Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On keskusteltu. Aivan varmasti. Veikkaan äiti-poika-keskustelua. Ymmärtääkseni heillä on hyvä ja avoin suhde. Sitä on vaikea sanoa, miten K pystyy tunteitaan käsittelemään ja pukemaan niitä sanoiksi.
Uskon myös, että perhe on tukena ja en tunne heitä yhtään tietenkään mutta jotenkin uskon heidän tulevan oli sitten mitä hyvänsä.
 
vierailija
Mun epäilys on, että tässä vaiheessa K on myöntänyt jonkinlaisen kiinnostuksen ja vetovoiman (more than friends tasolla) Bhen, riippumatta siitä tapahtuuko jotain. Kuvittelen, että tällä hetkellä se on tasolla, että itse ajatuksissa ymmärtää, hyväksyy ja voi hekumoidakin sitä halutessaan vähän enemmän.


Tämä kuvitelmapäätelmä esim reaktioista huhhahgay kylttiin ja gay sex -paitaan. Kovasti ne nauratti, ja näytti herättävän jonkin sisäisen reaktion, jota mun silmään ei avattu yleisölle. Ja ei myöskään reagoinut heti heittämällä jotain vastaan, vaan ensin naureskeli.


Myös miespusuja on ollut enemmän, syystä tai toisesta. Tuntui, että jostain syystä kesällä miesrakkaus-läpät oli takaapäin-tasolla, esim frank pumppaus, häärijä ja benjamin asennoissa. Nyt sitä ei oo syystä tai toisesta näkynyt, niin voisko olla, että on pohtinut miesten välistä läheisyyttä eteenpäin.


Mutta sitten muille myöntäminen, toki monestakin syystä, voi olla eri juttu. Voisin jotenkin kuvitella, että Jesselle ois voinu myöntää jotain, jos ois kysyny. Nämä kaikki täysin spekulointia siis.

Tämä siis riippumatta ja liittymättä siihen, mitä heidän välillään tulee tai tulisi tapahtumaan.
 
vierailija
Nämä tarinat shipparien kaappien ovien kolkuttelusta on kyllä oikeesti kivoja kuulla! :) vertaistukea. Syvällä kaapissa olen, mutta tämä on niin kiva juttu, niin tavallaan tekisi mieli jakaa jotain tai jollekin.

"ystäviä ne vaan":D:D
 
vierailija
Olen myös kahdelle ystävälleni "kevyesti" kertonut tästä. Toiselle oli pakko kertoa jotain, kun olin menossa JO:n keikalle ja se oli poikkeavaa käytöstä itseltäni, koska musiikkityyli oli aivan erilainen kuin yleensä fanittamani. Toiselle avauduin jostain syystä Barbi-elokuvan jälkeisissä kuoharikuohuissa .
Kummassakin tapauksessa en maininnut mitään shippauksesta enkä siitä kuinka syvällä tässä rämmitään. Kerroin vain kuinka euroviisujen aikaan huomasin näiden kahden ystävyyden ja jäin seuraamaan. Vähän "naureskellen" kerroin, kuinka seuraan molempien uraa somessa ja olen joutunut jopa latailemaan uusia sovelluksia.
Mutta palstailua en tunnustanut enkä tunnusta , vaikka olisin sen tuhannen tuiterissa !
Mä oon kertonut miehelleni tästä harrastuksesta. Oli vähän pakkokin, koska kyllähän hän on huomannut, että vapaa-aikani menee aika tiiviisti ruutujen ääressä hymyillen...
 
