Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootteko epäilijät käynyt katsomassa sen storyn? Koska itsekin väitin vielä 10 minuuttia sitten, että takuulla näkyy edelleen mustelma. Eilinen ei ollut mustelma, nyt on pakko todeta ton Sampin kuvan perusteella. Eikä näy turvotusta. Kuva hyvälaatuinen ja tosi läheltä otettu.
Mä oon, mutta sen lisäksi olen nähnyt myös kymmeniä muita ja näen tuossa ttk kuvassa. Mut tosiaan, eipä tästä järkeä ole täällä tapella.

vierailija
Eikö siitäkin nyt sitten pitäisi huudella, miten K nyt tekee VALTAVIA uhrauksia kaverinsa eteen?? Sunnuntai-iltana mennyt jonnekin kämäiseen katsomoon istuskelemaan ja katselemaan tanssia. Ai kamala, loukkaannutaan nyt ihan huolella hänen puolestaan, kun ei kerta itse tajua näköjään loukkaantua.
Tuli ihan sama mieleen. Katriahan se siellä tietenkin kannustaa, ei voi olla, että itse halusi TTK:n lähetykseen yleisöksi, kun annettiin tilaisuus.

vierailija
Nyt kun miettii niin totta. Ei se niin suuri vaiva olisi JO tai B laittaa K:n uutta musaa johonkin stooriin. Onhan ne ollut ihan hiljaa kaikesta K jutuista, mikä ei liity heihin. Esim. A on musta kivasti nostanut K:ta välillä.
JO hoilannut koko kesät CCC:tä somessa, haastatteluissa, pitkin UKta ja jopa jollain kroatialaisfestareilla. Kyllä he ovat kärtsää mainostaneet vaikka millä mitalla.

vierailija
Nyt kun miettii niin totta. Ei se niin suuri vaiva olisi JO tai B laittaa K:n uutta musaa johonkin stooriin. Onhan ne ollut ihan hiljaa kaikesta K jutuista, mikä ei liity heihin. Esim. A on musta kivasti nostanut K:ta välillä.
TÄMÄ. En sano, että JO tekisi mitään väärin, mutta mielestäni täällä voitaisiin sentään myöntää, että K on ollut aivan tajuttoman hyvä ystävä ja tehnyt monia asioita JO:lle ilman minkäänlaista vastakaikua. Ja ei valita siitä, eli on vilpitön tehdessään kaiken. K on tajuttoman hyvä ystävä <3 Sentään A promoaa K:ta.. vaikka K ei ole sitä hänelle tehnyt :D A on sister(wife) K:lle

vierailija
JO hoilannut koko kesät CCC:tä somessa, haastatteluissa, pitkin UKta ja jopa jollain kroatialaisfestareilla. Kyllä he ovat kärtsää mainostaneet vaikka millä mitalla.

*kesäN

vierailija
Edelleen jää kysymys että
Miksi joku meikkaisi itsensä noin, siis että näyttää että olisi saanut turpaansa.
En tiedä, ei varmasti ole ollut tahallista. Ehkä K on inspiroitunut ja harjoittelee luomivärin käyttöä eikä se ole oikein vielä hallinnassa, tuotteet ei ole kestäviä ja sotkua tulee ympäri naamaa? Kurikassakin valui jo lavalle tullessa musta vana pitkin poskipäätä.

vierailija
Mä näkisin, että noi ovat kaikkia aitoja ystäviä toisilleen, eivätkä laskelmoi ja koe ystäviään tai heidän kanssaan kommunikointia minään velvollisuuksia sisältävänä toimintana.

vierailija
Olin viime yönä ahdistunut, koska ajattelin K:lle käyneen jotain ja nyt olen ahdistunut, että tästä jankataan edelleen vaikka onneksi vaikuttaa siltä, että mitään ei ole sattunut. Voitaisiinko nyt oikeasti antaa jo olla.

Yhteistyössä