Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuota sanaa mielissään minäkin käytin, kun tuosta tilanteesta kirjoitin. Vai oletko sinä minäMua kyllä ihmetyttää se että olivat molemmat niin hyväntuulisia NT:lla, vaikka kolmas osapuoli oli välillä ihan läsnä. Minusta se tarkoittaisi sitä, että molemmat ovat tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen, eikä tämän enempää romantiikkaa olisi luvassa.
Yhdessä tilanteessahan toinen osapuoli oli kyllä tosi myrtsinä kun ko. henkilö oli paikalle.
 
vierailija
Mä olin vannonut itselleni etten ikinä maailmassa kehtaa kenellekään kertoa palstailustani (täällä tai vauvalla), vaikka shippaamisesta sinänsä on elämän aikana tullut puhuttua muutamienkin kavereiden kanssa. Mutta vauvapalstalla kirjoittelu oli jo liian noloa, härreguud, eihän sellaista kukaan kunnollinen ihminen tee. No yksi kaveri sitten rupesi puhumaan mulle K:sta ja B:sta, kyseli kokemuksia kun olin käynyt keikalla, ja siinä sivussa tuli ilmi että hän oli viisuhuumassa kiinnostunut itsekin, että mikä juttu tämä K/B on, ja etsinyt vähän googlesta tietoa. Hän oli löytänyt vauvapalstan sitä kautta. Ja siinä vaiheessa mulla oli pokkaa pettää, nyökyttelin vain että jaha jaha. Sitten hän sanoi lukeneensa niitä keskusteluja enemmänkin syvällisemmän analyysin toivossa, mutta ei ymmärtänyt juuri mitään, ja siinä vaiheessa mun oli pakko tunnustaa että voin valitettavasti kertoa hänelle ne tärkeimmät tapahtumat ja pystyn kääntämään vähän liiankin hyvin, mitä joku "kostopitsi" meinaa ja miksi jotkut Ake, Make ja Pera aina välillä kirjoittelee palstalla. Oli ehkä elämäni noloin hetki.

Toisaalta kaverin kanssa sitten todettiin, että vauvapalsta on niitä paikkoja, että kukaan ei ikinä tunnusta siellä kirjoittelevansa tai sitä lukevansa, ja kuitenkin tosi moni siellä salaa käy. Että jätin häpeäni siihen ja rupesin kertomaan kaverille, miten Kärtsä hiplaisi Bojania NT:n aikana joka ilta lavalla yhä kiihtyvässä määrin.
Ihanaa!!!:D:D hymyilen ja virnuilen täällä ääneen tilanteelle!!! Shippareiden, tai miksi kukakin kutsuu, kohtaaminen! Mulla ois kyllä pettäny myös pokka aivan totaalisesti! Vähän ehkä myös haaveilen tällaisesta tilanteesta:D:) että sais selittää tästä jollekin, joka ois myös vähän mukana tässä. Ja samalla tulla kaapista helpossa tilanteessa!

Miten teidän keskustelu KBstä jatkui? :) tai miten kaveri otti vastaan tarkemmat kuvaukset ja taustoitukset? Luuletko, että voisitte palata aiheeseen, jos esim. tulee uusia käänteitä?
 
vierailija
So you are saying all Slovenian guys don't look like them? 😯 Just kidding, but yes they are all beautiful people and they seem to attract good looking people around them too. Looking their crew and of course K 😂
They are so talented in many ways and top of that is their looks.
Although I'm K girl most I have very soft spot for Nace too.
And their looks are just cherry on the top I ment so say . Trying to write work things same time in swedish and I get confused.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Itse voisin sanoa ettei kolmannen osapuolen paikallaolo kerro tunteiden jäähtymisestä välttämättä yhtään mitään. Varsinkin kun emme tiedä oletetusta suhteesta yhtään mitään.

Ei olisi ensimmäinen tai toinen tai edes tuhannes tapaus jossa taustalla kehittyisi pikkuhiljaa jotain muuta ilman siis mitään pettämisiä tai sen sellaista. Kyllä normaalit ihmiset kykenevät samassa tilassa olemaan ilman riitaa varsinkin kameroiden edessä vaikka jotain mielessä kytisikin jonain ajatuksena
 
vierailija
Just eilen puhuttiin poikien/miesten välisistä suhteista miehen kanssa. Hän ei ymmärrä, eikä ehkä edes hyväksy. Tästä on kyllä puhuttu ennenkin, omakin nuori aikuinen poika kun on, eikä hän ole toistaiseksi esitellyt sen kummemmin tyttö- kuin poikaystäviäkään.