vierailija
Olen myös kahdelle ystävälleni "kevyesti" kertonut tästä. Toiselle oli pakko kertoa jotain, kun olin menossa JO:n keikalle ja se oli poikkeavaa käytöstä itseltäni, koska musiikkityyli oli aivan erilainen kuin yleensä fanittamani. Toiselle avauduin jostain syystä Barbi-elokuvan jälkeisissä kuoharikuohuissa .
Kummassakin tapauksessa en maininnut mitään shippauksesta enkä siitä kuinka syvällä tässä rämmitään. Kerroin vain kuinka euroviisujen aikaan huomasin näiden kahden ystävyyden ja jäin seuraamaan. Vähän "naureskellen" kerroin, kuinka seuraan molempien uraa somessa ja olen joutunut jopa latailemaan uusia sovelluksia.
Mutta palstailua en tunnustanut enkä tunnusta , vaikka olisin sen tuhannen tuiterissa !
Olen aiemmin puhunut musiikkiasioista useille kavereille, siis Joksut yms, ja olen myös kertonut "palstoista joilla on yli satatuhatta viestiä ja puhutaan tavallaan musiikista", lähinnä ulkkareille, mutta kaksi suomalaista läheistäni tietää myös, että kyse on esim. Vauvasta. :) Mutta en ole aiheeseen mennyt sen tarkemmin, että mitä on tavallaan musiikista puhuminen. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Mun epäilys on, että tässä vaiheessa K on myöntänyt jonkinlaisen kiinnostuksen ja vetovoiman (more than friends tasolla) Bhen, riippumatta siitä tapahtuuko jotain. Kuvittelen, että tällä hetkellä se on tasolla, että itse ajatuksissa ymmärtää, hyväksyy ja voi hekumoidakin sitä halutessaan vähän enemmän.


Tämä kuvitelmapäätelmä esim reaktioista huhhahgay kylttiin ja gay sex -paitaan. Kovasti ne nauratti, ja näytti herättävän jonkin sisäisen reaktion, jota mun silmään ei avattu yleisölle. Ja ei myöskään reagoinut heti heittämällä jotain vastaan, vaan ensin naureskeli.


Myös miespusuja on ollut enemmän, syystä tai toisesta. Tuntui, että jostain syystä kesällä miesrakkaus-läpät oli takaapäin-tasolla, esim frank pumppaus, häärijä ja benjamin asennoissa. Nyt sitä ei oo syystä tai toisesta näkynyt, niin voisko olla, että on pohtinut miesten välistä läheisyyttä eteenpäin.


Mutta sitten muille myöntäminen, toki monestakin syystä, voi olla eri juttu. Voisin jotenkin kuvitella, että Jesselle ois voinu myöntää jotain, jos ois kysyny. Nämä kaikki täysin spekulointia siis.

Tämä siis riippumatta ja liittymättä siihen, mitä heidän välillään tulee tai tulisi tapahtumaan.
Olen pohtinut samaa ja jotenkin tuntuu, että jotain on vapautunut tässä hänestä. Toki vaikuttavia tekijöitä on hirveästi.

Minusta vaikutti kun olisi ollut mielissään siitä Huhhahgaystä.
 
vierailija
Nämä tarinat shipparien kaappien ovien kolkuttelusta on kyllä oikeesti kivoja kuulla! vertaistukea. Syvällä kaapissa olen, mutta tämä on niin kiva juttu, niin tavallaan tekisi mieli jakaa jotain tai jollekin.

"ystäviä ne vaan"
Itse en ole kertonut shippaamisosioista kellekään. Se tuntuu itsestäkin sen sen verran oudolta ja vaikealta selittää. Mutta jotain olen jakanut. Juuri, että ovat hyviä ystäviä.
 
