Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vieläkö puolen vuoden jälkeen mietitään, että kuka teki palveluksen ja kenelle? Onko velkakirjat syynissä seuraavaksi? Aika turhaa mun mielestä vertailla, ihmiset on erilaisia. Joku tykkää enemmän antaa kuin ottaa ja toistepäin. Nuo ei ole mitattavia asioita kun on kahdesta erilaisesta ihmisestä kyse.
Eiköhän B ja K ystävyys ole sitä itseään ja msm <3
Odotetaan vaikka niin kauan, että B vierailee K:n luona vain ystävänä ilman mitään bändin promotaka-ajatuksia tai tekee niin yksinkertaisen jutun kuin K:n uuden kappaleen promoaminen. Mutta tätä voimme joutua odottamaan
Minua vain vähän ärsyttää nähdä tämä selkeä epätasapaino näiden ystävien toistensa tukemisessa

vierailija
vierailija
Niinpä. Se että se sattumalta auttoi Jokereiden uraa ei ole ihmeemmin K:n TOIMINNAN HEITÄ KOHTAAN ansiota.
sattumalta piti ig-liven uuden biisin julkaisulle omassa ig:ssään ja sattumalta käytti omaa lomaansa heidän kiertueen promoamiseen. K on siis tajuttoman hyvä ystävä ja nostan hattua. En välttämättä itse tekisi monillekaan noin. K:n arvostus nousi minulla.

vierailija

Tossa näkyy tuore kuva. Eikä tasan näytä turpaansa saaneelta.

Vai ei kai tää oo joku pimeä Käärijä- Turpaantirvaisu -shippi, jolla ei olekaan todellisuuden kanssa tekemistä. Mä en vaan nyt oikeen tajuu.
Mun mielestä on selkeä turvotus tossa edelleen, väri vaan vaihtuu. Sillä tavalla mustelmat toimivat. Miksi olet niin hiton ilkeä?

vierailija
Kyllä hän itse järjesti itselleen siihen juuri aikaa ja lomaa, saadakseen olla ihmisen, johon on aika hullaantunut, kanssa
Ikävää, jos sinulle lomalla ja vapaa-ajalla ystävien kanssa oleminen on uhraus.
Samaa mieltä. Kyllä Kärtsä varmasti kovasti piti yhteisistä päivistä jokereitten kanssa. Miten muuten hän voisi nähdä Bojania, kun Sloveniaan matkustaminen ei ole toistaiseksi onnistunut.

vierailija
Siis aivan uskomatonta. Tässä taas kirjoitellaan sen tyylisesti, että Kärtsä olisi harjoittanut jonkin sortin hyväntekeväisyyttä "antamalla aikaa" Bojanille. Oikeasti, wtf??? K hengaili paljon Bn kanssa, koska tulivat hyvin toimeen ja tykkäsivät olla yhdessä. Kumpikin oli toisen seurasta innoissaan. Kyllä outoa, mikäli joltain onnistunut tämä menemään ohi, ei voi muuta sanoa.
Jep, tosi kyynistä ajattelua. Eiköhän tästä maailmasta voi löytyä edelleen ihan pyyteetöntä ystävyyttä?

vierailija

Vai ei kai tää oo joku pimeä Käärijä- Turpaantirvaisu -shippi, jolla ei olekaan todellisuuden kanssa tekemistä. Mä en vaan nyt oikeen tajuu.
Ja sitten linkkaat tänne kuvan, josta asian näkee kyllä.

vierailija
...edistämään omaa uraansa. Tietenkin K tekee nuo kaikki asiat omasta tahdostaan, mikä osittaa, että hän on hyvä ystävä. Mutta SILTI oman liian lyhyen loman käyttäminen ystävien kanssa olemiseen ja heidän bändinsä promoamiseen on uhraus omasta levosta. Uhraus ei tarkoita, että se olisi tehty vastahakoisesti. Se vain tarkoittaa, että K sivuutti oman hyvinvointinsa käyttämällä liian lyhyestä lomasta osan tien päällä tourilla.
Tiesitkö muuten, että jotkut ihmiset nimenomaan tykkäävät lomalla hengailla ystäviensä kanssa. Että kaikki eivät välttämättä halua maata yksin pimeässä huoneessa meditoiden tms. Kun kyseessä ei ole oma kiertue, vaan vierailee yhden biisin verran, on aika paljon vähemmän paineita, kuin jos olisi oma kiertue. Ja kyllä tosiaan K olisi hyvin voinut vierailla vain yhdellä keikalla jos olisi tuntunut siltä, ettei enempää jaksa. Päätti sitten toisin, joten eiköhän asia ollut hänelle enemmän kuin ok.

vierailija
Mun mielestä on selkeä turvotus tossa edelleen, väri vaan vaihtuu. Sillä tavalla mustelmat toimivat. Miksi olet niin hiton ilkeä?
Tää. Siis ihan selvästi näkyy lasien alla just samassa kohtaa jälki. Ja samaa mieltä myös siitä, että tuo yksi on kyllä aivan hvetin ilkeä. Luulisi olevan jo itsellään paha olo ton älyttömän vihan kanssa eläessä.

vierailija
Siis aivan uskomatonta. Tässä taas kirjoitellaan sen tyylisesti, että Kärtsä olisi harjoittanut jonkin sortin hyväntekeväisyyttä "antamalla aikaa" Bojanille. Oikeasti, wtf??? K hengaili paljon Bn kanssa, koska tulivat hyvin toimeen ja tykkäsivät olla yhdessä. Kumpikin oli toisen seurasta innoissaan. Kyllä outoa, mikäli joltain onnistunut tämä menemään ohi, ei voi muuta sanoa.
Hyväsydämisenä ihmisenä K antoi aikaa hermostuneelle sloveenipojalle. Ja samalla K sai itsekin noilla somematskuilla lisää ääniä kerrytettyä.

vierailija
Odotetaan vaikka niin kauan, että B vierailee K:n luona vain ystävänä ilman mitään bändin promotaka-ajatuksia tai tekee niin yksinkertaisen jutun kuin K:n uuden kappaleen promoaminen. Mutta tätä voimme joutua odottamaan
Minua vain vähän ärsyttää nähdä tämä selkeä epätasapaino näiden ystävien toistensa tukemisessa
Bojan käveli K:n kanssa koko finaali-illan jälkeisen ajan pitkin köytäviä eikä uhrannut ajatustakaan oman bändinsä surkealle tulokselle. Kirjoitti myös instassaan pari päivää viisujen jälkeen että You will always be my winner Jere. Kyllä hän sentään aika paljon empatiaa osoittanut ystäväänsä kohtaa , ja K:n suosio on ollut aika korkealla muutenkin, tuskin JO sitä olisi paljon voinut auttaa. Ystävän tukena voi olla muutakin kuin promoalla.

vierailija
Mulle tulee oikeasti vähän ahdistunut olo palstan nimeltä mainitsemattoman kirjoittajan viesteistä nyt. Tämä ei ole yhtään normaali tapa reagoida pettymykseen ja menee vähän uhkaavaksi sävy.

vierailija
Tiesitkö muuten, että jotkut ihmiset nimenomaan tykkäävät lomalla hengailla ystäviensä kanssa. Että kaikki eivät välttämättä halua maata yksin pimeässä huoneessa meditoiden tms. Kun kyseessä ei ole oma kiertue, vaan vierailee yhden biisin verran, on aika paljon vähemmän paineita, kuin jos olisi oma kiertue. Ja kyllä tosiaan K olisi hyvin voinut vierailla vain yhdellä keikalla jos olisi tuntunut siltä, ettei enempää jaksa. Päätti sitten toisin, joten eiköhän asia ollut hänelle enemmän kuin ok.
Miksi on niin hemmetin vaikea teille sanoa, että K on perhanan hyvä ystävä ja että tuo oli aivan tajuttoman iso juttu tehdä ystävälle? En minä ainakaan lähtisi kaverini kanssa minnekään ympäri Suomea istumaan autoon huvikseni lomalla stressaavassa elämäntilanteessa. K sen teki, eli on aivan tajuttoman hyvä ihminen ja ystävä

vierailija

Tasan näyttää turpaan saaneelta. Miksi sä käyt vain ilkeilemässä täällä? Mä en vaan nyt oikeen tajuu.

Yhteistyössä