Omassa kaveripiirissä on ollut samaa sukupuolta olevia pareja jo 90-luvulla, enkä koe sitä mitenkään erityiseksi. Tämän kesän aikana ajatukset tasavertaisuudesta ovat vain kasvaneet, näiden kahden ansiosta. Luen mielelläni ficcejä, ja fiilistelen niiden tapahtumia. Suren ja iloitsen, annan mielessäni äidillisiä vinkkejä 🥰.

Joskus tekisi mieli kirjoittaa itsekin, mutta kielitaito ei riitä.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Kivaa kuulla, että oot jakanu myös ficciosion tästä aiheesta!! Mulla olikin mielessä kysyä, ootteko kertonu muut fanfic-palasesta kuviossa? Se palstailun lisäksi tuntuu itselle hlökohtaisimmalta, ja voi olla että en ainakaan tässä vaiheessa kerro.
Itse en ole kertonut kellekään, että olen kirjoittanut yli 100K sanaa K&B-ficcejä. :D Tuntuu että se väärinkäsitettäisiin. Tosin epäilen, että pari tyyppiä saattaa olla arvannut että fanficiä, koska olen sanonut kirjoittavani paljon jotain, mutta en halua kertoa mitä, mikä minut tunteville kuulostanee erittäin oudolta. (MRS=3)

- Joymuffin
 
vierailija
Ikinä en tunnusta näille palstoille kirjoittelevani. Korkeintaan myönnän seuraavani jotta pysyn kärryillä mitä molemmiile kuuluu jos jään jotenkin kiinni. Jos nyt joskus kanssanauta sattuisi paljastumaan niin hänelle voisin kertoa että saattaapa siellä olla muutama kommentti minun (oikeasti niitä taitaa olla satoja ja satoja). Parille olen maininnut Bojanista ja Slovenian bändistä mutta eivät olleet kuulletkaan kummastakaan.

Ja oikeasti jos jään kunnolla kiinni niin pelkään että minun pokka ei pidä ollenkaan tässä asiassa. Vähintään hymyilen kuin hullu jolla on salaisuus ja toivon vaan etten vuodata koko kesän tekemisiä palstoilla siinä samalla. Apua ja voi luoja saattaa päästä useamminkin kerran.
 
vierailija
So you are saying all Slovenian guys don't look like them? Just kidding, but yes they are all beautiful people and they seem to attract good looking people around them too. Looking their crew and of course K
They are so talented in many ways and top of that is their looks.
Although I'm K girl most I have very soft spot for Nace too.
Cherry on the top is their good looks I ment to say.
 
vierailija
Kolmansista en tiedä, enkä lähde siitä puhumaan. Mutta se Huhhahgei nimi tuntui nostavan lähinnä positiivista fibaa ja jollain tavalla hänen oli ihan vaikea edes heti sanoa mitään.
Ja tuon huhhahgaylle naureskelun ja mikä näytti itseä keräilyltä naurulta/yllätykseltä lisäksi se kommentti "en kyllä tiedä miksi naurattaa, mutta naurattaa silti" menee kyllä mulla sarjaan mielenkiintoiset reaktiot, ota niistä sitten selvää.

Onhan sekin aika jännä lause sanoa ääneen. Vähän niinkuin kokisi, että tulee perustella ääneen, miksi naurattaa:D
 
vierailija
So you are saying all Slovenian guys don't look like them? Just kidding, but yes they are all beautiful people and they seem to attract good looking people around them too. Looking their crew and of course K
They are so talented in many ways and top of that is their looks.
Although I'm K girl most I have very soft spot for Nace too.
It's clearly a factor (how major is anyone's guess) in their popularity that they are all way better looking than the average guy and have interesting, singular personalities too, which they manage to bring out very well. Obviously there's lots of musical talent as well, in songwriting, singing, playing their instruments etc. that I don't mean to belittle but to have the looks, personality and charisma they all have as individuals and as a group is a big advantage.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ja tuon huhhahgaylle naureskelun ja mikä näytti itseä keräilyltä naurulta/yllätykseltä lisäksi se kommentti "en kyllä tiedä miksi naurattaa, mutta naurattaa silti" menee kyllä mulla sarjaan mielenkiintoiset reaktiot, ota niistä sitten selvää.