vierailija
Miten sun mies reagoi? Mitä "kaikkea" kerroit? Mukavaa kuulla, että tästä hommasta voi jakaa ja että ootte jakanut
Ei oikein ymmärrä, mikä mua tässä jutussa niin kiinnostaa, mutta ei ole tuominnutkaan. Vähän mustasukkainen on, mutta se liittynee lähinnä ajankäyttööni eikä ehkä niinkään siihen, että olen rakastunut näihin kahteen yhdessä ja erikseen. :D
 
vierailija
Ei oikein ymmärrä, mikä mua tässä jutussa niin kiinnostaa, mutta ei ole tuominnutkaan. Vähän mustasukkainen on, mutta se liittynee lähinnä ajankäyttööni eikä ehkä niinkään siihen, että olen rakastunut näihin kahteen yhdessä ja erikseen.
Niin ja siis aika paljonkin olen kertonut siitä, mistä tässä ilmiössä on kyse, mutta ei hän niin kiinnostunut ole jutuistani ollut, että kaikkiin hienouksiin ja yksityiskohtiin olisi menty.
 
vierailija
Mä olin vannonut itselleni etten ikinä maailmassa kehtaa kenellekään kertoa palstailustani (täällä tai vauvalla), vaikka shippaamisesta sinänsä on elämän aikana tullut puhuttua muutamienkin kavereiden kanssa. Mutta vauvapalstalla kirjoittelu oli jo liian noloa, härreguud, eihän sellaista kukaan kunnollinen ihminen tee. No yksi kaveri sitten rupesi puhumaan mulle K:sta ja B:sta, kyseli kokemuksia kun olin käynyt keikalla, ja siinä sivussa tuli ilmi että hän oli viisuhuumassa kiinnostunut itsekin, että mikä juttu tämä K/B on, ja etsinyt vähän googlesta tietoa. Hän oli löytänyt vauvapalstan sitä kautta. Ja siinä vaiheessa mulla oli pokkaa pettää, nyökyttelin vain että jaha jaha. Sitten hän sanoi lukeneensa niitä keskusteluja enemmänkin syvällisemmän analyysin toivossa, mutta ei ymmärtänyt juuri mitään, ja siinä vaiheessa mun oli pakko tunnustaa että voin valitettavasti kertoa hänelle ne tärkeimmät tapahtumat ja pystyn kääntämään vähän liiankin hyvin, mitä joku "kostopitsi" meinaa ja miksi jotkut Ake, Make ja Pera aina välillä kirjoittelee palstalla. Oli ehkä elämäni noloin hetki.

Toisaalta kaverin kanssa sitten todettiin, että vauvapalsta on niitä paikkoja, että kukaan ei ikinä tunnusta siellä kirjoittelevansa tai sitä lukevansa, ja kuitenkin tosi moni siellä salaa käy. Että jätin häpeäni siihen ja rupesin kertomaan kaverille, miten Kärtsä hiplaisi Bojania NT:n aikana joka ilta lavalla yhä kiihtyvässä määrin.
 
vierailija
Vähänpä tiedät Itse ainakin sain runsaasti sekä ettää. (Enää en Vauvalle kirjoittele)
En nyt ymmärtänyt. Kirjoitin että samat ihmiset niitä kirjoittelee ja tarkotin sillä myös itseäni. Eli myös minä olen ollut sekä ankeuttaja että se joka saa yläpeukkuja. Ne viestit joissa huudellaan "trolliko se siinä" ja "ankeuttajat paikalla" jne ohitan heti.
 
vierailija
Mä olin vannonut itselleni etten ikinä maailmassa kehtaa kenellekään kertoa palstailustani (täällä tai vauvalla), vaikka shippaamisesta sinänsä on elämän aikana tullut puhuttua muutamienkin kavereiden kanssa. Mutta vauvapalstalla kirjoittelu oli jo liian noloa, härreguud, eihän sellaista kukaan kunnollinen ihminen tee. No yksi kaveri sitten rupesi puhumaan mulle K:sta ja B:sta, kyseli kokemuksia kun olin käynyt keikalla, ja siinä sivussa tuli ilmi että hän oli viisuhuumassa kiinnostunut itsekin, että mikä juttu tämä K/B on, ja etsinyt vähän googlesta tietoa. Hän oli löytänyt vauvapalstan sitä kautta. Ja siinä vaiheessa mulla oli pokkaa pettää, nyökyttelin vain että jaha jaha. Sitten hän sanoi lukeneensa niitä keskusteluja enemmänkin syvällisemmän analyysin toivossa, mutta ei ymmärtänyt juuri mitään, ja siinä vaiheessa mun oli pakko tunnustaa että voin valitettavasti kertoa hänelle ne tärkeimmät tapahtumat ja pystyn kääntämään vähän liiankin hyvin, mitä joku "kostopitsi" meinaa ja miksi jotkut Ake, Make ja Pera aina välillä kirjoittelee palstalla. Oli ehkä elämäni noloin hetki.

