vierailija
Mikä anti-K täällä nyt sit rellestää ton yhden hullun lisäksi? Vai onko yks ja sama?
Odotetaan vaikka niin kauan, että B vierailee K:n luona vain ystävänä ilman mitään bändin promotaka-ajatuksia tai tekee niin yksinkertaisen jutun kuin K:n uuden kappaleen promoaminen. Mutta tätä voimme joutua odottamaanVieläkö puolen vuoden jälkeen mietitään, että kuka teki palveluksen ja kenelle? Onko velkakirjat syynissä seuraavaksi? Aika turhaa mun mielestä vertailla, ihmiset on erilaisia. Joku tykkää enemmän antaa kuin ottaa ja toistepäin. Nuo ei ole mitattavia asioita kun on kahdesta erilaisesta ihmisestä kyse.
Eiköhän B ja K ystävyys ole sitä itseään ja msm <3
Ajatukset ovat sallittuja, eivätkä riko lakia.Eli onko tuo sit kyllä? Siinä tapauksessa, hanki apua. Pahan toivominen toiselle ihmiselle ei ole normaalia.
Taitaa olla. Kun kehtas aloittaa Apollon keikan niin myöhäänMikä anti-K täällä nyt sit rellestää ton yhden hullun lisäksi? Vai onko yks ja sama?
sattumalta piti ig-liven uuden biisin julkaisulle omassa ig:ssään ja sattumalta käytti omaa lomaansa heidän kiertueen promoamiseen. K on siis tajuttoman hyvä ystävä ja nostan hattua. En välttämättä itse tekisi monillekaan noin. K:n arvostus nousi minulla.Niinpä. Se että se sattumalta auttoi Jokereiden uraa ei ole ihmeemmin K:n TOIMINNAN HEITÄ KOHTAAN ansiota.
Ei silti välttämättä ole tervettä toimintaa.Ajatukset ovat sallittuja, eivätkä riko lakia.
Mun mielestä on selkeä turvotus tossa edelleen, väri vaan vaihtuu. Sillä tavalla mustelmat toimivat. Miksi olet niin hiton ilkeä?Käärijä saapui Tanssii Tähtien Kanssa -lähetykseen – tätä paria hän kannustaa: "Rakastan"
Käärijä eli Jere Pöyhönen saapui Tanssii Tähtien Kanssa -lähetykseen sunnuntaina 5. marraskuuta.www.mtvuutiset.fi
Tossa näkyy tuore kuva. Eikä tasan näytä turpaansa saaneelta.
Vai ei kai tää oo joku pimeä Käärijä- Turpaantirvaisu -shippi, jolla ei olekaan todellisuuden kanssa tekemistä. Mä en vaan nyt oikeen tajuu.
Samaa mieltä. Kyllä Kärtsä varmasti kovasti piti yhteisistä päivistä jokereitten kanssa. Miten muuten hän voisi nähdä Bojania, kun Sloveniaan matkustaminen ei ole toistaiseksi onnistunut.Kyllä hän itse järjesti itselleen siihen juuri aikaa ja lomaa, saadakseen olla ihmisen, johon on aika hullaantunut, kanssa
Ikävää, jos sinulle lomalla ja vapaa-ajalla ystävien kanssa oleminen on uhraus.
Joo mutta jos toivot pahoja asioita tapahtuvan toiselle ihmiselle, se on jo aika hälyttävää. Varsinkin, kun olen sivusta seurannut tätä katkeruuttasi, joka leimahti kunnolla Apollosta.Ajatukset ovat sallittuja, eivätkä riko lakia.
Kullä. Itsekin luin sen ensin niin.Varmaan arvaattekin jo, että miten minä luin tämän lauseen.
okei, jään odottelemaan mitä B tekee K:lle hyvää hyvyyttään artistinaYstävyyteen kylläkin kuuluu tehdä asioita hyvää hyvyyttään, ei minään palveluksina, joihin on sisäänleivottuna hinta ja odotuksia.
Kyllä. Koska minäkin luin sen niin.Varmaan arvaattekin jo, että miten minä luin tämän lauseen.
Jep, tosi kyynistä ajattelua. Eiköhän tästä maailmasta voi löytyä edelleen ihan pyyteetöntä ystävyyttä?Siis aivan uskomatonta. Tässä taas kirjoitellaan sen tyylisesti, että Kärtsä olisi harjoittanut jonkin sortin hyväntekeväisyyttä "antamalla aikaa" Bojanille. Oikeasti, wtf??? K hengaili paljon Bn kanssa, koska tulivat hyvin toimeen ja tykkäsivät olla yhdessä. Kumpikin oli toisen seurasta innoissaan. Kyllä outoa, mikäli joltain onnistunut tämä menemään ohi, ei voi muuta sanoa.
Ja sitten linkkaat tänne kuvan, josta asian näkee kyllä.Käärijä saapui Tanssii Tähtien Kanssa -lähetykseen – tätä paria hän kannustaa: "Rakastan"
Käärijä eli Jere Pöyhönen saapui Tanssii Tähtien Kanssa -lähetykseen sunnuntaina 5. marraskuuta.www.mtvuutiset.fi
Vai ei kai tää oo joku pimeä Käärijä- Turpaantirvaisu -shippi, jolla ei olekaan todellisuuden kanssa tekemistä. Mä en vaan nyt oikeen tajuu.
