Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se shippaajien reagointi ei ole pettymystä vaan ärtymystä tuolle sekoilulle minun mielestäni. Häirintään keskustelua ja yritetään tunkea sanoja suuhun ja ollaan muka niin huolissaan. 🙄
 
vierailija
Oma veikkaukseni on, että tämä 007 kehitti ketjuun tarinansa sen vuoksi, ettei kestänyt sitä, että moni purki harmistustaan gf:n näkymisestä Juren stoorissa ja ketjun ilmapiiri u h k a s i mennä 007:n mielessä ”pilalle”.
Halusi v a l h e i l l a korjata tilanteen.
 
vierailija
Niin hakevat. Tuossa yölläkin kun muu ei enää auttanut tuotiin taas esiin. En ymmärrä mikä siinä on. Itse shippaan eikä kiinnosta kenenkään tavarat toisen kotona. Eikä maailmani murru vaikka olisi kumppani. Sitten on. Oksettaa tuo valkoisten kenkien ja tavaroiden kyttäily milloin mistäkin ja Realismi-Reetar tätä tekevät. Ei minusta shippaajat.
Ankeuttajille taitaa olla mahdotonta ymmärtää, että shippausta ei pysäytä jonkun laukku tuolilla tai tiskit nurkassa tai eri maissa asuminen. Ei kerrota niille muista RPF-shipeistä, saavat slaagin kun kuulevat että edes kuolema ei voi shippausta pysäyttää 😂
 
vierailija
Tähän minun täytyy shippaajana sanoa eriävä mielipide, oon ollut siinä käsityksessä, että yksityishenkilöä toisivat enemmän esiin realistit ja etsivät jotain peilistä tai muualta, itseäni tuo ei kiinnosta
En siis tiedä kuka noita stalkkerijuttuja teki, mutta palsta oli täynnä niitä kesällä.. varmaan kaikki jollain tasolla ovat shipanneet joskus, toiset eivät pidä fantasiasta ja haluavat pohjauttaa kaiken tosimaailmaan.. sekä realisteja että shippaajia on moneen kummallakin palstalla. Varmaan kumpikin osapuoli lietsoo toistaan ja pari trollia vielä mukaan heittämään bensaa liekkeihin
 
vierailija
Ankeuttajille taitaa olla mahdotonta ymmärtää, että shippausta ei pysäytä jonkun laukku tuolilla tai tiskit nurkassa tai eri maissa asuminen. Ei kerrota niille muista RPF-shipeistä, saavat slaagin kun kuulevat että edes kuolema ei voi shippausta pysäyttää
Tuo kuulostaa jo vähän psykoottiselta. Mutta jos tosiaan ei haittaa, että shippaus ei pohjaudu millekään realistiselle ja kaikki on fantasiaa, niin hyvä! Mutta täälläkin on jo pari ilmoittanut, että tarvitsee jotain "oikeita tunteita" shipilleen. Et voi siis ihan kaikkien puolesta puhua.
 
vierailija
Ei ollut pettymystä, vaan kritisointia. Väärin toimineen henkilön kritisointia. Gf kilistelemässä taasen aiheutti aika monissa kiukkua shipin pilaamisesta realismilla sinä iltana.
Tämän minäkin muistan. Oli niitä "kaikki on pilalla", "mitä se nyt tuolla tekee????", "miksi se tunki itsensä äijien iltaan??", kritsointia roikkuvasta kumppanista jne. Nämä ärsytti minua realistina, koska mielestäni heidän yksityiselämässä ei meille kuulu.
 
vierailija
Tämän minäkin muistan. Oli niitä "kaikki on pilalla", "mitä se nyt tuolla tekee????", "miksi se tunki itsensä äijien iltaan??", kritsointia roikkuvasta kumppanista jne. Nämä ärsytti minua realistina, koska mielestäni heidän yksityiselämässä ei meille kuulu.
Hyvä ettet niin paljon ahdistunut, että koit tarpeelliseksi keksiä satuja siitä, miten olet Ihkussa, jossa seuraat miten B ja K istuvat sohvalla juttelemassa 😂
 
vierailija
Tuo kuulostaa jo vähän psykoottiselta. Mutta jos tosiaan ei haittaa, että shippaus ei pohjaudu millekään realistiselle ja kaikki on fantasiaa, niin hyvä! Mutta täälläkin on jo pari ilmoittanut, että tarvitsee jotain "oikeita tunteita" shipilleen. Et voi siis ihan kaikkien puolesta puhua.
En tietenkään puhu kaikkien puolesta, sitä en väitäkään. Mutta tartun toiseen asiaan: ehkä olisi parempi olla heittelemättä tällaisia termejä kuten 'psykoottinen' fiktiivisten asioiden harrastamisen yhteydessä. Outoa se voi olla ulkopuolisten mielestä, mutta eiköhän se ole selvää, että jos shippaa kahta jo kauan sitten kuollutta henkilöä, ei se mitenkään voi enää perustua todellisuuteen ja silloin ollaan kyllä harvinaisen tietoisia realiteeteista. En nimittäisi fiktiota psykoottiseksi, ellei tätä sitten haluta yleistää kaikkeen fiktioon.
 
vierailija
Hyvä ettet niin paljon ahdistunut, että koit tarpeelliseksi keksiä satuja siitä, miten olet Ihkussa, jossa seuraat miten B ja K istuvat sohvalla juttelemassa
no ne istumiset ja muut todettiin ihan tosielämäksi monen muunkin toimesta,niin että en näe yhtään syytä olla uskomatta siihen raportointiin. Ja muutenkin se oli yksi uskottavampia juttuja mitä olen palstalta lukenut. Henkilö hieman humalassa yrittää samalla raportoida ja tottakai mm osa viesteistä ja kysymyksistä meni ohi koska niitä tuli silloin PALJON. Mutta ehkä tämän keissin voisi jo jättää unholaan.
 
vierailija
Tuo kuulostaa jo vähän psykoottiselta. Mutta jos tosiaan ei haittaa, että shippaus ei pohjaudu millekään realistiselle ja kaikki on fantasiaa, niin hyvä! Mutta täälläkin on jo pari ilmoittanut, että tarvitsee jotain "oikeita tunteita" shipilleen. Et voi siis ihan kaikkien puolesta puhua.
Shipata voi myös ihan kuvitteellisia henkilöitä, joten useimmiten se on fantasiaa ja toiveita siitä, miten haluaisi asioiden menevän. Mutta toki todellisuuteen pohjautuvat tapahtumat, tilanteet ym., ovat hyvää "polttoainetta" shipille.
 
vierailija
Hyvä ettet niin paljon ahdistunut, että koit tarpeelliseksi keksiä satuja siitä, miten olet Ihkussa, jossa seuraat miten B ja K istuvat sohvalla juttelemassa
Täällä taitaa olla vain yksi tai kaksi, jotka ei usko tuohon raporttiin, minä ja moni muu uskotaan, ei olisi mitään syytä olla uskomatta? Mutta taidatkin olla se joka epäilee myös joka nimimerkkiä ja etsii näitä totuuksia
 
vierailija
En tietenkään puhu kaikkien puolesta, sitä en väitäkään. Mutta tartun toiseen asiaan: ehkä olisi parempi olla heittelemättä tällaisia termejä kuten 'psykoottinen' fiktiivisten asioiden harrastamisen yhteydessä. Outoa se voi olla ulkopuolisten mielestä, mutta eiköhän se ole selvää, että jos shippaa kahta jo kauan sitten kuollutta henkilöä, ei se mitenkään voi enää perustua todellisuuteen ja silloin ollaan kyllä harvinaisen tietoisia realiteeteista. En nimittäisi fiktiota psykoottiseksi, ellei tätä sitten haluta yleistää kaikkeen fiktioon.
Se oli ehkä väärä sanavalinta, jos puhutaan oikeasti vain fantasiatasolla shippaamisesta. Sellaista olen itsekin harrastanut. Mutta jos joku oikeasti haluaa parin yhteen, ja juoruaa oikeista kumppaneista, ei pysty hyväksymään todellisuutta ja vaivaa päätään salaliittoteorioilla jne. (The Larry), niin silloin ehkä voidaan enemmän puhua pakkomielteestä. Itse en tiedä kauanko jaksan fiilistellä/shipata fantasian tasolla, mutta kai niitä muitakin mielenkiintoisia parivaljakoita voi löytyä 💚
 