Toisaalta kaverin kanssa sitten todettiin, että vauvapalsta on niitä paikkoja, että kukaan ei ikinä tunnusta siellä kirjoittelevansa tai sitä lukevansa, ja kuitenkin tosi moni siellä salaa käy. Että jätin häpeäni siihen ja rupesin kertomaan kaverille, miten Kärtsä hiplaisi Bojania NT:n aikana joka ilta lavalla yhä kiihtyvässä määrin.
Apua, nauratti ääneen tuo ajatus palstaterminologian ja -meemien kääntämisestä ummikolle. :D
 
vierailija
Olen pohtinut samaa ja jotenkin tuntuu, että jotain on vapautunut tässä hänestä. Toki vaikuttavia tekijöitä on hirveästi.

Minusta vaikutti kun olisi ollut mielissään siitä Huhhahgaystä.
Tuota sanaa mielissään minäkin käytin, kun tuosta tilanteesta kirjoitin. Vai oletko sinä minä😄Mua kyllä ihmetyttää se että olivat molemmat niin hyväntuulisia NT:lla, vaikka kolmas osapuoli oli välillä ihan läsnä. Minusta se tarkoittaisi sitä, että molemmat ovat tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen, eikä tämän enempää romantiikkaa olisi luvassa.
 
vierailija
Minä jouduin kans kertomaan miehelle, eikä reagoinut mitenkään pahasti, hieman ehkä ihmetteli. Paljastin myös että luen m+m ficcejä
Kivaa kuulla, että oot jakanu myös ficciosion tästä aiheesta!! Mulla olikin mielessä kysyä, ootteko kertonu muut fanfic-palasesta kuviossa? Se palstailun lisäksi tuntuu itselle hlökohtaisimmalta, ja voi olla että en ainakaan tässä vaiheessa kerro.
 
vierailija
He is! I know we should be complimenting their music skills which they definitely deserve, but I can't get over the how handsome this band is. How did this happen anyway? I don't ever recall a Slovenian band being this handsome, usually it's 1 or 2 cute guys at the most, and the rest is meh... But these guys... 😅
So you are saying all Slovenian guys don't look like them? 😯 Just kidding, but yes they are all beautiful people and they seem to attract good looking people around them too. Looking their crew and of course K 😂
They are so talented in many ways and top of that is their looks.
Although I'm K girl most I have very soft spot for Nace too.
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Yksi kaverini tietää mun lukevan vauvapalstan K&B-ketjua innokkaasti mut en oo tunnustanut kirjoittavani sinne myös! Moi jos tunnistat (ja jos siis oot jostain syystä plussan puutarhaankin eksynyt)!
 
vierailija
Tuota sanaa mielissään minäkin käytin, kun tuosta tilanteesta kirjoitin. Vai oletko sinä minäMua kyllä ihmetyttää se että olivat molemmat niin hyväntuulisia NT:lla, vaikka kolmas osapuoli oli välillä ihan läsnä. Minusta se tarkoittaisi sitä, että molemmat ovat tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen, eikä tämän enempää romantiikkaa olisi luvassa.
Kolmansista en tiedä, enkä lähde siitä puhumaan. Mutta se Huhhahgei nimi tuntui nostavan lähinnä positiivista fibaa ja jollain tavalla hänen oli ihan vaikea edes heti sanoa mitään.
 

Yhteistyössä