h omoaOnko jo Kn viininpunaisia kynsiä täällä puitu?
Aivan ihanat kynnet onOnko jo Kn viininpunaisia kynsiä täällä puitu?
On haukuttu ne jooOnko jo Kn viininpunaisia kynsiä täällä puitu?
Aivan ihanat kynnet on
Kun itse valehtelet palstoilla niin epäilet muidenkin tekevän niin?Pitäisiköhän tässä keksiä itsekin joku h omo nyyhkytarina, ei nämä erota totuutta valheesta.
Ei se mitään epäile, se on joku säälittävä incel, ei kannata kommentoida sille mitään.Kun itse valehtelet palstoilla niin epäilet muidenkin tekevän niin?
En ole valehdellut koskaan. Osaan vaan kyseenalaistaa asioita toisin kuin te. Osaan erottaa valheet ja niitähän nämä ovat. Tänne ei taatusti kirjoita yksikään mies.Kun itse valehtelet palstoilla niin epäilet muidenkin tekevän niin?
Liittyisikö ne johonkin tapahtumaan tai erityiseen kuvaussessioon? Aika yllättävä värivalinta jotenkin. Tosi kauniithan ne on, ei siinä mitään, jouluiset!Tulkitsen tuon yhden yrittävän sanoa, että vihreät kynnet oli paremmat. Minusta kivaa vaihtelua nuo punaiset.
Miksi joku mies kirjoittaisi tänne tai vauvalle? Ovat miehinä esiintyviä valehtelijoita.Kun itse valehtelet palstoilla niin epäilet muidenkin tekevän niin?
Sopii Nenäpäivä-teemaan ja tämän illan pikkujoulu-keikkaanTulkitsen tuon yhden yrittävän sanoa, että vihreät kynnet oli paremmat. Minusta kivaa vaihtelua nuo punaiset.
On epäilty liittyvän (pikku)jouluun tai nenäpäivään, mutta varmaan muitakin vaihtoehtoja on.Liittyisikö ne johonkin tapahtumaan tai erityiseen kuvaussessioon? Aika yllättävä värivalinta jotenkin. Tosi kauniithan ne on, ei siinä mitään, jouluiset!
Aivan! Vois olla just vaikka nenäpäivään liittyvä tosiaan. Tulisko jotain nenäpäivämatskua illalla, kun tulee telkusta se lähetys. Tyyliin joku K:n videotervehdys.On epäilty liittyvän (pikku)jouluun tai nenäpäivään, mutta varmaan muitakin vaihtoehtoja on.
Ja miksi ei kävisi? Ennakkoluuloisuus ei ole älykästä.En valehtele vaan osaan kyseenalaistaa asioita toisin kuin te. Miksi joku miespuolinen kävisi täällä tai vaivalla?
Kaiken epäileminen ja kyseenalaistaminen ei itseasiassa ole kovin älykästä.En valehtele vaan osaan kyseenalaistaa asioita toisin kuin te. Miksi joku miespuolinen kävisi täällä tai vaivalla?
Sulla on joku vaiva?En valehtele vaan osaan kyseenalaistaa asioita toisin kuin te. Miksi joku miespuolinen kävisi täällä tai vaivalla?
Ja se häiritsee sua mistä syystä? Miten vaikuttaa sun elämään?Joku Aku Hirviniemi käy täällä trollaamassa huvikseen ja te uskotte kaiken.
OnhanKaiken epäileminen ja kyseenalaistaminen ei itseasiassa ole kovin älykästä.