Tiesitkö muuten, että jotkut ihmiset nimenomaan tykkäävät lomalla hengailla ystäviensä kanssa. Että kaikki eivät välttämättä halua maata yksin pimeässä huoneessa meditoiden tms. Kun kyseessä ei ole oma kiertue, vaan vierailee yhden biisin verran, on aika paljon vähemmän paineita, kuin jos olisi oma kiertue. Ja kyllä tosiaan K olisi hyvin voinut vierailla vain yhdellä keikalla jos olisi tuntunut siltä, ettei enempää jaksa. Päätti sitten toisin, joten eiköhän asia ollut hänelle enemmän kuin ok....edistämään omaa uraansa. Tietenkin K tekee nuo kaikki asiat omasta tahdostaan, mikä osittaa, että hän on hyvä ystävä. Mutta SILTI oman liian lyhyen loman käyttäminen ystävien kanssa olemiseen ja heidän bändinsä promoamiseen on uhraus omasta levosta. Uhraus ei tarkoita, että se olisi tehty vastahakoisesti. Se vain tarkoittaa, että K sivuutti oman hyvinvointinsa käyttämällä liian lyhyestä lomasta osan tien päällä tourilla.
Tää. Siis ihan selvästi näkyy lasien alla just samassa kohtaa jälki. Ja samaa mieltä myös siitä, että tuo yksi on kyllä aivan hvetin ilkeä. Luulisi olevan jo itsellään paha olo ton älyttömän vihan kanssa eläessä.Mun mielestä on selkeä turvotus tossa edelleen, väri vaan vaihtuu. Sillä tavalla mustelmat toimivat. Miksi olet niin hiton ilkeä?
Se ei ollut tilanne K:n kanssa, hän on varattu.Niin, mutta jos kyseessä ois hänen ihastuksensa tai vähän vastaavassa asemassa oleva, niin ei se mikään VALTAVA palvelus olisi. Vaan hän saattaisi olla sen kerran mieluummin siellä lavalla ko. henkilön kanssa kuin ilman.
Conorin julkinen pussailu parvella yleisön edessä? Apua. Ei sekään tainnut hukkaan mennä 🫢Olihan JO:lla jo etukäteen suunnitelmia/laskelmointia johonkin kanssakilpailijaan "kiinnittäytymisestä" mutta sattuikin niin että K:n kanssa sitten muutenkin synkkasi.
Hyväsydämisenä ihmisenä K antoi aikaa hermostuneelle sloveenipojalle. Ja samalla K sai itsekin noilla somematskuilla lisää ääniä kerrytettyä.Siis aivan uskomatonta. Tässä taas kirjoitellaan sen tyylisesti, että Kärtsä olisi harjoittanut jonkin sortin hyväntekeväisyyttä "antamalla aikaa" Bojanille. Oikeasti, wtf??? K hengaili paljon Bn kanssa, koska tulivat hyvin toimeen ja tykkäsivät olla yhdessä. Kumpikin oli toisen seurasta innoissaan. Kyllä outoa, mikäli joltain onnistunut tämä menemään ohi, ei voi muuta sanoa.
Bojan käveli K:n kanssa koko finaali-illan jälkeisen ajan pitkin köytäviä eikä uhrannut ajatustakaan oman bändinsä surkealle tulokselle. Kirjoitti myös instassaan pari päivää viisujen jälkeen että You will always be my winner Jere. Kyllä hän sentään aika paljon empatiaa osoittanut ystäväänsä kohtaa , ja K:n suosio on ollut aika korkealla muutenkin, tuskin JO sitä olisi paljon voinut auttaa. Ystävän tukena voi olla muutakin kuin promoalla.Odotetaan vaikka niin kauan, että B vierailee K:n luona vain ystävänä ilman mitään bändin promotaka-ajatuksia tai tekee niin yksinkertaisen jutun kuin K:n uuden kappaleen promoaminen. Mutta tätä voimme joutua odottamaan
Minua vain vähän ärsyttää nähdä tämä selkeä epätasapaino näiden ystävien toistensa tukemisessa
Ei mennyt ei.Conorin julkinen pussailu parvella yleisön edessä? Apua. Ei sekään tainnut hukkaan mennä 🫢
Miksi on niin hemmetin vaikea teille sanoa, että K on perhanan hyvä ystävä ja että tuo oli aivan tajuttoman iso juttu tehdä ystävälle? En minä ainakaan lähtisi kaverini kanssa minnekään ympäri Suomea istumaan autoon huvikseni lomalla stressaavassa elämäntilanteessa. K sen teki, eli on aivan tajuttoman hyvä ihminen ja ystäväTiesitkö muuten, että jotkut ihmiset nimenomaan tykkäävät lomalla hengailla ystäviensä kanssa. Että kaikki eivät välttämättä halua maata yksin pimeässä huoneessa meditoiden tms. Kun kyseessä ei ole oma kiertue, vaan vierailee yhden biisin verran, on aika paljon vähemmän paineita, kuin jos olisi oma kiertue. Ja kyllä tosiaan K olisi hyvin voinut vierailla vain yhdellä keikalla jos olisi tuntunut siltä, ettei enempää jaksa. Päätti sitten toisin, joten eiköhän asia ollut hänelle enemmän kuin ok.
Tasan näyttää turpaan saaneelta. Miksi sä käyt vain ilkeilemässä täällä? Mä en vaan nyt oikeen tajuu.Käärijä saapui Tanssii Tähtien Kanssa -lähetykseen – tätä paria hän kannustaa: "Rakastan"