vierailija
Ei johdu poistelusta, ennenkin on poisteltu, joku muu syy?Poistelu alkoi. Laiva läks. Jälleen kerran.
Ei johdu poistelusta, ennenkin on poisteltu, joku muu syy?Poistelu alkoi. Laiva läks. Jälleen kerran.
Kyllähän siellä poni oliSiellä ollut ainuttakaan trollia.
Saatat muuten olla oikeassa, mutta sillä twistillä, että Tampereen keikalta oon muistaakseni nähnyt sellaisen klipin, jossa Bojan pitää K:lle ovea auki, kun lähtevät johonkin sieltä keikkapaikaltaNiin? Pitäessään Suomessa ovea auki naisille.
Pari poni viestiä oli ja sit minificcejä ainakin joku poisti. Kyllä MRS!Siellä ollut ainuttakaan trollia.
Kiitos tästä. Kyllä jännittää.Tännekin tämä saadaan jännittää
The winner of each Main Category will be announced on the Website or PNI’s MTV EMA social
channels on 5 November 2023 at 20:00 CET.
Joku tosiaan poistattaa koko ketjun, se on selvä, ei johdu viestien ilmiannosta vs. syysloman menoEli se olet sinä, joka ilmiannat ketjun joka kerta, kun se ei täytä haluamaasi muottia, mihin selvästi kuuluu trollien hyväksyminen.
Saatat muuten olla oikeassa, mutta sillä twistillä, että Tampereen keikalta oon muistaakseni nähnyt sellaisen klipin, jossa Bojan pitää K:lle ovea auki, kun lähtevät johonkin sieltä keikkapaikalta
Joo ei, väkivallalle naureskelu ei ole kauhean fresh.Tällainen vitsailu ei kyllä ole hauskaa
Kyllä se taitaa nyt Aito olla asialla. Vajakeiksi kutsuminen on ihan selvä merkki. Ja ei, mä en ole pahoillani jos osun epäilyksissäni väärään, koska samanlainen aitomainen henki sillä poistelijallakin on.Aito, et kai sä poistele nyt paattia? Jos et niin sori virheellisestä epäilystä!
Sama tuli mieleen, kun syytti ponien seassa keskustelusta..Aito, et kai sä poistele nyt paattia? Jos et niin sori virheellisestä epäilystä!
Hups, siis tuo lyömisvitsailu.. ei kukaan sellaista ansaitse.Tällainen vitsailu ei kyllä ole hauskaa
Anna mennä!Olin vauvalla vastaamassa mutta näyttää että karille ajettiin. Eli siis kiitokset sinulle joka huomautti että Barcelona on päivän lentotarjouskohde!! Juuri tuonne olen itse asiassa katsellut ja ajallisesti olisi mahdollista mennä. Ai kauhia, nyt ei kannattais kyllä rahaa lähtä tuhlaamaan (sijoitus se kyllä tässä tapauksessa on), mutta nyt jo ihan jäätävä fomo koko keikasta
Siksi kun siellä ei oo bänditoiminnalle tarkoitettua bäckstagea vaan porukka joutuu menee lavalle yleisön kautta. Ihan normaalia toimintaa että silloin on enemmän turvahenkilöitä. Draamapässi! Menikö jakeluun! No hyväSiksihän ne turvamiehet on olemassa ettei mitään pääsisi tapahtumaan. Jostain syystä niitä vain oli eilen sen normaalin yhden sijaan neljä mitä ei mun käsittääkseni ole aikaisemmin tapahtunut edes silloin kun viisuhuuma oli kuumimmillaan. Kesän Kaivarin keikalla K:n laulaessa yleisön seassa kaukana lavasta vieressä oli silloinkin vain se yksi turvamies.
Musta se on kiitos for coming, kuulee selvästi kuulokkeilla.Sama, ensin kuulin eri lailla, mutta nyt kaksi kertaa sen jälkeen kyllä selvästi Kiitosta paljon
Toki toivon ettei mitään turvallisuushuolia Kärtsällä ole, mutta tää selitys ei mene läpi. Mutta se siitä, eiköhän jatketa.Siksi kun siellä ei oo bänditoiminnalle tarkoitettua bäckstagea vaan porukka joutuu menee lavalle yleisön kautta. Ihan normaalia toimintaa että silloin on enemmän turvahenkilöitä. Draamapässi! Menikö jakeluun! No hyvä
MEne muualle riehumaan.Siksi kun siellä ei oo bänditoiminnalle tarkoitettua bäckstagea vaan porukka joutuu menee lavalle yleisön kautta. Ihan normaalia toimintaa että silloin on enemmän turvahenkilöitä. Draamapässi! Menikö jakeluun! No hyvä
Juurikin tämä Kiitosta paljon...
Ainakin sellainen klippi on jossa B pitää K:lle ovea auki kun menevät sinne sisälleSaatat muuten olla oikeassa, mutta sillä twistillä, että Tampereen keikalta oon muistaakseni nähnyt sellaisen klipin, jossa Bojan pitää K:lle ovea auki, kun lähtevät johonkin sieltä keikkapaikalta
Mene itse lässyttämään höttöistä tositeeveemammukan draamap*askaaMEne muualle riehumaan.
Kuulokkeet on mullakin ja on Kiitosta paljonMusta se on kiitos for coming, kuulee selvästi kuulokkeilla.