Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy sanoa, että harvasta ihmisestä tulee kyllä julkisesti niin selkeitä viboja mahdollisista seksitottumuksista kuin Bojan. Toki lavahärdellit eivät välttämättä kerro totuutta tosielämästä, mutta onhan siellä nyt aika vahvat tietyn sortin vivahteet.
Se vasta kyllä ois, laiva varmaan ylikuumenis ja lähtis lentoon, jos sellainen tapahtuisi ja olisi tiedossa (KB yhteenliittyminen;))

Mulla jäi kiinnostaan, mitä nuo vibat ja vivahteet sun silmään on? Itselläkin pistänyt silmään jotain esim joistain haastatteluista, toki tietäen ja tiedostaen, että ei voida sitä tietää. Esim musta siinä jalkapallohaastattelussa oli kyllä oikeasti mielissään huomiosta ja pilke silmäkulmassa sillä tavalla.
 
vierailija
Näin ennen nukkumaanmenoa tuli mieleen, että kun ollaan luettu noita ficcejä pojista ja ainakin mulle ne on aiheuttaneet tuntemuksia. Mutta mitäs sitten jos ne päätyiskin yhteen ja sitten tiedettäis että ne oikeesti harrastaa seksiä?? Mä varmaan syttyisin tuleen, räjähtäisin tai joutuisin sinne Niuvaan himo psykooseissa. Hyvää yötä vaan kaikille
Seuraisi mystinen spontaanien itsesyttymisten epidemia, jota tutkimaan valjastettaisiin itse X-files.

Ei tule Mieleen toista parivaljakkoa, jonka ajatteleminen puuhissa saisi aikaan yhtä voimakkaita tuntemuksia. Missäs saa ripittäytyä?
 
vierailija
Se vasta kyllä ois, laiva varmaan ylikuumenis ja lähtis lentoon, jos sellainen tapahtuisi ja olisi tiedossa (KB yhteenliittyminen)

Mulla jäi kiinnostaan, mitä nuo vibat ja vivahteet sun silmään on? Itselläkin pistänyt silmään jotain esim joistain haastatteluista, toki tietäen ja tiedostaen, että ei voida sitä tietää. Esim musta siinä jalkapallohaastattelussa oli kyllä oikeasti mielissään huomiosta ja pilke silmäkulmassa sillä tavalla.
Eri, mutta Bojanin kuristusfetissi nyt ainakin on yleinen vitsi fandomissa... Niin monta kertaa on ollut tätä kavereiden kurkuista kiinni pitämisiä lavalla, että ainakin jokin kiinnostus siinä on tällaiseen koreografiaan.
 
vierailija
Eri, mutta Bojanin kuristusfetissi nyt ainakin on yleinen vitsi fandomissa... Niin monta kertaa on ollut tätä kavereiden kurkuista kiinni pitämisiä lavalla, että ainakin jokin kiinnostus siinä on tällaiseen koreografiaan.
Joo, siis sitä meinasin. Että olisi vähän yllättävää, jos kävisikin ilmi, ettei kuristaminen oikeasti kiinnosta, vaan on pelkkää fan serviceä tms. Ja ollut näitä muita läpsimisiä, silmien peittämisiä, päälleastumisia sun muita myös. Tosin täytyy sanoa, että Bojan on sellaista "ihmistyyppiä", että ihan ilman BDSM-henkisiä touhuja lavallakin veikkaisin hänet varsin kinkyksi. :)
 
vierailija
Kukaan muu täältä menossa huomenna Who is Benjaminin keikalle Tavalle? En malta odottaa esittää sen uuden biisinkin huomenna ekaa kertaa.
Må olin kesällä Altaalla kun Who is Benjamin oli Kärtsyn ”lämppärinä”, ihan tykkäsin hänen esiintymisestään. Huomenna menen Kärtsän toisen (yhden niistä) poikaystävän keikalle, jonka taisi kesällä kutsua makkariinsakin. Eli Kuumaa ja Johannes B. 😂
 
vierailija
Bojanin instajulkaisut menee aina suoraan siihen yhteen slovenialaiseen nettijuorumediaan, niin en ihmettele että tekee niistä tarkoituksella vähän kryptisiä. Siitä riittää hupia, kun juorumedian toimittaja tulkitsee vähän yksioikoisesti. Mutta tosiaan B oli kuvaajalta kysynyt ihan asiallisesti luvat ennen julkaisua.
Mistä tiedät tuon viimeisen?
 
vierailija
Open-minded on sellainen määritelmä, että on aika turha kytätä jotain tavaroita videoista tai kenkiä. Tai tiskaako joku jossain

Vaikka J ilmaisisi olevansa suhteessa jota ei ole tehnyt tuo open-minded viestisi ymmärtääkseni sen että silti voisi olla jopa suhde muihinkin.

Tuo määritelmä jättää auki tosi paljon.
 
vierailija
Jos tämä aamuinen ficci-kritisoija on jossain vaiheessa taas linjoilla, niin haluaisin kysyä, että mitkä sun mielestä sitten on olleet niitä harvoja hyviä ficcejä? Ja mitkä asiat seksikohtauksissa tuntuu epärealistisilta?

Itselläni ennakko-oletus oli se, että ficit olisivat ihan jotain järkyttävää myötähäpeää aiheuttavaa kamaa, ja oon ollut enemmänkin positiivisesti yllättynyt näistä. Suurin osa massaan hukkuvia ja itseään toistavia, mut sellaisia oikeasti huonoja ei omalla mittapuulla hirveästi ole. Kirjoitusvirheet eivät minulle juurikaan pistä silmään, kun englanti ei itselläni ole hirveän vahva.

