Moikka, saataispa lisää plussa tuulia kun lokakuu oli aika hiljanen.
Ollut kauhee työviikko mut nyt vihdoin perjantai ja tänään oon ehk ihan vähän ilosempi kuin eilen kun tuntu että en oo syönyt ja nukkunut hyvin. Aion tänä viikonloppuna kyllä rentoutua ja olla paljon kotosalla ilman mitään suunnitelmia. Ehkä vähän käydään kaupoilla.
Kp 20, ei mitään uutta, samat kuin edelliset kolme päivää. En usko tärppiin mutta teen testin jo kp 25-26 ensi viikolla ke kun edellinen raskaus näytti silloin jo haaleaa. Oon sitä mieltä ainakin omalla kohdalla että kyllä ne herkät testit jotain reagoi jo aikases vaiheessa jos on tärpännyt, voi hyvin alottaa ajoissa. Kp 25-26 näkyy varmaan jotain ja kp 27-28 varmasti. Mun ekassa raskaudessa olin niin pitkään kuvitellut oireita et en antanut itelleni enää lupaa siihen joten odotin et menkat alkaa kp 28 mut sit kun ne ei alkaneet odotin kiltisti pisimmän mahdollisen kierron loppuun ja tein testin vasta kp 32 joka oli aivan järkyttävän tumma. Ja siis tokassa en malttanut odottaa niin tosiaan epäselvien kirjoitusten perusteella oon tehnyt kp 26 hailakan ja siit sitten varmaan 10 kappaletta viikon aikana mulla apteekin ja pregcheckin testit on näyttänyt ihan oikein, tässä viimesimmässä taisin alottaa kaapista löytyneellä sofin testillä ja siihen tulikin se haalee.. joka tosin näytti pitkään haaleelta kun muut alko tummua nopeemmin. Haen varmaan halpoja pregchekin testejä ens tiistaina, en viiti ennen sitä koska tiedän et käytän ne muuten heti.
Vertaan viime kuun ja tän kuun merkintöjä oloista appista, kierto toistaa samaa kaavaa nyt näil kiertopäivillä eli en vi sanoa tietäväni ollenkaan mitä kropassa tapahtuu.
Tavallaan masentavaa tietää kuinka monimutkanen ja hankala prosessi raskaaksi tulo on, oon kattonut valistavia videoita youtubesta siis se että olisi ensinäkin ovis, siittiöt lähtisi matkaan oikeaan aikaan, ne onnistuis mennä kohtuun asti ja matkata metrin matkan ja kohdata munsolun ja liittyä toisiiinsa ja ja ja.. kyl te tiiätte. Se on vaan niin ihmeellistä ja samalla jotkut sanoo niin luonnollista että ei pitäisi olla vaikeaa mutta on se vaan niin upee juttu jos raskaus testi näyttäisi pian plussaa. Jos en ole raskaana tässä kierrossa niin seuraava kierto loppuu juuri ennen joulua, olisi liian jännää ennen joulua miettiä tällasia juttuja katsomme..