käynyt sama?
En tiedä, mutta kesäkuussa kun kynsikeskustelu oli kuumentuneimmillaan, mun iPhone tarjosi soimaan Kynnet kynnet -nimistä biisiä.
Tarkistin nyt, niin se on näköjään vieläpä Pyhin kappale 🤣
 
vierailija
Jep! Tämä magnetan pinkki paita Varadzinista on mun ykkössuosikki! No, pitsipaidan jälkeen.
Mutta toi asu siksi, että tuo oli yksi ekoja keikkoja, joilla B:n painajainen alkoi olla selätetty ja elämä alkoi esiintyessä voittaa. Siksikin rakastan tuota paitaa
Kuuntelin muuten jälleen kerran eilen NT ig-liven ja on pitänyt mainita tästä jo aiemminkin, mutta olen unohtanut, kun ei ole mikään iso juttu. Mutta livessä joku kysyy, että "tuletteko uudelleen Varaždiniin (enkuksi), niin K lukee sen tottuneesti kuin vanha tekijä. Siis sanan Varaždin! Ja sanoo sen ihan oikein.
Niin tulee vain mieleen, että kuinkahan paljon siitä keikasta on puhuttu kesällä päivittäin 2h48min sessioissa? Se on voinut olla yksi tosi tärkeä keikka Bojanille juuri tuosta paniikkikohtauksesta ylipääsemis mielessä.
Kiinnostavaa! Muistelen myös silloin ihmetelleeni, miten K osasi sanoa tuon nimen niin hyvin, mut en osannut yhdistää asiaa SIIHEN keikkaan. B on hyvinkin voinut paljon käydä läpi tuon keikan tapahtumia K:n kanssa.
 
vierailija
vierailija
Jep! Tämä magnetan pinkki paita Varadzinista on mun ykkössuosikki! No, pitsipaidan jälkeen.
Mutta toi asu siksi, että tuo oli yksi ekoja keikkoja, joilla B:n painajainen alkoi olla selätetty ja elämä alkoi esiintyessä voittaa. Siksikin rakastan tuota paitaa
Kuuntelin muuten jälleen kerran eilen NT ig-liven ja on pitänyt mainita tästä jo aiemminkin, mutta olen unohtanut, kun ei ole mikään iso juttu. Mutta livessä joku kysyy, että "tuletteko uudelleen Varaždiniin (enkuksi), niin K lukee sen tottuneesti kuin vanha tekijä. Siis sanan Varaždin! Ja sanoo sen ihan oikein.
Niin tulee vain mieleen, että kuinkahan paljon siitä keikasta on puhuttu kesällä päivittäin 2h48min sessioissa? Se on voinut olla yksi tosi tärkeä keikka Bojanille juuri tuosta paniikkikohtauksesta ylipääsemis mielessä.
Oho, en muista tuollaista kohtaa enää yhtään! Jännä tosiaan jos lausuu sen oikein ja siitä kieltämättä tulee tuollainen assosiaatio kuin ehdotat. (MRS=3)
 
vierailija
Jep! Tämä magnetan pinkki paita Varadzinista on mun ykkössuosikki! No, pitsipaidan jälkeen.
Mutta toi asu siksi, että tuo oli yksi ekoja keikkoja, joilla B:n painajainen alkoi olla selätetty ja elämä alkoi esiintyessä voittaa. Siksikin rakastan tuota paitaa
Kuuntelin muuten jälleen kerran eilen NT ig-liven ja on pitänyt mainita tästä jo aiemminkin, mutta olen unohtanut, kun ei ole mikään iso juttu. Mutta livessä joku kysyy, että "tuletteko uudelleen Varaždiniin (enkuksi), niin K lukee sen tottuneesti kuin vanha tekijä. Siis sanan Varaždin! Ja sanoo sen ihan oikein.
Niin tulee vain mieleen, että kuinkahan paljon siitä keikasta on puhuttu kesällä päivittäin 2h48min sessioissa? Se on voinut olla yksi tosi tärkeä keikka Bojanille juuri tuosta paniikkikohtauksesta ylipääsemis mielessä.
Missä kohtaa NT-liveä tuo on?
 

Yhteistyössä