vierailija
Nyt ei kyllä ole mitään tietoa eikä edes arvausta. Anyone?Saisiko jonkun lyhyen tiivistelmän että mitä siis meneillään?
Nyt ei kyllä ole mitään tietoa eikä edes arvausta. Anyone?Saisiko jonkun lyhyen tiivistelmän että mitä siis meneillään?
Ihan samat aatokset täällä. En tiedä miks näin vaikuttanut itseeni tää kaikki.Mä en tajua tätä, tuntuu siis että itsekin nukkunut enemmän ja vähemmän, yleensä enemmän, huonosti toukokuun alun jälkeen. Miten ihan oikeasti voi olla mahdollista, että näiden tuntemattomien ihmisten, sloveenibändin ja suomalaisen räppärin, edesottamukset vaikuttavat keski-ikäisen ihmisen elämään niin paljon, että häiritsee jopa yöunia.
Mä en ihan oikeasti ymmärrä itseäni, koska mä olen sellainen ihminen, että en todellakaan ole koskaan ollut kiinnostunut mistään julkkiksista, enkä ainakaan muusikoista, koska en kuuntele musiikkia. Tai en kuunnellut. Mun kiinnostuksen taso ihan mihin tahansa julkkisten tekemisiin on aiemmin ollut sellainen, että olen saattanut lukea jonkun Seiskan julkkisjuorun otsikon ja hymähtää itsekseni. Jotain magiaa tähän varmaan liittyy, en pysty muuta enää ajattelemaan.
Hei nämähän on vitsiä. Kuten myös se, että Kris olisi käskenyt Bn pois instasta, jotta fanit keskittyvät muuhun.En tiedä onko se JOn tämänkertainen draama vaan sitä, kun jotkut mässäilee sillä kun Kris kaatui tullessaan lavalle. Ainakin jofancams tilin stooreissa kuvakaappauksia näistä postauksista. Toki oksettavaa nostaa tommonen pieni moka niin suuresti esille, mutta eiköhän Krisin itsetunto sen kestä.
Ei sitä voi tiivistää, kun ei tiedä. Jotain törkeitä kysymyksiä laitettu q&ahan.Siis tiivistäkää nyt mitä nuo fanitilit on oikein tilittää??? Minun ymmärrykseni ei enää riitä.
Aarni on tie totuus ja elämäAarni muuten onnitellut Jereä stooreissa Emasta!
Älä toki avaa ajatuksiasi kellekään ketjussakaan.Perjantain Padam-esityksessä oli myös hieno symboliikka siinä kohdassa, missä Bojan riisuu tiaran kesken biisin, vaikka varmaan ei ajatellut asiaa sen kummemmin.
Tämä on totta, ja välillä draamaa tuntuu tulevan asioista, joissa tätiaivoin ajateltuna ei olisi mitään aihetta. Ja tämän sanon myös teinien äitinä, välillä on vaikea pysyä aivoituksissa mukana.Pakko sanoa tälläinen tätikommentti tähän, mutta nuo JO instantilien pitäjät on monet tosi nuoria. Ja itse varmasti kokevat käyttäytyvänsä täysin oikein. Silti tuossa reaktiotavassa ja asioiden ilmaisussa on tiettyä nuoruuden paloa ja äkkipikaisuutta. Tämä ei ole huono asia! Mutta vaikeuttaa asioiden ymmärtämistä.
Huh? Ajattelin että on selvää, mitä tarkoitan. Tiara = kruunu, kruunun riisumisesta tulee olo, että on jonkin ylhäisen sijaan tavallinen kuolevainen tai haluaa takaisin sellaiseksi. (Vaikka siis tosiaan varmaan teki tämän sen kummemmin miettimättä, halusi sen vain pois.)Älä toki avaa ajatuksiasi kellekään ketjussakaan.
Tätä jotkut heitteli eilen, mutta varo vaaraa, ettei joku hermostu.Ettei vaan olis Slovenian prinssi tulossa Vantaan prinssin kainaloon
Joo ei ole, mutta taitaa prinssi sloveniassa vielä nukkua, eikös kello ole siellä tunnin vähemmän kuin Suomessa. Ois kyllä kiva tietysti saada jonkinlainen selitys instasta poistumiselle, mutta eipä hän sitä varmaan meille ole velkaa.Tätä jotkut heitteli eilen, mutta varo vaaraa, ettei joku hermostu.
Okei no en aivan tajua edelleenkään, koska muut Padamin sanat eivät ole tuttuja kuin kertsi, JOS toi liittyy sanoihin siis. Eikä varmaan kaikilla muillakaan noi sanat ole hallussa edes täällä (paljon K-faneja).Huh? Ajattelin että on selvää, mitä tarkoitan. Tiara = kruunu, kruunun riisumisesta tulee olo, että on jonkin ylhäisen sijaan tavallinen kuolevainen tai haluaa takaisin sellaiseksi. (Vaikka siis tosiaan varmaan teki tämän sen kummemmin miettimättä, halusi sen vain pois.)
Ettei vaan olis Slovenian prinssi tulossa Vantaan prinssin kainaloon
Ei liity biisin lyriikoihin, vaan se on yleisesti synkkä ja haikea biisi, joka esitettiin vielä tavallistakin synkemmissä ja haikeammissa tunnelmissa, ja "kruunu" riisuttiin biisin aikana.Okei no en aivan tajua edelleenkään, koska muut Padamin sanat eivät ole tuttuja kuin kertsi, JOS toi liittyy sanoihin siis. Eikä varmaan kaikilla muillakaan noi sanat ole hallussa edes täällä (paljon K-faneja).
Kyseistä biisiä kun ei ole BBF:n keikalla esitetty, josta itse oon käännökset pääosin tsekannut.
Aha. Tiesin kyllä mitä Padam tarkoittaa, mutta toisaalta en sitä, milloin tiara laitettiin päähän ja että se oli ollut siinä niin kauan, että kun se riisutaan yleensä ottaen Padamin aikana niin viitataan koko kappaleeseen.Ei liity biisin lyriikoihin, vaan se on yleisesti synkkä ja haikea biisi, joka esitettiin vielä tavallistakin synkemmissä ja haikeammissa tunnelmissa, ja "kruunu" riisuttiin biisin aikana.
Biisin nimi "Padam" tarkoittaa "putoan" ja kertoo metaforisella tasolla putoamisesta syvyyksiin, etenkin hylättynä yksinäisyyteen, jossa kukaan ei ymmärrä eikä ole lähellä.
On vähän eri asia kuin lomat, koska on jakanut kuitenkin ig:ssä myös faneille matskua keikoilta ja eli tiliä on käytetty työhön ja uraan fanien suuntaan liittyen.Joo ei ole, mutta taitaa prinssi sloveniassa vielä nukkua, eikös kello ole siellä tunnin vähemmän kuin Suomessa. Ois kyllä kiva tietysti saada jonkinlainen selitys instasta poistumiselle, mutta eipä hän sitä varmaan meille ole velkaa.
Tättärää prkele.Muu huomio, niin Mic Mac on kavunnut Auto Jää:n eteen Kärtsän spotify top10. Eli Auto Jää on enään sijalla 7, ennen HHH:ta se heilui vielä siinä top5:ssa.
Sori Auto Jää jankkis, rakastan sinua, mutta haluni nähdä K:n toplistalla kamaa jossa K on pääartisti eikä fiittaajana saa minut iloitsemaan tästä. xD