Noista seksikohtausten ongelmista ja epärealistisuuksista itsellänikin on kyllä jotain ajatuksia.
Tykkäsin Tilhin Bojanin journey to dick -ficistä (en nyt muista mikä sen nimi oli) sekä demons in my head Tommy/Käärijä -ficistä ja lisäksi olen tykännyt muutamasta muustakin. Vaikea ehkä sanoa mitkä mielestäni K/B-fandomissa on oikeasti hyviä ficcejä, kun yhtäkään todella tajunnan räjäyttävää ei ole tullut vielä vastaan.

Mutta jos puhutaan ihan oikeasti todella hyvin kirjoitetuista ficeistä niin suosittelen tsekkaamaan sellaiset kirjoittajat kuin Speranza ja astolat ao3:sta. He ei kirjoita Käärijäfandomissa, mutta molemmilta löytyy lukemattomia muita fandomeja ja he on kirjoittaneet käytännössä joka ikisessä fandomissa aivan jäätävän hyviä ficcejä. Omat suosikkini löytyvät mm. Stargate Atlantiksesta ja useasta muusta fandomista. Toki on myös muita huikeita kirjoittajia kuin he, mutta näitä kahta olen lukenut siitä saakka kun löysin ficit teininä.

Voi olla, että oma rimani on vain liian korkealla, mutta kun olen tottunut Speranzan tyyppisiin kirjoittajiin niin sitä tulee vain todella nirsoksi sen lukemansa suhteen ja silloin perusasioiden puute ihan kirjoitusvirheistä alkaen häiritsee ja paljon.
 
vierailija
Joo, siis sitä meinasin. Että olisi vähän yllättävää, jos kävisikin ilmi, ettei kuristaminen oikeasti kiinnosta, vaan on pelkkää fan serviceä tms. Ja ollut näitä muita läpsimisiä, silmien peittämisiä, päälleastumisia sun muita myös. Tosin täytyy sanoa, että Bojan on sellaista "ihmistyyppiä", että ihan ilman BDSM-henkisiä touhuja lavallakin veikkaisin hänet varsin kinkyksi.
Toi on lavaesitystä, en usko että oikeassa elämässä on
 
vierailija
B/K on nyt niin last year, tämä video käännytti minut K/Kris shippaajaksi xD
Kris todella arvostaa K:ta (vaikka ei seuraa ig:ssä xD )
 
vierailija
Open-minded on sellainen määritelmä, että on aika turha kytätä jotain tavaroita videoista tai kenkiä. Tai tiskaako joku jossain

Vaikka J ilmaisisi olevansa suhteessa jota ei ole tehnyt tuo open-minded viestisi ymmärtääkseni sen että silti voisi olla jopa suhde muihinkin.

Tuo määritelmä jättää auki tosi paljon.
Tämä, ehkä tuon takia jäänyt sitten minulla näkemättä näistä videoista, mitä muut on nähnyt ja sitten, jos isompi porukka niin oletan, että henkilökuntaa
 
vierailija
Näin ennen nukkumaanmenoa tuli mieleen, että kun ollaan luettu noita ficcejä pojista ja ainakin mulle ne on aiheuttaneet tuntemuksia. Mutta mitäs sitten jos ne päätyiskin yhteen ja sitten tiedettäis että ne oikeesti harrastaa seksiä?? Mä varmaan syttyisin tuleen, räjähtäisin tai joutuisin sinne Niuvaan himo psykooseissa. Hyvää yötä vaan kaikille
Juu tuonne ajatukseen ei vielä voi ollenkaan mennä. Mistään ei tulisi enää mitään (vaikkei ne ole yhdessä edes)
 
vierailija
Open-minded on sellainen määritelmä, että on aika turha kytätä jotain tavaroita videoista tai kenkiä. Tai tiskaako joku jossain

Vaikka J ilmaisisi olevansa suhteessa jota ei ole tehnyt tuo open-minded viestisi ymmärtääkseni sen että silti voisi olla jopa suhde muihinkin.

Tuo määritelmä jättää auki tosi paljon.
Ottaen huomioon, että K puhui siinä homomiehille englanniksi, mikä nyt sujuu tai ei suju niin hyvin. Voin hyvin kuvitella, että halusi osoittaa tukensa lgbt-yhteisölle, vaikkei siihen kuulukaan :)
 
vierailija
B/K on nyt niin last year, tämä video käännytti minut K/Kris shippaajaksi xD
Kris todella arvostaa K:ta (vaikka ei seuraa ig:ssä xD )
Höh, ei siellä ollut mitään.
 
vierailija
Riippuen tutkimuksesta ja määritelmästä, 20-60 % ihmisistä harrastaa jonkin tason BDSM-tyyppisiä juttuja. Ei ole siis hirveän kaukaa haettua, että Bojanillakin lavaesitys kumpuaisi jostain oikeasta kiinnostuksesta, eikä olisi hatusta heitettyä.
No täällähän on toisaalta epäilty, että voi olla vaikka aseksuaali, enpä tekisi mitään päätelmiä?
 
vierailija
B/K on nyt niin last year, tämä video käännytti minut K/Kris shippaajaksi xD
Kris todella arvostaa K:ta (vaikka ei seuraa ig:ssä xD )
Postaus on poistettu?
 

Yhteistyössä