Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi shippaat? Mä shippaan koska oma elämä tuntuu tyhjältä.
Mulla itselläni shippaus on kuulunut omaan elämään aina. Saan siitä iloa, onnea, inspiraatiota, luovuuden kokemuksia, yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se mahdollistaa leikin ja eskapismin ja tuo taukoa arkeen. Nautin fanitaiteesta ja ficeistä melkein yhtä paljon kuin kirjallisuudesta ja elokuvista, välillä jopa enemmän. Pystyn tarkastelemaan omia ihmissuhteitani uudelta kantilta. Pystyn ulkoistamaan itseni ja tarkastelemaan esimerkiksi seksiä ilman naiseuden luomia ennakko-odotuksia tai paineita. Koen tämän voimaannuttavana ja tärkeänä. Pystyn myös iloitsemaan toisten ihmisten ystävyydestä ja kemiasta, ja huomaan tuntevani sympatiaa, empatiaa, kiintymystä. Shippaus vahvistaakin minulla kokemusta omasta ihmisyydestä ja inhimillisyydestä. Se tekee minut onnelliseksi.
 
vierailija
En todellakaan pidä niitä aitoina! Jos et vieläkään osaa tulkita K:n lavapuheita ja somehössötystä, niin en tiedä miten sinä voisitkaan niitä tässä vaiheessa oppia. K on viihdyttäjä. Hänen somensa ja lavashownsa eivät ole dokumentteja hänen elämästään. Haastiksissa on puhunut kauniisti B:stä, ja ovat hyvä ystäviä. Kumpikaan ei ole missään välissä antanut ymmärtää, että jotain ei-platonista olisi meneillään. Jos nautintosi artistia kohtaan on riippuvainen "aidoista tunteista" (oletko Aito??), niin sinun olisi parempi ottaa aske taakse artisteista ja shipistä.
No niin. Olisi kohteliasta huomata, että osalle ne ovat tärkeitä ja on saattanut pitää niitä aitoina. Eipä kukaan varmaan sellaisia puheita tärkeinä pidäkään, joita ei pidä aitoina tai joihin ei usko. Sinä se tässä olet ahdasmielinen, etkä ymmärrä muita kuin itseäsi, mutta olet ensimmäisenä huutamassa ymmärrystä itsellesi. Ei sitä noin saa, kun ei itse ymmärrä toisia.
 
vierailija
Eipä me tiedetä totuutta, mutta eipä sitä tiedä Realismi-Reettakaan. Itseasiassa epäilen hänen tietävän vähiten. On niin homoutta vastaan, että ei uskalla nähdä edes sitä miten välittävän nämä herrat toisistaan. Edes sitä ei voi myöntää vaan pitää vääntää kaikki muuksi
 
vierailija
Se on joillakin ihmisillä rankkaa kun pitää huolehtia niin kauheasti ettei shippaajat vain käytä mielikuvitustaan. Hirveä hätä on nyt jollakin realistilla. Mikä sun ongelma on? Sekö että sulla on itsellä niin surkeaa ettei muillakaan saa olla hauskaa?
 
vierailija
Nuo jutut ovat sinun päässäsi kuvitelmia. K on hetero miehet voivat söpöstellä ja fyysisesti läheisiä ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia. Ja se K:ssa onkin hienoa! Hän ei pelkää "näyttävänsä homolta", mikä vielä hänen lapsuudessaan oli huono asia vallitsevan kulttuurin vuoksi. Sen vuoksi juuri pidän hänestä erityisen paljon.
Tuo on sinun näkemyksesi. Jollain toisella on toisenlainen näkemys. Turha yrittää vaatia kaikkia ajattelemaan tästä samoin.
 
vierailija
Mulla itselläni shippaus on kuulunut omaan elämään aina. Saan siitä iloa, onnea, inspiraatiota, luovuuden kokemuksia, yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se mahdollistaa leikin ja eskapismin ja tuo taukoa arkeen. Nautin fanitaiteesta ja ficeistä melkein yhtä paljon kuin kirjallisuudesta ja elokuvista, välillä jopa enemmän. Pystyn tarkastelemaan omia ihmissuhteitani uudelta kantilta. Pystyn ulkoistamaan itseni ja tarkastelemaan esimerkiksi seksiä ilman naiseuden luomia ennakko-odotuksia tai paineita. Koen tämän voimaannuttavana ja tärkeänä. Pystyn myös iloitsemaan toisten ihmisten ystävyydestä ja kemiasta, ja huomaan tuntevani sympatiaa, empatiaa, kiintymystä. Shippaus vahvistaakin minulla kokemusta omasta ihmisyydestä ja inhimillisyydestä. Se tekee minut onnelliseksi.
TÄMÄ❤❤❤
 
vierailija
Joopa joo
Nimenomaan joo! tuollaisten ahdasmielisten asenteiden vuoksi miehet eivät voi nyky-yhteiskunnassa osoittaa läheisyyttä toisiaan kohtaan. Läheisyys on täysin luonnollista ihmisluonnolle! Mutta kun mamman kutsuvat heti homoksi, jos vahingossakaan koskee ystäväänsä *ei seksuaalisesti*, niin pitää pitää etäisyyttä. K ei onneksi tuollaisia hölmöjä sääntöjä seuraa
 
vierailija
No tällaista taktiikkaa ei olekaan vielä trollilta nähty. Sopeutuva rölli, ihan uusi lajike. Taitaa olla ylilaudan tuomisia gluteenittomuuksineen.

Ja nyt noudatan sekä palstan neuvoa että omaa väsymystäni ja kun katsoo miten paljon kello on, niin voishan sitä mennä nukkumaan. Kiitos niille, joiden kanssa oli päivällä hyvää keskustelua!
 

Yhteistyössä