Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Odotetaan vaikka niin kauan, että B vierailee K:n luona vain ystävänä ilman mitään bändin promotaka-ajatuksia tai tekee niin yksinkertaisen jutun kuin K:n uuden kappaleen promoaminen. Mutta tätä voimme joutua odottamaan
Minua vain vähän ärsyttää nähdä tämä selkeä epätasapaino näiden ystävien toistensa tukemisessa
Nyt kun miettii niin totta. Ei se niin suuri vaiva olisi JO tai B laittaa K:n uutta musaa johonkin stooriin. Onhan ne ollut ihan hiljaa kaikesta K jutuista, mikä ei liity heihin. Esim. A on musta kivasti nostanut K:ta välillä.

vierailija
Miksi on niin hemmetin vaikea teille sanoa, että K on perhanan hyvä ystävä ja että tuo oli aivan tajuttoman iso juttu tehdä ystävälle? En minä ainakaan lähtisi kaverini kanssa minnekään ympäri Suomea istumaan autoon huvikseni lomalla stressaavassa elämäntilanteessa. K sen teki, eli on aivan tajuttoman hyvä ihminen ja ystävä
Koska en ajattele tuolleen. Menen vain jos se ois minustakin kivaa, eikä minun ole yhtään vaikeaa ajatella, että se oli K:sta nimenomaan ihanaa ja kivaa. Ihmettelen muutoin, miksi meni.

vierailija
Mulle tulee oikeasti vähän ahdistunut olo palstan nimeltä mainitsemattoman kirjoittajan viesteistä nyt. Tämä ei ole yhtään normaali tapa reagoida pettymykseen ja menee vähän uhkaavaksi sävy.
Tätä on tapahtunut nyt jo monta kertaa, milloin mistäkin hänen kokemastaan pettymyksestä, todellisesta tai kuvitellusta. Ei ole normaalia, mutta tuota ihmistä kun ei hoitoon saa, niin täytyy jotenkin oppia sivuuttamaan hänet.

vierailija
”Urhaus”, ”valtava palvelus” - sä oot vittu ihan sekaisin!!!! He ovat ystäviä ja Bojan on nyt jo kaksi kertaa tullut Suomeen.
Ryntäsi muutama viikko viisujen jälkeen Kärtsän luo kuin ihastunut teini, eikä tuo näyttänyt Kärtsääkään haittaavan.

JOn NT-kiertueen alla Sonny vinoili ohjelmassaan, että kuka on sua taas tulossa katsomaan. Ja Kärtsä siihen, että kukahan...

Ja se hohde, joka niitä ympäröi, kun olivat yhdessä. Ihan sivullisellakin otti mahanpohjasta. Ei ollut vastentahtoista touhua kummallekaan. Ihan oli vapaaehtoista Kärtsällekin hengata Bojanin kanssa. Ja se näkyi..

vierailija
Bojan käveli K:n kanssa koko finaali-illan jälkeisen ajan pitkin köytäviä eikä uhrannut ajatustakaan oman bändinsä surkealle tulokselle. Kirjoitti myös instassaan pari päivää viisujen jälkeen että You will always be my winner Jere. Kyllä hän sentään aika paljon empatiaa osoittanut ystäväänsä kohtaa , ja K:n suosio on ollut aika korkealla muutenkin, tuskin JO sitä olisi paljon voinut auttaa. Ystävän tukena voi olla muutakin kuin promoalla.
Tämä💚

• Rakkaus
Reactions: aksu:3
vierailija

Tossa näkyy tuore kuva. Eikä tasan näytä turpaansa saaneelta.

Vai ei kai tää oo joku pimeä Käärijä- Turpaantirvaisu -shippi, jolla ei olekaan todellisuuden kanssa tekemistä. Mä en vaan nyt oikeen tajuu.
Ei tuossa näy kunnolla ja meikkipohja naamassa

vierailija
K on puhunut B:stä lavalla, somessa mainostanut JO:ta, käytti kolme päivää omaa vapaa-aikaansa ollakseen heidän mukanaan kiertueella, otti B:n omalle keikalleen lavalle, piti JO:n uuden biisin julkaisuliven omassa somessaan, esiintyi JO:n somemateriaalissa, mainostanut JO:ta viisujen haastatteluissa jne. Mutta tämä kaikki on "ei mitään" sinun mielestäsi. Toivottavasti vaatimuksesi JO:lle K:n promoamisessa ovat sitten samalla tasolle Tai olet tekopyhä
Tämä, lisään vielä, että muistetaan myös J*re-koru Ssol levyssä sekä K:n esiintyminen videolla, tietysti heillä on myös se something more siellä eli viettivät/viettävät aikaa yhdessä mielellään

vierailija
Koska en ajattele tuolleen. Menen vain jos se ois minustakin kivaa, eikä minun ole yhtään vaikeaa ajatella, että se oli K:sta nimenomaan ihanaa ja kivaa. Ihmettelen muutoin, miksi meni.
Kyllähän ihanat ja kivatkin asiat voivat olla fyysisesti/henkisesti raskaita. Vaikka päivä huvipuistossa: on hauskaa, mutta päivän lopuksi tuntuu jaloissa ja selässä. Sellaisen päivän jälkeen tarvitsee melkein päivän toipumiseen.

vierailija
Siitä mustelmasta nyt on ihan turha edes keskustella. Peukkuäänestyksestä opittiin, että suurin osa ajattelee sen olevan mustelma, pieni vähemmistö ei. Kummankaan osapuolen ei hyödytä enää tuoda ajatuksiaan tästä esille.

vierailija

Tossa näkyy tuore kuva. Eikä tasan näytä turpaansa saaneelta.

Vai ei kai tää oo joku pimeä Käärijä- Turpaantirvaisu -shippi, jolla ei olekaan todellisuuden kanssa tekemistä. Mä en vaan nyt oikeen tajuu.
Juu ei tasan näy muuta kuin varjo tuossa.

Juuri sellainen shippi se taitaa olla.

vierailija
Ootteko epäilijät käynyt katsomassa sen storyn? Koska itsekin väitin vielä 10 minuuttia sitten, että takuulla näkyy edelleen mustelma. Eilinen ei ollut mustelma, nyt on pakko todeta ton Sampin kuvan perusteella. Eikä näy turvotusta. Kuva hyvälaatuinen ja tosi läheltä otettu.

Yhteistyössä