Onhan sekin aika jännä lause sanoa ääneen. Vähän niinkuin kokisi, että tulee perustella ääneen, miksi naurattaa
Musta se nauraminen ja siitä puhuminen oli jotenkin hirveän sympaattista eikä ainakaan jäänyt kuvaa, että naureskeli sille mitenkään pahantahtoisesti. Joku olisi saattanut loukkaantuakin, että oman biisin nimi on väännetty tuollaiseen muotoon, mutta ei onneksi K.
 
vierailija
Ja tuon huhhahgaylle naureskelun ja mikä näytti itseä keräilyltä naurulta/yllätykseltä lisäksi se kommentti "en kyllä tiedä miksi naurattaa, mutta naurattaa silti" menee kyllä mulla sarjaan mielenkiintoiset reaktiot, ota niistä sitten selvää.

Onhan sekin aika jännä lause sanoa ääneen. Vähän niinkuin kokisi, että tulee perustella ääneen, miksi naurattaa
On ja kun K ei vaan jää sanattomaksi. Nyt jäi. Tuntui tosin yhdessä kohtaa, että melkein sanoikin jotain. Sitten vaan jäi naureskeluun ja tähän selittelyyn ja totesi vaan miten yleisön pitäisi nimetä kappaleet jatkossa.
 
vierailija
Itse en ole kertonut kellekään, että olen kirjoittanut yli 100K sanaa K&B-ficcejä. Tuntuu että se väärinkäsitettäisiin. Tosin epäilen, että pari tyyppiä saattaa olla arvannut että fanficiä, koska olen sanonut kirjoittavani paljon jotain, mutta en halua kertoa mitä, mikä minut tunteville kuulostanee erittäin oudolta. (MRS=3)

- Joymuffin
Itse pidän tiukasti huolen jo siitä että ficcien lukeminen ei paljastu kenellekään. Tätä konetta kun käyttää satunnaisesti muutkin. Hyvien ficcien nimet laitan ylös niin että itse tiedän että se tarkoittaa sitä mutta mitään suoraa linkkiä ao3 en jätä minnekään.

K fanituksestani tietää varmaan kaikki (ei siltä pysty välttymäänkään) mutta ficcien luku siinä sivussa saisi aikaan vähintään silmien pyörittelyä.
 
vierailija
Just eilen puhuttiin poikien/miesten välisistä suhteista miehen kanssa. Hän ei ymmärrä, eikä ehkä edes hyväksy. Tästä on kyllä puhuttu ennenkin, omakin nuori aikuinen poika kun on, eikä hän ole toistaiseksi esitellyt sen kummemmin tyttö- kuin poikaystäviäkään.

Omassa kaveripiirissä on ollut samaa sukupuolta olevia pareja jo 90-luvulla, enkä koe sitä mitenkään erityiseksi. Tämän kesän aikana ajatukset tasavertaisuudesta ovat vain kasvaneet, näiden kahden ansiosta. Luen mielelläni ficcejä, ja fiilistelen niiden tapahtumia. Suren ja iloitsen, annan mielessäni äidillisiä vinkkejä 🥰.

Joskus tekisi mieli kirjoittaa itsekin, mutta kielitaito ei riitä.
Ihana viesti <3 Joo, tämä on kyllä mulla myös laittanut pohtimaan miesten välisiä suhteita enemmän. Lisäksi myös normien näkökulmasta ja että miten kiinnostus Myös omaan sukupuoleen voi olla tässä ajassa paljon haastavampi ja vielä tabumpi myöntää kuin naisilla.

Ja huomaan myös, että tosi monen muun asian lisäksi tää kolahtaa pieneen kohtaan ja kaipuuseen nähdä enemmän myös miespareja ja sellaista todellisuutta tapahtuvan/kaipuuta normien vapautumiseen myös siltä/heidän kannalta. Tällä tarkoitan erityisesti miespareja, jotka eivät ole suuntautumiseltaan molemmat tai ainakaan aina olleet vain miehiin päin. H*moparien kannaltahan onneksi on jo ymmärrystä ainakin jonkin verran ja heitä on monella elämänalalla julkisuudessa.

