Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jure on yhä instassa. Miksi B deletoisi instansa jonkun tuommoisen takia? Mä en usko kyllä tuohon, enkä siihen, että B ois Juren kokemuksesta mennyt itse noin herkille, että insta alkaa ahdistaa.
Itse pidän kyllä Jure-hommaa todennäköisimpänä syynä, jos syy on jokin sellainen, joka meillä voi ylipäätään olla tiedossa. Sama viba kuin siinä, että fanit kesällä häiriköivät Bojania.

-eri

vierailija
Vaikka eivät kenellekään olekaan "velkaa" selitellä, niin JO kannattaisi kyllä ihan julkisuuskuvansa takia jonkinlainen tilannepäivitys tehdä. Tosiaan kyseessä bändi, joka hakee laajempaa julkisuutta, silloin tällaiset oudot käänteet (heidän taholtaan) ei välttämättä ole se järkevin "pr-temppu". Vielä kun tulevat ihan puskan takaa.

vierailija
Kiva päivä tulla hehkuttamaan miten mulla on lennot, keikkaliput ja hotellit hommattuna Barcelonaan ja sitten onkin olemassa se ilmeinen vaara, että siellä onkin joku kämänen & kuppanen Cameltoe tuuraamassa hermoromahduksen kokenutta Bojania, olkoon miten sparklative vaan… 😅😅😫😫

vierailija
Kiva päivä tulla hehkuttamaan miten mulla on lennot, keikkaliput ja hotellit hommattuna Barcelonaan ja sitten onkin olemassa se ilmeinen vaara, että siellä onkin joku kämänen & kuppanen Cameltoe tuuraamassa hermoromahduksen kokenutta Bojania, olkoon miten sparklative vaan…
Onneksi olkoon! Eiköhän siitä tule hieno reissu eikä tuollaista. :)

vierailija
Oon sitä mieltä, että B sulkekoon instansa ilman erillistä ilmoitusta, jos siltä tuntuu. Kuitenkin paluustaan asti tehnyt selväksi, että tulee todennäköisesti lähtemään sieltä uudelleen. Jos tuntuu paremmalta niin, niin hyvä. 💚 Ei tarkoita, ettei harmittaisi itseäkin.

vierailija
Minä olen edelleen kiitollinen siitä, että K on puhunut myös vakavista asioista ja todella hyvin. Ollut teinilleni hyvin tärkeä apu oman sairautensa, kiusaamisen, ulkonäköpaineiden yms tuoman taakan selättämisessä. Tänäänkin laueskeli rumpuja treenatessaan Ihan samaa.

En ymmärrä miksi ihminen ei salli toiselle hyviä asioita tapahtuvaksi. Ei se ole meiltä muita pois, että Jere saa nyt vuosien jälkeen myös kiitosta ja palkkiota siitä että puski eteenpäin. Ja kyllä. Me myös äänestimme häntä päivittäin.

K on isompi roolimalli kuin me vanhemmat edes ymmärrämme. En tiedä, ymmärtääkö välttämättä itsekään.

vierailija
Itse pidän kyllä Jure-hommaa todennäköisimpänä syynä, jos syy on jokin sellainen, joka meillä voi ylipäätään olla tiedossa. Sama viba kuin siinä, että fanit kesällä häiriköivät Bojania.

-eri
Luulisi tosin, että silloin käyttäisi sitä instaansa ensin ainakin tuon käytöksen tuomitsemiseen, ennen kun deaktivoi. Menisi ehkä viesti paremmin perille, kuin jos lähtee ovet paukkuen sanomatta mitään. Jos jonkun "opetuksen"/näpäytyksen haluaa tuolla antaa se ei toimi, ellei kukaan tajua mistä kyse. Antaa vain kuvan tasapainottomasta henkilöstä.

vierailija
Luulisi tosin, että silloin käyttäisi sitä instaansa ensin ainakin tuon käytöksen tuomitsemiseen, ennen kun deaktivoi. Menisi ehkä viesti paremmin perille, kuin jos lähtee ovet paukkuen sanomatta mitään. Jos jonkun "opetuksen"/näpäytyksen haluaa tuolla antaa se ei toimi, ellei kukaan tajua mistä kyse. Antaa vain kuvan tasapainottomasta henkilöstä.
Toisaalta viimeksi lähti case Rekon aikaan, eikä sitä ennen tehnyt mitään tuomitseskommenttia faneja kohtaan asiasta.

