Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muu huomio, niin Mic Mac on kavunnut Auto Jää:n eteen Kärtsän spotify top10. Eli Auto Jää on enään sijalla 7, ennen HHH:ta se heilui vielä siinä top5:ssa.
Sori Auto Jää jankkis, rakastan sinua, mutta haluni nähdä K:n toplistalla kamaa jossa K on pääartisti eikä fiittaajana saa minut iloitsemaan tästä. xD
Tosin fiksut ihmiset, kuten minä, ei käytä Lortsun maanmiesten ideoimaa palvelua eli sun point on nyt vaan moot.

Lärvilauta!

T. Jankkis

vierailija
Tajusin just, että joku joka fanittaa vain jotain yksittäistä artistia/bändiä pääsee paljon vähemmällä stressillä. Tässä shippauksessa kaatuu päälle kahden eri fanituksen kohteen mayheimit. Koko ajan on meneillään jotain draamaa.
Olenkohan mä liian vanha tähän 🤔?

vierailija
Tajusin just, että joku joka fanittaa vain jotain yksittäistä artistia/bändiä pääsee paljon vähemmällä stressillä. Tässä shippauksessa kaatuu päälle kahden eri fanituksen kohteen mayheimit. Koko ajan on meneillään jotain draamaa.
Olenkohan mä liian vanha tähän ?
No ei kaikissa fandomeissa ole mitään mayhemeita tai draamoja. Jos fanitat jotain Bruce Springsteeniä, niin ei siellä ylläri ole tällainen meno. 😅

vierailija
Niin niin mutta komnentoin että tiara ei ole oikeasti hallitsijan symboli.
Cambridgen sanakirja sanoo: "a piece of metal in the shape of half a circle decorated with jewels (= precious stones) that is worn on the head by a woman, especially a queen, etc., at very formal social occasions". Eli ei ehkä ole hallitsijan symboli as such, mutta assosioituu kyllä kuningattariin. :)

vierailija
Cambridgen sanakirja sanoo: "a piece of metal in the shape of half a circle decorated with jewels (= precious stones) that is worn on the head by a woman, especially a queen, etc., at very formal social occasions". Eli ei ehkä ole hallitsijan symboli as such, mutta assosioituu kyllä kuningattariin.
Itse katsoin suomenkielisestä Wikipediasta, niin siellä mainittiin, että oli alun perin paavin käyttämä päähine, nykyisin morsianten, kuninkaalisten ja voi käyttää iltapuvun kanssa kuka hyvänsä. Hallitsijoista ei puhuttu mitään.

vierailija
Olenkohan mä liian vanha tähän ?
Joo ja miten tässä taas kävi näin, että yhtä aikaa tapahtui 😂 Tai no tunnin viiveellä

vierailija
Jure on yhä instassa. Miksi B deletoisi instansa jonkun tuommoisen takia? Mä en usko kyllä tuohon, enkä siihen, että B ois Juren kokemuksesta mennyt itse noin herkille, että insta alkaa ahdistaa.

Yhteistyössä