vierailija
Se on kyllä totta, että ponit vaan innostuu, jos niiden kanssa jää jankkaamaanMitä sä olet neuvomaan yhtään ketään? Oletko paljonkin hypännyt ponien yli irl?
Se on kyllä totta, että ponit vaan innostuu, jos niiden kanssa jää jankkaamaanMitä sä olet neuvomaan yhtään ketään? Oletko paljonkin hypännyt ponien yli irl?
Sekin on voinut muuttua, emmekä me sitä tietäisi.Viestivät yksityisesti viikoittain, kuten ovat sanoneet
Oikeasti, mitä ne krouvit seksipuheet on? Koska en muista sellaisia ikinä lukeneeni ja olen ollut janin ja pasin touhuista asti vauvalla eli tiedän hyvin mitä siellä on kirjoiteltu. Seksiin viittaavia juttuja on ollut vitsinä ja ficeissä, mut ei siellä mitään aktia nyt hyvänen aika ole kuvailtu .Niin, eli ei nimenomaan riipu milläänlailla siitä kuvauksesta. Liittyisikö se poistelu oikeasti liian krouveihin seksipuheisiin?
Näin vähän myöhässä onnittelut, Joy, että pääsit keikalle, vaikutti huikealta! Ja kiitos keikkaraporteista tietenkin. Olen iloinen puolestasi että vihdoinkin näit ja kuulit ihanat Joksut, Tavastia 2:n ja Logomon kokeneena tiedän että on unohtumaton kokemus.Ei siellä Belgradissa nyt kauheasti vanhoja ihmisiä ollut yleisössä. Tuntui että about kaikki ovat max noin 25 (ja suurin osa paljon nuorempia) enkä nähnyt ketään jonka olisin arvioinut oman ikäisekseni tai vanhemmaksi (olen nelikymppinen). En toki nähnyt koko yleisöä, mutta tuli fiilis että olen teinien seassa. Toki se keikka oli paikassa, jonka nimi on nuorisokeskus, niin ehkä isompi kynnys täti-ihmisille mennä.
- Joymuffin
Olen täysin eri, mutta tuosta sosiaaliturvasta tuli mieleen: kun olin siellä Berliinissä K:n keikalla, heti kun astuin paikallisjunasta rautatieasemalle ostamaan lippuja junaan, kimppuuni kävi n. 5 minuutin sisällä kolme miestä kerjäämään rahaa. Tällaista en ole ikinä kokenut Suomessa. Ystäväperheeni, joka asuu siellä selitti, että Saksan sosiaaliturva on paljon huonompi kuin Suomessa.Millä lailla Suomi on mielestäsi paska maa? Sosiaaliturva ei ole enää länsimaisella tasolla ja terveydenhuollossa on isoja ongelmia, mutta siinä ne varsinaiset keksimäni epäkohdat oikeastaan ovatkin.
Niinpä. Voivat soittaa vaikka päivittäin.Sekin on voinut muuttua, emmekä me sitä tietäisi.
No tämä. Aina samat tyypit, vain uudet vaatteet. Tällä kertaa vedetty vain fursuit ylle ja jatkettu trollaamista ponihahmoina.Ei ponit kirjoittele vain ponijuttuja samaan aikaan on aina ankeuttamista ja tosi rumaa kieltä muista.
Voisitko luetella sen promon, itse teot? Esim. Nt:llä mukana olo ja... sinnehän liput olikin myyty jo kesäkuussa.Jos JO haluaa mennä pohjaan siitä vaan lakaiskaa K maton alle. Katsotaan riittääkö Cameltoen rimpuilut sen promon ja nostamisen rinnalla mitä K on niille antanut.
...juuri B:n vierailun jälkeen K:n konsertissa, mikä aiheutti aikamoiset hepulit fandomissa.Voisitko luetella sen promon, itse teot? Esim. Nt:llä mukana olo ja... sinnehän liput olikin myyty jo kesäkuussa.
Sitten?
Take me back. Vitsi mä kaipaan sitä hepulia, oli parasta aikaa fandomissa....juuri B:n vierailun jälkeen K:n konsertissa, mikä aiheutti aikamoiset hepulit fandomissa.
No nuo ovat omalta kannaltani tosi isoja ongelmia, mutta myös esim. kulttuuri on monella tapaa erittäin toksinen. Mutta tämä on vähän turha keskustelu käydä täällä, ei kuulu yhtään palstan aiheeseen. Lähinnä vain surettaa se ajatus, että Serbiasta ei saa ajatella mitään kivaa siksi, että siellä on paskaa politiikkaa ja paskoja asenteita, jotka eivät koske kaikkia siellä asuvia tai sieltä kotoisin olevia ihmisiä. Kyse tässä keskustelussa oli kuitenkin hitto vie kansalliskukasta, jota esim. maan Venäjä-mielisyys ei muuta.Millä lailla Suomi on mielestäsi paska maa? Sosiaaliturva ei ole enää länsimaisella tasolla ja terveydenhuollossa on isoja ongelmia, mutta siinä ne varsinaiset keksimäni epäkohdat oikeastaan ovatkin.