vierailija
Antakaa tän Ihku-raportin jo olla, ainoa joka siihen ei usko ja joka aina jaksaa näistä "valheista" vängätä on Aito. Turha edes vastata hänelle, on tullut jo selväksi kaikkien kannat tähän asiaan ja se siitä. Eiköhän jatketa.
 
vierailija
Minäkin realistina uskon siihen raporttiin 😅 ei siinä ollut mitään kummempaa, kuin kaksi hyvää ystävää viettämässä iltaa. Jos se olisi ollut joku sepittelijä, niin helposti olisi voinut keksiä jotain pusutteluja yms.
 
vierailija
no ne istumiset ja muut todettiin ihan tosielämäksi monen muunkin toimesta,niin että en näe yhtään syytä olla uskomatta siihen raportointiin. Ja muutenkin se oli yksi uskottavampia juttuja mitä olen palstalta lukenut. Henkilö hieman humalassa yrittää samalla raportoida ja tottakai mm osa viesteistä ja kysymyksistä meni ohi koska niitä tuli silloin PALJON. Mutta ehkä tämän keissin voisi jo jättää unholaan.
Se ei tee raportista aitoa, että henkilöiden tiedettiin olevan Ihkussa, koska asia oli luettavissa Jodelista. Olen täysin eri mieltä siitä, että oli yksi uskottavimpia juttuja, esim paljon uskottavammin ovat poikia oikeasti tavanneet kirjoittaneet ja kuvanneet tapahtumiaan. Niin kuvaus- kuin tunnepuolen osalta.
 
vierailija
Se ei tee raportista aitoa, että henkilöiden tiedettiin olevan Ihkussa, koska asia oli luettavissa Jodelista. Olen täysin eri mieltä siitä, että oli yksi uskottavimpia juttuja, esim paljon uskottavammin ovat poikia oikeasti tavanneet kirjoittaneet ja kuvanneet tapahtumiaan. Niin kuvaus- kuin tunnepuolen osalta.
Huoh. No niin, jatketaan. Muista aiheista, kiitos.
 
vierailija
Minäkin realistina uskon siihen raporttiin ei siinä ollut mitään kummempaa, kuin kaksi hyvää ystävää viettämässä iltaa. Jos se olisi ollut joku sepittelijä, niin helposti olisi voinut keksiä jotain pusutteluja yms.
Kyllähän siinäkin oli jo ihan keksittyjä elementtejä… Kuten rauhallinen, keskinäinen keskustelu ilman muita, se, että henkilö kuuli K:n puhuvan englantia hyvin, mutta ei raportoinut yhtään, mitä puhuttiin, eli ei kuullut sitten kuitenkaan, se, ettei henkilö ole tullut kertaakaan jälkeenpäin puolustamaan olleensa siellä , se, ettei henkilö antanut siitä loppuraporttia vaikka joku taannoin pyysi, se, että hän ei todellakaan vaikuttanut itse fanilta jne jne jne
 
vierailija
B: Hi there, do you have time to chat?
J: Yes, always. Has something happened?
B: No, I just want to hear your voice and silly english. I dreamed about you last night.
J: Really. Was it a nightmare?
B: No, we were on stage in Tampere and you kissed me. It was not a shy and small kiss, it was a real kiss.
People got quiet and everyone just watched. Then they started clapping and you just kept going.
J: Oh, how sweet. What happened then?
B: I don't know. I woke up and I missed you so much that I felt sick to my stomach. Jere, when will we meet?
J: Soon. Very soon. I promise.
 
