vierailija
Miksi itse käyt? Kun ei kerran kiinnostaEn valehtele vaan osaan kyseenalaistaa asioita toisin kuin te. Miksi joku miespuolinen kävisi täällä tai vaivalla?
Miksi itse käyt? Kun ei kerran kiinnostaEn valehtele vaan osaan kyseenalaistaa asioita toisin kuin te. Miksi joku miespuolinen kävisi täällä tai vaivalla?
Hetkinen? Eihän miesten pitänyt käydä tässä ketjussa.Joku Aku Hirviniemi käy täällä trollaamassa huvikseen ja te uskotte kaiken.
No jos näin on niin olkoon. Miksi se sua häiritsee? Ei täällä ole pakko olla. Bye.Joku Aku Hirviniemi käy täällä trollaamassa huvikseen ja te uskotte kaiken.
Olipa älykkäästi vastattu, huhhuh! Todellisuudessa ihan kaikki ihmisten välinen kanssakäyminen perustuu luottamukseen. Jos koko ajan epäilet kaikkea ja kaikkia, et yksinkertaisesti pysty elämään normaalia elämää. Mutta ei siinä mitään, onnea valitsemallasi tiellä!Onhan
koska te uskotte kaiken. Ilman mua nämä kusetuk set menisi läpi täällä.Ja se häiritsee sua mistä syystä? Miten vaikuttaa sun elämään?
Moi Aku! Antaa palaa vaan! Tämä on viihdettä joka tapauksessa tämä palsta.Joku Aku Hirviniemi käy täällä trollaamassa huvikseen ja te uskotte kaiken.
Kysymys oli, miksi sua häiritsee se, että muut uskoo jotain? Miten se vaikuttaa sun elämään? Et osaa vastata, hah!koska te uskotte kaiken. Ilman mua nämä kusetuk set menisi läpi täällä.
Mä vain yritän takoa teille järkeä jotta osaatte erottaa kusetuk sen.Kysymys oli, miksi sua häiritsee se, että muut uskoo jotain? Miten se vaikuttaa sun elämään? Et osaa vastata, hah!
Ja miksi uskoisimme juuri Sinua, arvon trolli?koska te uskotte kaiken. Ilman mua nämä kusetuk set menisi läpi täällä.
En ole trolli. Itse olet.Ja miksi uskoisimme juuri Sinua, arvon trolli?
Mutta et osaa vastata yksikertaisiin kysymyksiin! Säälittävää... Miksi kukaan kuuntelisi sua.Mä vain yritän takoa teille järkeä jotta osaatte erottaa kusetuk sen.
Kyllä mua saa täällä kusettaa. Otan itse vastuun mahdollisesta pettymyksestä.Mä vain yritän takoa teille järkeä jotta osaatte erottaa kusetuk sen.
Ite oot! Äitiiiiiii!!!En ole trolli. Itse olet.
Ketään ei kiinnosta sun mielipide. Jos me halutaan tulla kusetetuksi, niin se on ihan meidän oma asia. Heippa!Mä vain yritän takoa teille järkeä jotta osaatte erottaa kusetuk sen.
Tänään tullut sentään seitsemän uutta K&B-ficciä tai ficcilukua, toki seassa pari AU:ta ja yksi lukittu mutta ihan hyvä määrä.Tsemppiä, täällä odottellaan, tulee tätä nykyä K&B vähän hitaammin, noi B ja Kris ficit ei uppoa sitten yhtään
Tykkäsikö B siis K:n uusimmista kuvista? Ja K tykkäsi eilen B:n kuvasta. Eli valtakunnassa kaikki hyvinBoitsu tykännyt. Tietenkin kun Lontoon kuvia
Kuten ollut koko ajan heidän välillään. Rauhoittavat välillä näemmä meitäkin.Tykkäsikö B siis K:n uusimmista kuvista? Ja K tykkäsi eilen B:n kuvasta. Eli valtakunnassa kaikki hyvin
No vauvalla tämänkin joku jo käänsi että tykkää vain koska Etel kuvissa. Mikään ei koskaan joillekin näköjään riitä.Kuten ollut koko ajan heidän välillään. Rauhoittavat välillä näemmä meitäkin.
Bojanilla ei ollut kyllä mitään mahdollisuutta olla tykkäämättä. Viimeistään K:n neljännen kuvan kohdalla on tullut hissimusakatse ja ajatukset lähteneet harhailemaan. Sieltä olisi tullut toistasataa tykkäystä, jos niitä olisi mahdollista antaa enemmän kuin yksi.
Luultavasti vain yksi, jolla on tylsä ilta eikä muuta tekemistä. Ulkona sataa vettä eikä TV:stä tule mitään, on marraskuu ja elämä muutenkin ihan paskaa. Mutta ei anneta sen meitä häiritä, ohitellaan tyylikkäästi. Hauska nähdä pitkästä aikaa B tykkäys K:n ig kuvaanOnko täällä 1 vai 2 trollia?
Tänään tullut sentään seitsemän uutta K&B-ficciä tai ficcilukua, toki seassa pari AU:ta ja yksi lukittu mutta ihan hyvä määrä.