Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
🤦🏼‍♀️ Niin, eli ei nimenomaan riipu milläänlailla siitä kuvauksesta. Liittyisikö se poistelu oikeasti liian krouveihin seksipuheisiin?
Oikeasti, mitä ne krouvit seksipuheet on? Koska en muista sellaisia ikinä lukeneeni ja olen ollut janin ja pasin touhuista asti vauvalla eli tiedän hyvin mitä siellä on kirjoiteltu. Seksiin viittaavia juttuja on ollut vitsinä ja ficeissä, mut ei siellä mitään aktia nyt hyvänen aika ole kuvailtu :D.

vierailija
Ei siellä Belgradissa nyt kauheasti vanhoja ihmisiä ollut yleisössä. Tuntui että about kaikki ovat max noin 25 (ja suurin osa paljon nuorempia) enkä nähnyt ketään jonka olisin arvioinut oman ikäisekseni tai vanhemmaksi (olen nelikymppinen). En toki nähnyt koko yleisöä, mutta tuli fiilis että olen teinien seassa. Toki se keikka oli paikassa, jonka nimi on nuorisokeskus, niin ehkä isompi kynnys täti-ihmisille mennä.

- Joymuffin
Näin vähän myöhässä onnittelut, Joy, että pääsit keikalle, vaikutti huikealta! Ja kiitos keikkaraporteista tietenkin. Olen iloinen puolestasi että vihdoinkin näit ja kuulit ihanat Joksut, Tavastia 2:n ja Logomon kokeneena tiedän että on unohtumaton kokemus. 🔥

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Millä lailla Suomi on mielestäsi paska maa? Sosiaaliturva ei ole enää länsimaisella tasolla ja terveydenhuollossa on isoja ongelmia, mutta siinä ne varsinaiset keksimäni epäkohdat oikeastaan ovatkin.
Olen täysin eri, mutta tuosta sosiaaliturvasta tuli mieleen: kun olin siellä Berliinissä K:n keikalla, heti kun astuin paikallisjunasta rautatieasemalle ostamaan lippuja junaan, kimppuuni kävi n. 5 minuutin sisällä kolme miestä kerjäämään rahaa. Tällaista en ole ikinä kokenut Suomessa. Ystäväperheeni, joka asuu siellä selitti, että Saksan sosiaaliturva on paljon huonompi kuin Suomessa.

vierailija
Mun nähdäkseni K ei ole tehnyt juuri mitään promoa Jokereille.
Joo, otti Bojanin Tavastia 1.0 keikalla laulamaan Carpe Diemin mutta toisaalta myös omaan possujunaansa.
Entä muuta?
Shippausidea viisuista, eikö se ollut aika paljon Gregorin?
Bojan itse lensi Helsinkiin kesäkuussa.
Se, että K oli mukana Nordic tourilla OMALLA kappaleellaan promosi _myös_ häntä itseään.

vierailija
Millä lailla Suomi on mielestäsi paska maa? Sosiaaliturva ei ole enää länsimaisella tasolla ja terveydenhuollossa on isoja ongelmia, mutta siinä ne varsinaiset keksimäni epäkohdat oikeastaan ovatkin.
No nuo ovat omalta kannaltani tosi isoja ongelmia, mutta myös esim. kulttuuri on monella tapaa erittäin toksinen. Mutta tämä on vähän turha keskustelu käydä täällä, ei kuulu yhtään palstan aiheeseen. Lähinnä vain surettaa se ajatus, että Serbiasta ei saa ajatella mitään kivaa siksi, että siellä on paskaa politiikkaa ja paskoja asenteita, jotka eivät koske kaikkia siellä asuvia tai sieltä kotoisin olevia ihmisiä. Kyse tässä keskustelussa oli kuitenkin hitto vie kansalliskukasta, jota esim. maan Venäjä-mielisyys ei muuta.

P.S. Joku täällä kyseli pari päivää sitten bussimatkastani, oliko siis jotain konkreettisempia kysymyksiä? Sen voin sanoa, että nuo rajamuodollisuudet olivat perseestä, menomatkalla bussi seisoi rajalla 40 min ja paluureissulla melkein 50 min ja mitään ruuhkaa siellä ei ollut. Toki jos matkustaa EU-maista toiseen niin näitähän ei ole. Itse bussi ja tiet olivat täysin pohjoiseurooppalaista tasoa (esim. Belgiassa on paljon huonommat tiet), ja tietullit veloittuivat automaattisesti. Bussissa ei tosin ollut vessaa, vaan pysähdyttiin matkalla. Ja opastushan täällä on usein tasoa "tietäjät tietää", eikä tuo kuski (molemmilla matkoilla sama) osannut yhtään englantia. Mutta menisin uudestaan, tuon bussiyhteyden käyttöaste vain vaikutti niin huonolta, että saa nähdä onko se edes mahdollista...