vierailija
Se oli ehkä väärä sanavalinta, jos puhutaan oikeasti vain fantasiatasolla shippaamisesta. Sellaista olen itsekin harrastanut. Mutta jos joku oikeasti haluaa parin yhteen, ja juoruaa oikeista kumppaneista, ei pysty hyväksymään todellisuutta ja vaivaa päätään salaliittoteorioilla jne. (The Larry), niin silloin ehkä voidaan enemmän puhua pakkomielteestä. Itse en tiedä kauanko jaksan fiilistellä/shipata fantasian tasolla, mutta kai niitä muitakin mielenkiintoisia parivaljakoita voi löytyä
Väittäisin, että nämä jotka siihen syvään päätyyn menevät ovat samanlaisia ihmisiä, jotka lankeavat tosiaan salaliittoteorioihin, ja heitä valitettavasti löytyy kaikista netin ympyröistä, myös eri fandomeista. Oli se obsessio silloin totuuden kaivamista esiin Ihkun raportista, Larryn salaisesta lapsesta tai tunnelista rakastavaisten talojen välillä ja kulissiavioliitoista, niin sama mekanismi siinä varmaan taustalla toimii kuin pahimman liskosalaliittoteoreetikon kohdalla: halu olla osa jotain salaista, ylempää kerhoa, joka on nähnyt totuuden ja voi vain yrittää julistaa sitä muille ymmärtämättömille. (Disclaimer: oma näkemykseni, en tiedä tällaista tutkinusta tehdyn fandomin parissa.)
 
vierailija
Väittäisin, että nämä jotka siihen syvään päätyyn menevät ovat samanlaisia ihmisiä, jotka lankeavat tosiaan salaliittoteorioihin, ja heitä valitettavasti löytyy kaikista netin ympyröistä, myös eri fandomeista. Oli se obsessio silloin totuuden kaivamista esiin Ihkun raportista, Larryn salaisesta lapsesta tai tunnelista rakastavaisten talojen välillä ja kulissiavioliitoista, niin sama mekanismi siinä varmaan taustalla toimii kuin pahimman liskosalaliittoteoreetikon kohdalla: halu olla osa jotain salaista, ylempää kerhoa, joka on nähnyt totuuden ja voi vain yrittää julistaa sitä muille ymmärtämättömille. (Disclaimer: oma näkemykseni, en tiedä tällaista tutkinusta tehdyn fandomin parissa.)
Totuuden kaivaja Ihkun raportista ei todellakaan ole salaliittoteorioihin uskoja! Totuus tarvitaan nimenomaan siksi, ettei joku pääse manipuloimaan ja levittelemään väärää todellisuutta uskotellen sitä todeksi.
On ihan ok fantasioida, kunhan sen ei väitetä olevan totta ja realismia.
 
vierailija
On oikeasti aika hälyyttävää, miten täällä moni kertoo uskovansa siihen Ihkun raporttiin, vai ettekö erota oikeasti todellisuutta ja fantasiaa?
Vai haluatteko uskoa raporttiin fantasiana, mutta ette pysty samalla myöntämään, ettei se ollut totta?
 
vierailija
Minä en kuulkas itse ihan aina usko näihin Realismi-Reetan perässä hiihtäviin komppaajiin, osa on ihan selkeästi Reetta ihan itse. Sama tyyli kirjoittaa ja samat virheetkin tekee kirjoittaessaan. Toki meitä on moneksi, mutta silti. Onhan se nyt järin kätevää kun aina saapuu komppaajia jotka kertovat niin pettyneensä samoin sanavalinnoin ja lauserakenne- tai kirjoitusvirhein kuin Reetta itse.

Minä itse henkilökohtaisesti en tietäisi koko gf:stä mitään ilman Realismi-Reettaa. Nämä taistelut hänen olemassaolostaan ovat aina hänen tai heidän näppäimistöltään. Yleensä samalla haukutaan vielä kivasti muita.

Itse olen ollut aina fantasian suurkuluttaja. Se ei ole mitenkään ongelma siis. En ymmärrä miksi joku tai jotkut jaksavat "olla huolissaan" esim minun pettymisestä kun ei sitä ole tulossa. Tämä on viihdettä pääosin. Ja mielenkiintoa ilmiötä kohtaan johon törmäsin vahingossa. Ei mikään elämän ja kuoleman asia.
 

Yhteistyössä