K ei tarvitse JO promoa tippaakaan.Mun nähdäkseni K ei ole tehnyt juuri mitään promoa Jokereille.
Joo, otti Bojanin Tavastia 1.0 keikalla laulamaan Carpe Diemin mutta toisaalta myös omaan possujunaansa.
Entä muuta?
Shippausidea viisuista, eikö se ollut aika paljon Gregorin?
Bojan itse lensi Helsinkiin kesäkuussa.
Se, että K oli mukana Nordic tourilla OMALLA kappaleellaan promosi _myös_ häntä itseään.
Ootko vähän tyhmä? Ihan hyvin, koska koko ajan oli jotain tiedossa ollutta odotettavaa, K:n ICIP-kuviot ja myös Joksujen keikkoja kesällä.Voi jeesus. Miten täällä pärjättiin kesällä se pari kuukautta somehiljaisuutta ja Bojanin somesta poistuminen, kun nyt ankeuttajille käy tosi hankalaksi jo sietää se, että Nordic Tourista ja K/B yhteisnäkymisistä on viisi viikkoa? Ei haittaa shippaajia lainkaan.
Kyllä he molemmin puolin hyötyvät, yhteistä fanipohjaakin onK ei tarvitse JO promoa tippaakaan.
Eiköhän se juuri ole tässä JO:n tavoitteista yksiJos conorin takia JO/K fandom erkaantuu sen uusilla manageri jutuilla
En valitettavasti usko. Aikamoiselta huomionkipeältä pyrkyriltä vaikuttaa, varsinkin kun meni siis itse lavertelemaan jollekin juorulehdelle uudesta urastaan ennen kuin missään Joker Outin somessa tai sivuilla on edes mainintaa uudesta managerista. (Tarkistin. Hänen yhteystietojaan ei ole bändin sivustolla.)Annetaan toki C:lle mahdollisuus näyttää mikä on ”managerejaan”. Toivon että on sisäistänyt sen, että hän ei ole nyt se stara tässä vaikka solisti olikin WY:ssä.
Siis SSOL on ihan killeri livebiisinä!Toi on kyllä erikoista, minä pidän Ssol:ista kyllä, mutta onhan sitä täälläkin kritisoitu
.... ihan niin kuin K tarvitsisi mitään promoa ccc:lle Suomessa. Joo, olet JO-fani, mutta c'moon. Olisi naiivia väittää, etteikö K olisi promonnut JO:ta sekä kesäkuun B:n vierailun aikaan, että NT:llä. Keneköhän ig-tilillä se SSOL:in julkaisulive tehtiin..? hmmmm....... Ihan kuin muistaisin....Mun nähdäkseni K ei ole tehnyt juuri mitään promoa Jokereille.
Joo, otti Bojanin Tavastia 1.0 keikalla laulamaan Carpe Diemin mutta toisaalta myös omaan possujunaansa.
Entä muuta?
Se, että K oli mukana Nordic tourilla OMALLA kappaleellaan promosi _myös_ häntä itseään.
Hetkinen. Tästä on siis nyt ihan todistusaineistoa? Viimeksi kun aihe nousi esiin, joku linkkasi lehtijutun, jossa bändi potkaisi transfobisen managerinsa ulos. En siis olisi yllättynyt jos C:llä on historiassaan tällaista, mutta lähteet olis kivoja.Toivon myös, että C on oppinut jotain muutaman vuoden takaa kun paukutti somessaan todella kamalaa tekstiä mm seksuaalivähemmistöistä. Ei se niiden tekstien perusteella ollut mitenkään yllättävää miksi bändillä oli ongelmia taustajoukoissa. Oli niitä ilmeisesti muutenkin vähemmistöihin suhtautumisessa
Niinpä, K tarvitsikin Suomessa kaiken promon ihan tuntemattomalle Chachachaa biisilleen. Hyvä, että JO otti mukaan Suomen kiertueelleen, niin sai K tuntemattomana artistina täällä näkyvyyttäMun nähdäkseni K ei ole tehnyt juuri mitään promoa Jokereille.
Entä muuta?
ASIAA!!!!Mitäs jos sinä teet sellasen ketjun jossa on vain sisältöä mitä sinä haluat. Monia muita ei kiinnosta mainitsemasi sisältö yksinään etkä sinä päätä ainoana ihmisenä millaisia kommentteja ketjuun saa kirjoittaa.