Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On oikeasti aika hälyyttävää, miten täällä moni kertoo uskovansa siihen Ihkun raporttiin, vai ettekö erota oikeasti todellisuutta ja fantasiaa?
Vai haluatteko uskoa raporttiin fantasiana, mutta ette pysty samalla myöntämään, ettei se ollut totta?
Ja mikäli haluatte uskoa raporttiin fantasiana, niin miten se on teiltä pois, jos joku haluaa huomauttaa, että ko raportti oli valhetta?
 
vierailija
B: Hi there, do you have time to chat?
J: Yes, always. Has something happened?
B: No, I just want to hear your voice and silly english. I dreamed about you last night.
J: Really. Was it a nightmare?
B: No, we were on stage in Tampere and you kissed me. It was not a shy and small kiss, it was a real kiss.
People got quiet and everyone just watched. Then they started clapping and you just kept going.
J: Oh, how sweet. What happened then?
B: I don't know. I woke up and I missed you so much that I felt sick to my stomach. Jere, when will we meet?
J: Soon. Very soon. I promise.
Aww 😍
 
vierailija
Ja mikäli haluatte uskoa raporttiin fantasiana, niin miten se on teiltä pois, jos joku haluaa huomauttaa, että ko raportti oli valhetta?
Ok, nyt on huomautettu ja huomautus kirjattu isoon nahkakantiseen kirjaan. Voitaisko jatkaa muusta? Oletko ostanut lippuja muille Käärijän keikoille? Eikös tässä ollut ihan lähiaikoina yksi joka alkaa joskus klo 19 kieppeillä, saattaisi sopia sulle?
 
vierailija
Kohta viikko opeteltu Jokereiden biisejä ja hallussa on muutamia kertosäkeitä ja satunnaisia muita pätkiä. Parhaiten taipuu Ne bi smel jossa pystyy jo laulamaan säkeistöissäkin mukana, ja no se mulla oli tavoitteenakin opetella kokonaan, koska kaikkien häpeäjien kauhuksi haluan mylviä sen keikalla mukana alusta loppuun. Hassu on ollut huomata että yksin muuten vaan ajatuksissaan hyräillessä muistaa hyvinkin sanoja, mutta kun kuuntelee ja yrittää laulaa mukana, niin samat sanat vaan häviää mielestä :'D Noh, vaikka kaikki ei päähän tarttuiskaan, niin tuleepa ainakin kuuntelukertoja lisää Spotifyssä.

ps, muistakaa kuunnella CD niin saadaan pojille se kusinen platinalevy
 
vierailija
Mitä sillä on väliä oliko ihkun raportti totta? Miten se tosi edes määritellään tässä tapauksessa kun parhaimmillaankin se olisi kertojan kokemus ja tulkinta tilanteesta?
Etkö oikeasti tiedä miten tosi määritellään tuossa tilanteessa? Huhhuh… no tietenkin niin, että henkilö oli oikeasti siellä Ihkussa fyysisesti läsnä.
Mihin siis en usko.
 
vierailija
Mitä sillä on väliä oliko ihkun raportti totta? Miten se tosi edes määritellään tässä tapauksessa kun parhaimmillaankin se olisi kertojan kokemus ja tulkinta tilanteesta?
En voi ymmärtää tuota epäily jankkaajaa (aito). Se, että uskon että K ja B juttelivat kahdestaan jonkin aikaa ihqussa ei mitenkään muuta minun käsitystäni mistään. En olisi edes tarvinnut ketään silminnäkijää tuota minulle kertomaan 😂 he ovat kavereita, tietenkin he juttelevat välillä yhdessä! Heitä nähtiin myös esimm Turussa kaduilla, ei eroa mitenkään siitä tilanteesta. Ihqu-tarina ei tuo mitään uskomatonta tai sellaista mitä emme jo tienneet ilmi. Miksi tuosta nyt pitäisi vääntää?
T: realisti
 
vierailija
Mitä sillä on väliä oliko ihkun raportti totta? Miten se tosi edes määritellään tässä tapauksessa kun parhaimmillaankin se olisi kertojan kokemus ja tulkinta tilanteesta?
Ja siis sillä on sitä väliä, että henkilö VÄITTI sen olevan totta. Olevansa Ihkussa. Jos ei ollut —> hänen jutuillaan ei ollut mitään uutisarvoa. Eikä paljon muutakaan arvoa. Verrattuna siihen, että hän oikeasti olisi itse tarkkaillut kaksikkoa ja raportoinut sitä.
 
vierailija
Täältä missä asun menee muuten näemmä nykyään suora bussi myös Ljubljanaan, kestää vain aivan saatanan pitkään. :p Ja en ole koskaan istunut pidempään bussissa tai autossa kuin se 6h Belgradiin, mikä on jo vähän rasittavaa. Mutta vähän houkuttelisi joskus ajella tuolla.

- Joymuffin
 
vierailija
En voi ymmärtää tuota epäily jankkaajaa (aito). Se, että uskon että K ja B juttelivat kahdestaan jonkin aikaa ihqussa ei mitenkään muuta minun käsitystäni mistään. En olisi edes tarvinnut ketään silminnäkijää tuota minulle kertomaan he ovat kavereita, tietenkin he juttelevat välillä yhdessä! Heitä nähtiin myös esimm Turussa kaduilla, ei eroa mitenkään siitä tilanteesta. Ihqu-tarina ei tuo mitään uskomatonta tai sellaista mitä emme jo tienneet ilmi. Miksi tuosta nyt pitäisi vääntää?
T: realisti
Sinä et selkeästikään ole realisti, vaan täysin epätodellisiin asioihin uskova ja luottava ihminen.
 
vierailija
En ole ketään sellaista arvostellut, jotka haluavat uskoa siihen Ihkun juttuun fantasiana.
Outoa loukkaantua siitä, jos itse haluaa uskoa kyseiseen fantasiaan, jos joku toinen ei usko.
Mutta olemme ilmeisesti kaikki yhtä mieltä siitä, että se raportti ja että joku oli ”meitä varten” Ihkussa oli jonkun palstalaisen fantasiaa.
 

Yhteistyössä