- Joymuffin

vierailija
Joo, otti Bojanin Tavastia 1.0 keikalla laulamaan Carpe Diemin mutta toisaalta myös omaan possujunaansa.
Entä muuta?
Se, että K oli mukana Nordic tourilla OMALLA kappaleellaan promosi _myös_ häntä itseään.
K ei tarvitse JO promoa tippaakaan.

vierailija
Voi jeesus. Miten täällä pärjättiin kesällä se pari kuukautta somehiljaisuutta ja Bojanin somesta poistuminen, kun nyt ankeuttajille käy tosi hankalaksi jo sietää se, että Nordic Tourista ja K/B yhteisnäkymisistä on viisi viikkoa? Ei haittaa shippaajia lainkaan.
Ootko vähän tyhmä? Ihan hyvin, koska koko ajan oli jotain tiedossa ollutta odotettavaa, K:n ICIP-kuviot ja myös Joksujen keikkoja kesällä.

vierailija
Annetaan toki C:lle mahdollisuus näyttää mikä on ”managerejaan”. Toivon että on sisäistänyt sen, että hän ei ole nyt se stara tässä vaikka solisti olikin WY:ssä.
En valitettavasti usko. Aikamoiselta huomionkipeältä pyrkyriltä vaikuttaa, varsinkin kun meni siis itse lavertelemaan jollekin juorulehdelle uudesta urastaan ennen kuin missään Joker Outin somessa tai sivuilla on edes mainintaa uudesta managerista. (Tarkistin. Hänen yhteystietojaan ei ole bändin sivustolla.)

vierailija
Toivon myös, että C on oppinut jotain muutaman vuoden takaa kun paukutti somessaan todella kamalaa tekstiä mm seksuaalivähemmistöistä. Ei se niiden tekstien perusteella ollut mitenkään yllättävää miksi bändillä oli ongelmia taustajoukoissa. Oli niitä ilmeisesti muutenkin vähemmistöihin suhtautumisessa

vierailija
Entä muuta?
.... ihan niin kuin K tarvitsisi mitään promoa ccc:lle Suomessa. Joo, olet JO-fani, mutta c'moon. Olisi naiivia väittää, etteikö K olisi promonnut JO:ta sekä kesäkuun B:n vierailun aikaan, että NT:llä. Keneköhän ig-tilillä se SSOL:in julkaisulive tehtiin..? hmmmm....... Ihan kuin muistaisin....
Ja K julkaisi kaikenlaisia videoklippejä OMASSA somessaan NT:n aikana, mitkä saivat paljon huomiota yhteisfandomilta, ja tietenkin niiltä +300k ig-seuraajalta, joita K:lla on enemmän kuin JO:lla. K tehi tämän kaiken omasta tahdostaan auttaakseen kavereitaan, mutta älä tule tänne sanomaan, ettei K ole promonnut heitä.

vierailija
Toivon myös, että C on oppinut jotain muutaman vuoden takaa kun paukutti somessaan todella kamalaa tekstiä mm seksuaalivähemmistöistä. Ei se niiden tekstien perusteella ollut mitenkään yllättävää miksi bändillä oli ongelmia taustajoukoissa. Oli niitä ilmeisesti muutenkin vähemmistöihin suhtautumisessa
Hetkinen. Tästä on siis nyt ihan todistusaineistoa? Viimeksi kun aihe nousi esiin, joku linkkasi lehtijutun, jossa bändi potkaisi transfobisen managerinsa ulos. En siis olisi yllättynyt jos C:llä on historiassaan tällaista, mutta lähteet olis kivoja.

vierailija
Entä muuta?
Niinpä, K tarvitsikin Suomessa kaiken promon ihan tuntemattomalle Chachachaa biisilleen. Hyvä, että JO otti mukaan Suomen kiertueelleen, niin sai K tuntemattomana artistina täällä näkyvyyttä 👏
Noi muut asiat on sulle jo monta kertaa kerrottu. Se, että et halua niitä hyväksyä on oma asiasi.

Yhteistyössä