Voihan ficcejä kirjoittaa myös suomeksi halutessan, tämä tuli mieleen sun viestiä lukiessa:) Itse ainakin lukisin tosi mielelläni suomeksi enemmän! Ja olisinko yhden KB-ficin jossain lukenut suomeksi, en oo enää varma, ja se kyllä kosketti jollain hitusen eri tavalla. Ja käännetäänhän paljon ficcejä myös muille kielille, että jos haluat ja jos joku tarttuu vielä kääntäämään sen.
 
vierailija
Itse pidän tiukasti huolen jo siitä että ficcien lukeminen ei paljastu kenellekään. Tätä konetta kun käyttää satunnaisesti muutkin. Hyvien ficcien nimet laitan ylös niin että itse tiedän että se tarkoittaa sitä mutta mitään suoraa linkkiä ao3 en jätä minnekään.

K fanituksestani tietää varmaan kaikki (ei siltä pysty välttymäänkään) mutta ficcien luku siinä sivussa saisi aikaan vähintään silmien pyörittelyä.
Aikuinen tytär tietää mun ficci-historiasta, ja vähän siitä vinoileekin. Ei ole kyllä varaa, koska on iät ajat lukenut niitä itsekin. Ei tosin B&K-ficcejä.
 
vierailija
Ihana viesti <3 Joo, tämä on kyllä mulla myös laittanut pohtimaan miesten välisiä suhteita enemmän. Lisäksi myös normien näkökulmasta ja että miten kiinnostus Myös omaan sukupuoleen voi olla tässä ajassa paljon haastavampi ja vielä tabumpi myöntää kuin naisilla.

Ja huomaan myös, että tosi monen muun asian lisäksi tää kolahtaa pieneen kohtaan ja kaipuuseen nähdä enemmän myös miespareja ja sellaista todellisuutta tapahtuvan/kaipuuta normien vapautumiseen myös siltä/heidän kannalta. Tällä tarkoitan erityisesti miespareja, jotka eivät ole suuntautumiseltaan molemmat tai ainakaan aina olleet vain miehiin päin. H*moparien kannaltahan onneksi on jo ymmärrystä ainakin jonkin verran ja heitä on monella elämänalalla julkisuudessa.

Voihan ficcejä kirjoittaa myös suomeksi halutessan, tämä tuli mieleen sun viestiä lukiessa Itse ainakin lukisin tosi mielelläni suomeksi enemmän! Ja olisinko yhden KB-ficin jossain lukenut suomeksi, en oo enää varma, ja se kyllä kosketti jollain hitusen eri tavalla. Ja käännetäänhän paljon ficcejä myös muille kielille, että jos haluat ja jos joku tarttuu vielä kääntäämään sen.
Juuri tätä pohdimme. Miten helpompaa ja sallitumpaa tyttöjen ja naisten on osoittaa kiintymystään kuin poikien/miesten. Tytöt voivat kulkea käsikynkkää, jopa suudellakin toisiaan, kuten tekevätkin. Poikia homotellaan heti. Ei voi olla vaikuttamatta poikien pahoinvointiin.
 
vierailija
Juuri tätä pohdimme. Miten helpompaa ja sallitumpaa tyttöjen ja naisten on osoittaa kiintymystään kuin poikien/miesten. Tytöt voivat kulkea käsikynkkää, jopa suudellakin toisiaan, kuten tekevätkin. Poikia homotellaan heti. Ei voi olla vaikuttamatta poikien pahoinvointiin.
Eipä niin. Itse olen myös asiaa tässä samalla miettinyt. En oikeasti ollut tajunnut eroa tässä.
 
vierailija
Joo, ficcejä voi kirjoittaa AO3:een myös suomeksi. Sieltä löytyy K&B-ficcejä myös ainakin venäjäksi, puolaksi ja ukrainaksi, muistaakseni kiinaksikin oli. :) Ja itse asiassa jos ei ole loputtoman pitkä stoori, minä voin tarjoutua kääntämään!

Balkanilla miehet saavat sentään osoittaa enemmän fyysistä läheisyyttä ilman homottelua. Ja monissa muissakin maissa miehet voivat esim. kulkea käsi kädessä. Toki monissa noista maista on paljon muunlaista homofobiaa.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä