Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
.... ihan niin kuin K tarvitsisi mitään promoa ccc:lle Suomessa. Joo, olet JO-fani, mutta c'moon. Olisi naiivia väittää, etteikö K olisi promonnut JO:ta sekä kesäkuun B:n vierailun aikaan, että NT:llä. Keneköhän ig-tilillä se SSOL:in julkaisulive tehtiin..? hmmmm....... Ihan kuin muistaisin....
Ja K julkaisi kaikenlaisia videoklippejä OMASSA somessaan NT:n aikana, mitkä saivat paljon huomiota yhteisfandomilta, ja tietenkin niiltä +300k ig-seuraajalta, joita K:lla on enemmän kuin JO:lla. K tehi tämän kaiken omasta tahdostaan auttaakseen kavereitaan, mutta älä tule tänne sanomaan, ettei K ole promonnut heitä.
Täysin samaa mieltä molempien fanina

vierailija
Hetkinen. Tästä on siis nyt ihan todistusaineistoa? Viimeksi kun aihe nousi esiin, joku linkkasi lehtijutun, jossa bändi potkaisi transfobisen managerinsa ulos. En siis olisi yllättynyt jos C:llä on historiassaan tällaista, mutta lähteet olis kivoja.
Ei minulla tallessa mitään ole. Olin seuraaja vuosia sitten ja näin ne tekstit. Lähdin. Vetämään enkä ole henkilöä tai bändiä seurannut sittemmin. Oksetti ne kommentit. Tuo vastekin heiltä tuli vasta kun heidän pakotettiin siihen.

Mutta onhan hän saattanut oppia asioita. Ei olisi ensimmäinen ihminen joka osaa kehittää itseään jos näin olisi käynyt

vierailija
Täysin samaa mieltä molempien fanina
Samoin. Ei ole mielestäni mitenkään poissa JO:lta myöntää realiteetit. Hyötyihän JO läheisyydestään K:hon jo viisuaikana täysin eri suhteessa kuin K. K:han kiinnosti viisupiireissä jo ennen kuin oli ikinä tavannut JO:ta tai poistunut Suomesta. Ja luonteellaan ja tietenkin biisillään K sai kaikista eniten huomiota viisuissa. Nämä ovat faktoja, jotka voin kummankin fanina myöntää.

vierailija
En valitettavasti usko. Aikamoiselta huomionkipeältä pyrkyriltä vaikuttaa, varsinkin kun meni siis itse lavertelemaan jollekin juorulehdelle uudesta urastaan ennen kuin missään Joker Outin somessa tai sivuilla on edes mainintaa uudesta managerista. (Tarkistin. Hänen yhteystietojaan ei ole bändin sivustolla.)
Ensimmäinen virhe oli juuri tuo, että toi asian itse julkisuuteen jonkun juorulehden kautta. Bändi informoi, nyt sitä tietoa ei ole vielä näkynyt. En minä ainakaan ole nähnyt.

Antaa ikävän kuvan tyrkystä ja julkisuushakuisesta tyypistä. Ei fiksua toimintaa ollenkaan.

vierailija
Toivon myös, että C on oppinut jotain muutaman vuoden takaa kun paukutti somessaan todella kamalaa tekstiä mm seksuaalivähemmistöistä. Ei se niiden tekstien perusteella ollut mitenkään yllättävää miksi bändillä oli ongelmia taustajoukoissa. Oli niitä ilmeisesti muutenkin vähemmistöihin suhtautumisessa
Oliko näitä tekstejä siis jollain tallessa vai perustuuko kuulopuheisiin? Lippucase, Rekogate. Muistutellaan edelleen että ei kannata tuomita ketään ilman vedenpitäviä ja aitoja todisteita.

vierailija
Mä ainakin myönnän sen että ilman Kärtsää en olisi edes löytänyt JO:ta. Carpe Diem ei iskenyt yhtään, mutta näiden kahden touhuilujen viisuissa jälkeen etsin muita JO biisejä ja tykästyin. Luulen että monelle on käynyt samoin.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ensimmäinen virhe oli juuri tuo, että toi asian itse julkisuuteen jonkun juorulehden kautta. Bändi informoi, nyt sitä tietoa ei ole vielä näkynyt. En minä ainakaan ole nähnyt.

Antaa ikävän kuvan tyrkystä ja julkisuushakuisesta tyypistä. Ei fiksua toimintaa ollenkaan.
Niinpä...mielestäni olisi huomattavasti tyylikkäämpää tehdä töitä kulisseissa, ja osoittaa oman työn tuloksella oma arvo. Nyt vaikuttaa leuhkimiselta.

vierailija
Mun mielestä noiden kemiakin on hiipunut kun kumpaisestakin tullut omaehtoisia omaa uraansa akentavia eikä mitäään viisujen pupupoikia Eikä Bojankaan oo enää mikään ihmeolio.

Kohtaa alkaa poimia kauneimpia teinityttöjä kuormasta, kun ura näyttää paikallaanpolkemisen merkkejä.

Vähän esimakua antoi jo I Love You Too erityisen hyvännäköiselle fanitytölle, kun muuten hiljaisenpuoleinen Insta
Ei se ollut hyvännäköinen, millään erityisellä tavalla siis. Ihan perus.

vierailija
Ei minulla tallessa mitään ole. Olin seuraaja vuosia sitten ja näin ne tekstit. Lähdin. Vetämään enkä ole henkilöä tai bändiä seurannut sittemmin. Oksetti ne kommentit. Tuo vastekin heiltä tuli vasta kun heidän pakotettiin siihen.

Mutta onhan hän saattanut oppia asioita. Ei olisi ensimmäinen ihminen joka osaa kehittää itseään jos näin olisi käynyt
Mielenkiintoista. Uskon sua kyllä, tosin internet harvemmin unohtaa ja pystyy kaivamaan poistetutkin asiat esiin tarvittaessa. Myös silloin, kun ja jos henkilö itse onkin ottanut opikseen ja pyytänyt anteeksi.

Ihan mielenkiinnosta, mistä löysit aikanaan Conorin/WY:n seurattavaksi? Olen käsittänyt, että heillä ei ole ollut kovinkaan laajaa fanikuntaa tai edes mitään isoja hittejä, mutta ilmeisesti ovat kuitenkin kotimaassaan ihan kohtuullisesti menestyneitä.

vierailija

Anteeksi, mutta en nyt ihan luota pelkästään sun sanaan. Twitteristä varmaan saa sopivan samanmielistä lynkkausseuraa jos haluaa Conorin väkisin canceloida.

vierailija
Mielenkiintoista. Uskon sua kyllä, tosin internet harvemmin unohtaa ja pystyy kaivamaan poistetutkin asiat esiin tarvittaessa. Myös silloin, kun ja jos henkilö itse onkin ottanut opikseen ja pyytänyt anteeksi.

Ihan mielenkiinnosta, mistä löysit aikanaan Conorin/WY:n seurattavaksi? Olen käsittänyt, että heillä ei ole ollut kovinkaan laajaa fanikuntaa tai edes mitään isoja hittejä, mutta ilmeisesti ovat kuitenkin kotimaassaan ihan kohtuullisesti menestyneitä.
Tämä. Vähän ihmettelen.

vierailija
Oliko näitä tekstejä siis jollain tallessa vai perustuuko kuulopuheisiin? Lippucase, Rekogate. Muistutellaan edelleen että ei kannata tuomita ketään ilman vedenpitäviä ja aitoja todisteita.
Minä näin ne eli minulla ei perustu kuulopuheisiin, mutta ei minulla useamman vuoden takaisia kommentteja tallessa ole joten sinulle ne toki ovat kuulopuheita.

vierailija
Kiitos Joymuffin bussikokemuksen jakamisesta! 😊 Jotain tämänkaltaista vähän ajattelinkin matkan mahdollisesti olevan. Hieman haastavilta jotkut seikat (esim. tuo englannin taitamattomuus) vaikuttavat, mutta kyllä elekielelläkin pitkälle pärjää. Kuulostaa kumminkin melko mahtavalta kokemukselta tuo keikkamatkasi, olen iloinen puolestasi! 🥰
T. Se joka bussimatkasta kyseli

vierailija
Anteeksi, mutta en nyt ihan luota pelkästään sun sanaan. Twitteristä varmaan saa sopivan samanmielistä lynkkausseuraa jos haluaa Conorin väkisin canceloida.
Ei sinun tarvitse uskoa mitään. Mene ihmeessä sinne lynkkaamaan kun on tuttu ja lähdit tuolle linjalle jo minun kanssanikin. Itse en omaa Twitteriä enkä ole hankkimassa.

Ei kai cancelointia haluavasanoisi kuten minä, että henkilön kanta on saattanut muuttua?

Yhteistyössä