vierailija
Mä oon Auto Jää-fani. Ja levitän tättärään ihanaa sanomaa ikuisesti!Mä oon nykyään sun fani. Tättärää
T. Jankkis
Mä oon Auto Jää-fani. Ja levitän tättärään ihanaa sanomaa ikuisesti!Mä oon nykyään sun fani. Tättärää
Niin minunkin mielestä Kuunnellaanko yhdessä?Auto Jää on ihana
T. Tättärää
Niin, mutta jos kyseessä ois hänen ihastuksensa tai vähän vastaavassa asemassa oleva, niin ei se mikään VALTAVA palvelus olisi. Vaan hän saattaisi olla sen kerran mieluummin siellä lavalla ko. henkilön kanssa kuin ilman.Jos et näe miten se, että suurempi artisti ottaa pienemmän artistin oman keikkansa lavalle vieraaksi, auttaa pienempää artistia, en voi auttaa sinua. Jos vaikka Ed Sheeran ottaisi K:n lavalle omalle keikalleen ja vetäisi ccc:n K:n kanssa, niins e todellakin olisi VALTAVA palvelus EDiltä, vaikka se ei ruumiillisesti häntä "rasittaisi".
Tämä on kyllä kuin se mekkojuttu mä kuulen aivan selvästi kiitos for coming, mutta kaveri (ilman että annoin vaihtoehtoja tai vinkkejä) kuuli kiitosta paljon.Kävin nyt kuuntelemassa sen mitä B sanoo suomeksi. Olin ensin lukenut täältä sen "kiitosta paljon" joten kuulin sen ensin niin. Mutta nyt kuulen ihan selvästi kiitos for coming. No kiitos kuin kiitos on kiva.
SamoinEn ole se kelle kysymyksen esitit, mutta
Tuo kakkonen olisi mun pahin painajainen.
Voi pyhä Daddy, armahda mut.Tättärää-dissari, tulipa muuten mieleen että jos olisi pakko valita näitten väliltä, kumpaa katselisit/kuuntelisit loppuikäsi:
1 - no Auto fucking Jää tietysti! Soi hiljaa ja nätisti päässäsi 24/7, yksi tättärää kerrallaan
2 - Wild Youthin semifinaaliveto, Conorin camel toeen zoomattuna (silmät pidetään väkisin auki tulitikkujen avulla 24/7)
T. Jankkis
Siis aivan uskomatonta. Tässä taas kirjoitellaan sen tyylisesti, että Kärtsä olisi harjoittanut jonkin sortin hyväntekeväisyyttä "antamalla aikaa" Bojanille. Oikeasti, wtf??? K hengaili paljon Bn kanssa, koska tulivat hyvin toimeen ja tykkäsivät olla yhdessä. Kumpikin oli toisen seurasta innoissaan. Kyllä outoa, mikäli joltain onnistunut tämä menemään ohi, ei voi muuta sanoa.No, ennakkosuosikkina ja huomiotaherättävänä persoonana se oli viisujen seuratuimpia jos ei seuratuin.. niin kyllä se ihan antamalla niin paljon aikaa Bojanille nostatti joksujen tunnettuutta.
No TOTTAKAI!Niin minunkin mielestä Kuunnellaanko yhdessä?
Juu Jaakko näkyi kuvassa seisomassa.Tein saman havainnon, pojat siellä taisi osoittaa suosiota seisten :3
Et tainnut ymmärtää kysymystäni. Se oli, että huuteleeko MUUT palstailijat juuri yhtään Aitoa mielestänne? Kun osa oli ihan, että ei kyllä ole huomanneet.Nyt täytyy sanoa, että joko oli Aito tai sitten käytti kaikki Aidon maneerit.
Tarkoitat varmaan, voi pyhä Conorin sparklative camel toe?Voi pyhä Daddy, armahda mut.
Samoja kaheleita siellä Jodelissa heiluu ku vauvalla ja täällä.Musta näkyy ihan selvästi, Jodelissa kans asia bongattu.
En ole. Olen valkoinen tennissukka valitettavasti jo harmaa. Boitsu jalastaan minut antoi viisuissa. Alan kulumaan jo puhki.Ei koska ei. Eihän, sukka?
Juu Jaakko näkyi kuvassa seisomassa.Tein saman havainnon, pojat siellä taisi osoittaa suosiota seisten :3
Juu Jaakko ainakin seisoi.Tein saman havainnon, pojat siellä taisi osoittaa suosiota seisten :3
Et.Saanko manifestoida Kärppyä ja Boitsua TTK:hon?
Totta kai. Mä aloitin jo.Saanko manifestoida Kärppyä ja Boitsua TTK:hon?
Oi ihanaEn ole. Olen valkoinen tennissukka valitettavasti jo harmaa. Boitsu jalastaan minut antoi viisuissa. Alan kulumaan jo puhki.
Varmaan jo arvaattekin, miten mä luin ton lauseen.Juu Jaakko näkyi kuvassa seisomassa.
Juu Jaakko ainakin seisoi.
Ystävyyteen kylläkin kuuluu tehdä asioita hyvää hyvyyttään, ei minään palveluksina, joihin on sisäänleivottuna hinta ja odotuksia.Älä ole naurettava. K olisi voinut vierailla hyvää hyvyyttään siellä yhdellä tavastian keikalla ja ollut hyvä ystävä. Mutta hän nimenomaan uhrasi lomaansa kulkeakseen JO:N mukana. Ja sanoi kiertueen alussa, että sai liian vähän lomaa. Jos et tiennyt, ei ollut mikään huviretki, vaan työtä JO:lle. Ja K kulki mukana, joutui puhumaan ei-äidinkieltään, tekemään souncheckejä, olemaan faniensa edessä jne. K todellakin teki palveluksen tekemällä noin. Jos minun ystäväni odottaisivat vastaavaa aikasitoumusta minulta itsestäänselvyytenä, niin en olisi sellaisten ihmisten ystävä enää,