Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa mieltä erityisesti kuuroficistä, K:sta on tehty siinä ihan infantiilinen vauva ja en yhtään pidä siitä jatkuvasta "angel", "sweetheart" jne lässytyksestä. Välillä sen kirjoittaja kirjoittaa todella hyvin, mutta K:n kohdalla hän on vienyt hahmon aivan liian pitkälle avuttomuudessa ja itkuisuudessa eikä siitä monesti tunnista K:ta ollenkaan hahmona.
Kuuroficissä J on kyllä kuvattu tosi ressukaksi ja jätetty kaikki muut J:hin usein liitetyt piirteet pois. Mua se ei niin hirveästi haittaa, kun se koko set up on muutenkin kaukana todellisuudesta, ja se on sellaista herttaista fluffia, johon on mukava aika ajoin uppoutua.
 
vierailija
Kiehtovia nämä yölliset pohdinnat. Itse en tunne yhtäkään naista, joka haluaisi olla homomies. Kukaan ei ole ainakaan tunnistanut. Tunnen kuitenkin pari naista, joista kumpikin haluaisi olla heteromies. Kuinkahan yleisiä tällaiset tuntemukset mahtavat olla? Näistä asioista ei nimittäin kauheasti puhuta, ei ainakaan minun lähipiirissäni.
Samat sanat! Mun tuttavapiirissä kukaan ei ole avautunut tämmöisestä. Mahtavaa, että osa on voinut puhua puolisolleen noista tuntemuksista ja saanut myös paljon ymmärrystä tuntemuksilleen ❤

Muutenkin hienoa, miten tämän K&B-kuvion ansiosta on saanut lukea erilaisista kokemuksista ja tuntemuksista. Kiitos kaikille, jotka ovat rohjenneet avautua, se on ollut itsellekin tosi avartavaa ❤
 
vierailija
Minusta tätä nimimerkkiä ei voi yleistää muihin, omaa aika voimakkaita ja ns. äärimmäisiä mielipiteitä, itse shippaan myös todellisten asioiden pohjalta ja mitään romahdusta ei ole missään kohtaa tapahtunut, enemmän oon huomannut, että ns. realistit pettyy, kun ei saa vastakaikua omille mielipiteilleen ja totuuksilleen
Tämä juuri. Aito on todella ääriesimerkki, enkä usko, että muita samalla tavalla pettyneitä on montaa. Ja eilen viimeksi huomattiin, että valitettavasti parikin henkilöä voi saada täällä palstoilla paljon negatiivista aikaan ilman mitään varsinaista syytäkään.

Itse shippaan myös sillä lailla väärin, että monenlaisen muun fiilistelyn lisäksi uskon erittäin syviin tunteisiin K ja B välillä oikeassakin elämässä, ja edelleen myös toivon, että ne tunteet olisi sen tyyppisiä ja että heillä olisi rohkeutta niitä kuunnella, että joskus päätyisivät oikeastikin yhteen. Ihan vain siksi, että mun mielestä tää muuten on selkeästi hukattu mahdollisuus suureen onneen heidän elämässä :)

Mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin, että molemmat elävät omaa elämäänsä eikä mun toiveilla ole eikä saakaan olla mitään vaikutusta mihinkään. En myöskään ole vielä kertaakaan pettynyt tähän liittyen enkä ole vaipunut epätoivoon tai joutunut raivon valtaan. Enkä varsinkaan ole ankeuttanut täällä. Mulle tää tuo vain iloa elämään ja täälläkin olen aina yrittänyt tuoda hyvää mieltä ja positiivista fiilistä myös muille.
 
vierailija
Niin minäkin sen tulkitsin.. onhan se naurettavaa soittaa tv:n astrologille, joka muka osaa sanoa sinulle tuollaista tietoa tietämättä sinusta mitään
Telepaattiset kyvyt eivät kylläkään ole mikään vitsi, vaan ihan olemassa oleva asia. Se on tietenkin mahdollista, ettei noihin ohjelmiin osallistuvilla henkilöillä ole ko kykyä, mutta se jää yhteydenottajan valintaan, uskooko hänellä olevan vaiko ei.
Itselläni on lukuisia kokemuksia telepatiasta tai sellaisesta ikään kuin ilmojen halki kulkevasta tiedon välittymisestä, miksi sitä nyt sitten kutsuttaisikaan.
Toki tuo, että pitää varoa naista jolla on nimessä M-kirjain, kuulostaa ihan pupulta tai huonosti ilmaistulta asialta. (Selitys voisi olla että soittaja jo epäilee jotakuta, jonka nimessä on M, ja meedio poimii tämän hänen päästään ja kertoo soittajalle)
 
vierailija
Tämä juuri. Aito on todella ääriesimerkki, enkä usko, että muita samalla tavalla pettyneitä on montaa. Ja eilen viimeksi huomattiin, että valitettavasti parikin henkilöä voi saada täällä palstoilla paljon negatiivista aikaan ilman mitään varsinaista syytäkään.

