Mä olin vannonut itselleni etten ikinä maailmassa kehtaa kenellekään kertoa palstailustani (täällä tai vauvalla), vaikka shippaamisesta sinänsä on elämän aikana tullut puhuttua muutamienkin kavereiden kanssa. Mutta vauvapalstalla kirjoittelu oli jo liian noloa, härreguud, eihän sellaista kukaan kunnollinen ihminen tee. No yksi kaveri sitten rupesi puhumaan mulle K:sta ja B:sta, kyseli kokemuksia kun olin käynyt keikalla, ja siinä sivussa tuli ilmi että hän oli viisuhuumassa kiinnostunut itsekin, että mikä juttu tämä K/B on, ja etsinyt vähän googlesta tietoa. Hän oli löytänyt vauvapalstan sitä kautta. Ja siinä vaiheessa mulla oli pokkaa pettää, nyökyttelin vain että jaha jaha. Sitten hän sanoi lukeneensa niitä keskusteluja enemmänkin syvällisemmän analyysin toivossa, mutta ei ymmärtänyt juuri mitään, ja siinä vaiheessa mun oli pakko tunnustaa että voin valitettavasti kertoa hänelle ne tärkeimmät tapahtumat ja pystyn kääntämään vähän liiankin hyvin, mitä joku "kostopitsi" meinaa ja miksi jotkut Ake, Make ja Pera aina välillä kirjoittelee palstalla. Oli ehkä elämäni noloin hetki.
Toisaalta kaverin kanssa sitten todettiin, että vauvapalsta on niitä paikkoja, että kukaan ei ikinä tunnusta siellä kirjoittelevansa tai sitä lukevansa, ja kuitenkin tosi moni siellä salaa käy. Että jätin häpeäni siihen ja rupesin kertomaan kaverille, miten Kärtsä hiplaisi Bojania NT:n aikana joka ilta lavalla yhä kiihtyvässä määrin.