vierailija
Jonkinlainen ilmoitus B:n olisi silti pitänyt tehdä eikä poistaa ig tiliä yhtäkkiä. Varmasti oli tiedossa hänellä mitä aiheuttaa faneissa tämä: turhaa spekulointia, huhuja, juoruja ja huolta. Tämä kai ei liene itse tarkoitus. Pahenee entisestään vaan tilanne. Oli syy mikä tahansa.

vierailija
Tajusin just, että joku joka fanittaa vain jotain yksittäistä artistia/bändiä pääsee paljon vähemmällä stressillä. Tässä shippauksessa kaatuu päälle kahden eri fanituksen kohteen mayheimit. Koko ajan on meneillään jotain draamaa.
Olenkohan mä liian vanha tähän 🤔?
Mulle myös valkeni tänään, että tietysti draamaa ja mayhemiä riittää, kun on kaksi artistia ja fandomia 😆

Muistelen kuitenkin, että loppukesällä ennen NT:tä olis ollut varsin hiljaista, joten kyllä tämä taas rauhoittuu (viimeistään vuoden alussa, kun K lomailee ja JO toivon mukaan keskittyy levyntekoon).

Vielä B:stä: Minäkin muistelen, et hän olis sanonut lähtevänsä pois taas Instasta jossain kohtaa, mut en voinut kuvitella, että ei varoita etukäteen. Muutenkin tää on ja off -homma on minusta aivan kestämätön toimintatapa pidemmän päälle. Tili somevastaavan hoidettavaksi ja sillä selvä!

vierailija
Jonkinlainen ilmoitus B:n olisi silti pitänyt tehdä eikä poistaa ig tiliä yhtäkkiä. Varmasti oli tiedossa hänellä mitä aiheuttaa faneissa tämä: turhaa spekulointia, huhuja, juoruja ja huolta. Tämä kai ei liene itse tarkoitus. Pahenee entisestään vaan tilanne. Oli syy mikä tahansa.
Tämä. Tuo äkillinen poistuminen tässä ihmetyttää kun samana päivänä oli vielä postannut.

vierailija
Totta 😅 Mutta en taida kuitenkaan Brucen faneihin liittyä, vaikka sitten kuinka tyyntä seilausta olisi. Omituista, ettei näihin myrskyihin jo totu. Koko ajanhan tämä on tällaista ollut 🌪🌊🌪🌊🌪
Ihan varmasti pinnan alta draamaa löytyisi Brucenkin fandomista, jos olisi vastaava somekulttuuri kuin uudemmilla artisteilla. Äijän ura kuitenkin kestänyt 40v, kyllä sinne mahtuu kaikenlaista säätämistä.

vierailija
Kiva päivä tulla hehkuttamaan miten mulla on lennot, keikkaliput ja hotellit hommattuna Barcelonaan ja sitten onkin olemassa se ilmeinen vaara, että siellä onkin joku kämänen & kuppanen Cameltoe tuuraamassa hermoromahduksen kokenutta Bojania, olkoon miten sparklative vaan… 😅😅😫😫
Hienoa! Tulee varmasti mahtava reissu ja keikka! ❤❤

Jokerit on niin pro, taatusti B:lläkin homma on hanskassa lavalla, vaikka olis mitä draamaa muuten. Tarvittaessa B vaikka läimäyttää Cameltoeta tiaralla, jos se tunkee catsuiteineen mikrofonin äärelle 😇

vierailija
Toisaalta viimeksi lähti case Rekon aikaan, eikä sitä ennen tehnyt mitään tuomitseskommenttia faneja kohtaan asiasta.
Ei ja tässähän olikin viikonloppuna puhetta, etteivät JO näyttäisi ihan uskaltavan sanoa faneille sopimattomasta käytöksestä. Mutta olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, että tuo varoituksetta katoaminen ei auta asiaa puolin eikä toisin. Antaa nimenomaan sellaisen kuvan, ettei itse ole kauhean tasapainoinen. Ja jos syy on se, että tahtoo olla rauhassa, niin tuo on kyllä huonoin mahdollinen tapa - nythän nimenomaan kaikki mahdolliset huhut ja spekulaatiot ottavat taas kierroksia.

Yhteistyössä