Itse shippaan myös sillä lailla väärin, että monenlaisen muun fiilistelyn lisäksi uskon erittäin syviin tunteisiin K ja B välillä oikeassakin elämässä, ja edelleen myös toivon, että ne tunteet olisi sen tyyppisiä ja että heillä olisi rohkeutta niitä kuunnella, että joskus päätyisivät oikeastikin yhteen. Ihan vain siksi, että mun mielestä tää muuten on selkeästi hukattu mahdollisuus suureen onneen heidän elämässä

Mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin, että molemmat elävät omaa elämäänsä eikä mun toiveilla ole eikä saakaan olla mitään vaikutusta mihinkään. En myöskään ole vielä kertaakaan pettynyt tähän liittyen enkä ole vaipunut epätoivoon tai joutunut raivon valtaan. Enkä varsinkaan ole ankeuttanut täällä. Mulle tää tuo vain iloa elämään ja täälläkin olen aina yrittänyt tuoda hyvää mieltä ja positiivista fiilistä myös muille.
💯
 
vierailija
Tämä juuri. Aito on todella ääriesimerkki, enkä usko, että muita samalla tavalla pettyneitä on montaa. Ja eilen viimeksi huomattiin, että valitettavasti parikin henkilöä voi saada täällä palstoilla paljon negatiivista aikaan ilman mitään varsinaista syytäkään.

Itse shippaan myös sillä lailla väärin, että monenlaisen muun fiilistelyn lisäksi uskon erittäin syviin tunteisiin K ja B välillä oikeassakin elämässä, ja edelleen myös toivon, että ne tunteet olisi sen tyyppisiä ja että heillä olisi rohkeutta niitä kuunnella, että joskus päätyisivät oikeastikin yhteen. Ihan vain siksi, että mun mielestä tää muuten on selkeästi hukattu mahdollisuus suureen onneen heidän elämässä

Mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin, että molemmat elävät omaa elämäänsä eikä mun toiveilla ole eikä saakaan olla mitään vaikutusta mihinkään. En myöskään ole vielä kertaakaan pettynyt tähän liittyen enkä ole vaipunut epätoivoon tai joutunut raivon valtaan. Enkä varsinkaan ole ankeuttanut täällä. Mulle tää tuo vain iloa elämään ja täälläkin olen aina yrittänyt tuoda hyvää mieltä ja positiivista fiilistä myös muille.
Tämä on hyvä sitten! Itse olen enemmän K:n fani, ja pitkin kesää on ollut niin kurja katsoa, kun häntä on haukuttu ja solvattu ties minkä vilahtelujen yms. Vuoksi. Siksi ehkä minulla on vähän varautunut olo joitakin shippaajia kohtaan. Mutta jos uskomukset eivät johda sellaiseen K:n solvaamiseen, niin ei minulla ole ongelmaa shippaajien kanssa 💚
 
vierailija
Telepaattiset kyvyt eivät kylläkään ole mikään vitsi, vaan ihan olemassa oleva asia. Se on tietenkin mahdollista, ettei noihin ohjelmiin osallistuvilla henkilöillä ole ko kykyä, mutta se jää yhteydenottajan valintaan, uskooko hänellä olevan vaiko ei.
Itselläni on lukuisia kokemuksia telepatiasta tai sellaisesta ikään kuin ilmojen halki kulkevasta tiedon välittymisestä, miksi sitä nyt sitten kutsuttaisikaan.
Toki tuo, että pitää varoa naista jolla on nimessä M-kirjain, kuulostaa ihan pupulta tai huonosti ilmaistulta asialta. (Selitys voisi olla että soittaja jo epäilee jotakuta, jonka nimessä on M, ja meedio poimii tämän hänen päästään ja kertoo soittajalle)
Itse uskon myös telepatiaan, mutta uskon myös, että suurin osa meediotyyppisistä ammattilaisista käyttää lähinnä cold reading -tekniikoita. Eli sanotaan ympäripyöreitä juttuja ja seurataan ihmisen tiedostamattomia reaktioita. Toki nämä toimivat puhelimessa huonosti ja siksi todennäköisempää on sanoa vain ympäripyöreitä juttuja, jotka pätevät suurella todennäköisyydellä. Soittaja lähes varmasti tuntee useamman naisen, jonka nimessä on jossain kohtaa M-kirjain ja hänelle tulee tunne kuin hänelle annettaisiin jotain "tietoa".
 
vierailija
Tämä juuri. Aito on todella ääriesimerkki, enkä usko, että muita samalla tavalla pettyneitä on montaa. Ja eilen viimeksi huomattiin, että valitettavasti parikin henkilöä voi saada täällä palstoilla paljon negatiivista aikaan ilman mitään varsinaista syytäkään.

Itse shippaan myös sillä lailla väärin, että monenlaisen muun fiilistelyn lisäksi uskon erittäin syviin tunteisiin K ja B välillä oikeassakin elämässä, ja edelleen myös toivon, että ne tunteet olisi sen tyyppisiä ja että heillä olisi rohkeutta niitä kuunnella, että joskus päätyisivät oikeastikin yhteen. Ihan vain siksi, että mun mielestä tää muuten on selkeästi hukattu mahdollisuus suureen onneen heidän elämässä

Mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin, että molemmat elävät omaa elämäänsä eikä mun toiveilla ole eikä saakaan olla mitään vaikutusta mihinkään. En myöskään ole vielä kertaakaan pettynyt tähän liittyen enkä ole vaipunut epätoivoon tai joutunut raivon valtaan. Enkä varsinkaan ole ankeuttanut täällä. Mulle tää tuo vain iloa elämään ja täälläkin olen aina yrittänyt tuoda hyvää mieltä ja positiivista fiilistä myös muille.
Aidosta voi sanoa, että hän kyllä tykkää ankeuttaa, mutta pettymyksiä on ollut tasan yksi ja se oli heinäkuussa.
 
vierailija
Minusta tätä nimimerkkiä ei voi yleistää muihin, omaa aika voimakkaita ja ns. äärimmäisiä mielipiteitä, itse shippaan myös todellisten asioiden pohjalta ja mitään romahdusta ei ole missään kohtaa tapahtunut, enemmän oon huomannut, että ns. realistit pettyy, kun ei saa vastakaikua omille mielipiteilleen ja totuuksilleen
Tämä juuri ja sitten tulee oltua töhelö kaikkia kohtaan kun turhauttaa kun ei saa mieltään läpi. Loukattua kaikkia kanssakeskustelijoista artistiin.
 
vierailija
Tämä on hyvä sitten! Itse olen enemmän K:n fani, ja pitkin kesää on ollut niin kurja katsoa, kun häntä on haukuttu ja solvattu ties minkä vilahtelujen yms. Vuoksi. Siksi ehkä minulla on vähän varautunut olo joitakin shippaajia kohtaan. Mutta jos uskomukset eivät johda sellaiseen K:n solvaamiseen, niin ei minulla ole ongelmaa shippaajien kanssa
Mä olen tuo jolle vastasit, enkä oikein edes ymmärrä, miksi ajattelet, että juuri shippaajat olisi K:n solvaajia.
Mä suorastaan rakastan K:ta, koska vaikuttaa niiiin hyvältä ja ihanalta tyypiltä kaikin tavoin. Myös B on mun mielestä erittäin rakastettava tyyppi kaikessa touhotuksen ja herkkyyden välisessä ristiriitaisuudessaan. Ja molemmat on mun mielestä myös super hyvännäköisiä. Mutta en siis millään lailla ole itse heistä kiinnostunut henkilökohtaisesti vaan juurikin haluaisin nähdä heidät yhdessä.
Ja toivon, että itsekin niin haluavat vielä jossain vaiheessa ;)
 
vierailija
Tämä juuri. Aito on todella ääriesimerkki, enkä usko, että muita samalla tavalla pettyneitä on montaa. Ja eilen viimeksi huomattiin, että valitettavasti parikin henkilöä voi saada täällä palstoilla paljon negatiivista aikaan ilman mitään varsinaista syytäkään.

Itse shippaan myös sillä lailla väärin, että monenlaisen muun fiilistelyn lisäksi uskon erittäin syviin tunteisiin K ja B välillä oikeassakin elämässä, ja edelleen myös toivon, että ne tunteet olisi sen tyyppisiä ja että heillä olisi rohkeutta niitä kuunnella, että joskus päätyisivät oikeastikin yhteen. Ihan vain siksi, että mun mielestä tää muuten on selkeästi hukattu mahdollisuus suureen onneen heidän elämässä :)

Mutta ymmärrän paremmin kuin hyvin, että molemmat elävät omaa elämäänsä eikä mun toiveilla ole eikä saakaan olla mitään vaikutusta mihinkään. En myöskään ole vielä kertaakaan pettynyt tähän liittyen enkä ole vaipunut epätoivoon tai joutunut raivon valtaan. Enkä varsinkaan ole ankeuttanut täällä. Mulle tää tuo vain iloa elämään ja täälläkin olen aina yrittänyt tuoda hyvää mieltä ja positiivista fiilistä myös muille.
Täysin samalla tavalla ajattelen minäkin 💙💚
 
vierailija
Minusta tätä nimimerkkiä ei voi yleistää muihin, omaa aika voimakkaita ja ns. äärimmäisiä mielipiteitä, itse shippaan myös todellisten asioiden pohjalta ja mitään romahdusta ei ole missään kohtaa tapahtunut, enemmän oon huomannut, että ns. realistit pettyy, kun ei saa vastakaikua omille mielipiteilleen ja totuuksilleen
Samaa mieltä. Enemmän se tuntuu näitä "realisteja" harmittavan, kun shippaajat eivät petykään tai eivät jaksa lähteä väittelemään asioita. Suurin osa täällä taitaa kuitenkin olla kuin Bojan hissimusiikki päässään silloin kun tapellaan.
 
vierailija
Piti vielä lisätä, että toki meitä shippaajia on varmasti monenlaisia, niin kuin aina joka porukkaan mahtuu monenlaisia ihmisiä. Ja että varmaan muutama shippaaja on ehkä solvannut K:ta, mutta en tosiaan oikein edes ymmärrä, että miksi sellaista henkilöä shippaisi kenellekään, josta ei itse pidä.
Luulen, että solvaajat on kyllä enimmäkseen joitain muita, osa ehkä ihan trollejakin.
 
vierailija
Tämä on hyvä sitten! Itse olen enemmän K:n fani, ja pitkin kesää on ollut niin kurja katsoa, kun häntä on haukuttu ja solvattu ties minkä vilahtelujen yms. Vuoksi. Siksi ehkä minulla on vähän varautunut olo joitakin shippaajia kohtaan. Mutta jos uskomukset eivät johda sellaiseen K:n solvaamiseen, niin ei minulla ole ongelmaa shippaajien kanssa
Tähän minun täytyy shippaajana sanoa eriävä mielipide, oon ollut siinä käsityksessä, että yksityishenkilöä toisivat enemmän esiin realistit ja etsivät jotain peilistä tai muualta, itseäni tuo ei kiinnosta
 
vierailija
Tämä on hyvä sitten! Itse olen enemmän K:n fani, ja pitkin kesää on ollut niin kurja katsoa, kun häntä on haukuttu ja solvattu ties minkä vilahtelujen yms. Vuoksi. Siksi ehkä minulla on vähän varautunut olo joitakin shippaajia kohtaan. Mutta jos uskomukset eivät johda sellaiseen K:n solvaamiseen, niin ei minulla ole ongelmaa shippaajien kanssa
En kyllä kykene muistamaan miten K on muka solvattu vilahtelujen takia. Kritisoitu kyseisestä asiasta kyllä on.
 
vierailija
Tähän minun täytyy shippaajana sanoa eriävä mielipide, oon ollut siinä käsityksessä, että yksityishenkilöä toisivat enemmän esiin realistit ja etsivät jotain peilistä tai muualta, itseäni tuo ei kiinnosta
Sama käsitys mulla, koska tuntuu, että sitä yksityishenkilöä etsitään kuumeisesti ihan kuin haluttaisiin osoittaa, että katsokaa nyt! Siinä se on, on olemassa! Mites nyt suu pannaan? Ja jälleen kerran (suurinta osaa) shippaajia ei kiinnosta.
 
vierailija
Sama käsitys mulla, koska tuntuu, että sitä yksityishenkilöä etsitään kuumeisesti ihan kuin haluttaisiin osoittaa, että katsokaa nyt! Siinä se on, on olemassa! Mites nyt suu pannaan? Ja jälleen kerran (suurinta osaa) shippaajia ei kiinnosta.
Noinhan se menee, ja sitten syytellään yleisesti shippaajia asian tuomisesta esiin vaikka ne viestit, ainakin lähes kaikki, tulee näiltä ankeuttajilta ja trolleilta.
 
vierailija
Tähän minun täytyy shippaajana sanoa eriävä mielipide, oon ollut siinä käsityksessä, että yksityishenkilöä toisivat enemmän esiin realistit ja etsivät jotain peilistä tai muualta, itseäni tuo ei kiinnosta
Niin hakevat. Tuossa yölläkin kun muu ei enää auttanut tuotiin taas esiin. En ymmärrä mikä siinä on. Itse shippaan eikä kiinnosta kenenkään tavarat toisen kotona. Eikä maailmani murru vaikka olisi kumppani. Sitten on. 🤷 Oksettaa tuo valkoisten kenkien ja tavaroiden kyttäily milloin mistäkin ja Realismi-Reetar tätä tekevät. Ei minusta shippaajat.
 
vierailija
Oma veikkaukseni on, että tämä 007 kehitti ketjuun tarinansa sen vuoksi, ettei kestänyt sitä, että moni purki harmistustaan gf:n näkymisestä Juren stoorissa ja ketjun ilmapiiri uhkasi mennä 007:n mielessä ”pilalle”.
Halusi valheilla korjata tilanteen.
 

Yhteistyössä