Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Tämä vääntö käytiin jo kerran, kun emoketju upposi lopullisesti. Keskustelun tuloksena syntyivät nuo suuntaviivat ketjulle. Jos ei niitä hyväksy, ei ketjuun ole pakko tulla. Samoin ei ole pakko käydä täällä puutarhassa, joka syntyi alun perinkin nimenomaan K/B shippauspalstaksi. Menkää perustamaan oma ketju, jos niin kovasti häiritsee.

vierailija
Tämä vääntö käytiin jo kerran, kun emoketju upposi lopullisesti. Keskustelun tuloksena syntyivät nuo suuntaviivat ketjulle. Jos ei niitä hyväksy, ei ketjuun ole pakko tulla. Samoin ei ole pakko käydä täällä puutarhassa, joka syntyi alun perinkin nimenomaan K/B shippauspalstaksi. Menkää perustamaan oma ketju, jos niin kovasti häiritsee.
Tämä!

vierailija
Mä olen kyllä jollain lailla jo tykästynyt tähänkin mestaan, kun täällä saa olla enemmän rauhassa. Odottelen silti, josko se yksi ihana palstanauta saisi sen oman saitin valmiiksi. Harmittaa kanssa, kun täällä on monta niin hyvää viestiä tai heittoa, joille voisi yläpeukun nakata. Ne jää tavallaan sitten huomiotta, kun ei kaikkea viitsi lainailla ja sitten kommentoida perään pelkkä "nauroin ääneen".
Sinne ei tule siirtymään juuri kukaan. Jos ei voi sielläkään peukuttaa eikä ole moderointia eikä rekkautumista. Ihan kuollut tulee olemaan jo synnyttyään.

vierailija
Puolensa molemmissa. Täällä tykkään kirjoitella pidempiä viestejä, jotenkin tämä paikka oikein kutsuu siihen. Huonoin puoli on tosiaan se peukkujen puuttuminen ja nopeat reaktiot, siihen paatti on parempi paikka, kun voi nopeasti vain peukuttaa ja siirtyä seuraavaan hepulointiviestiin.
Mulla on just taas päin vastoin. Kirjoittelen vauvalle mieluummin pitkiä ja analysoivia viestejä, tänne enemmän sellaisia "uutisia" ja vähemmän mitään omaa tai itselle tärkeää pohdintaa. Toki tämä silloin, kun Vauvalla on kunnon ketju aiheelle, eikä tuollaisia häiriköiden tai pelkästään vähä-älyisten valtaamia.

vierailija
Mulla on just taas päin vastoin. Kirjoittelen vauvalle mieluummin pitkiä ja analysoivia viestejä, tänne enemmän sellaisia "uutisia" ja vähemmän mitään omaa tai itselle tärkeää pohdintaa. Toki tämä silloin, kun Vauvalla on kunnon ketju aiheelle, eikä tuollaisia häiriköiden tai pelkästään vähä-älyisten valtaamia.
Mulla sama, vauvalle pidemmät pohdinnat.

vierailija
Anteeksi nyt jos loin vahingossa uuden minkävärinen mekko on -jutun noilla Bojanin höpinöillä. Keikkatilanteessa olin niin täpinöissä että rekisteröin vain Are you from Suomi ja ne applause-jutut, siinä välissä oleva kama meni ihan ohi.

- Joymuffin
Oon jo pudonnut kärryiltä, puhuiko Bojan siis jostakin mekosta ja mitä muuta puhui? Tuon Suomi jutun jälkeen

vierailija
Siis eihän tässä saitin rakentamisessa ole mitään järkeä. Mutta kun kerran alotin, niin jollain tavalla vien loppuun. Keskustelen siellä sitten itsekseni Viikonloppuisin yritän ratkoa eteen tulevia pulmia, mutta kaikkea vapaa-aikaa en voi sen rakentamiseen laittaa. Oisin toivonut että paatti olisi pysynyt pystyssä vauvalla, ja ilman trolleja. Kesällä harmitti vietävästi puutarhojen hävitys, siellä oli hauska meno ja taitavia kirjoittajia. Peukkuja kaipaan minäkin täällä.
T. Saitin rakentaja
Täältä tulee yksi peukku. Kiitos uurastuksestasi!

vierailija
Kokemukseni mukaan jos jokin aihe aiheuttaa palstalla paljon töitä modelle, eikä ketjut enää pysy asiallisina, niin ne modet poistavat ne ihan itse.
Tämä aihe TODELLAKIN on sellainen ja se on oma syynne, kun jäitte sinne ponien kanssa keskustelemaan.
[/QUOTE Ponit eivät kilteillä viesteillään aiheuta mitää poistumisia. Poistoja aiheuttavat riitely, kiusaaminen, rivot ja asiattomat viestit ja viestien poistattaminen. Tätä on tullut nyt seurattua monessa ketjussa.

vierailija
😉

vierailija
No ei niitä siellä vauvalla voi tuhansia olla. Yksi aidasta ja toinen aidanseipäästä ja kolmas aitanaulasta. Joku lähtee aina.

Kannattas määritellä vähän enemmän ns "tilanteen tasalle" toi ketju. Sit yleisön mielenkiinto ratkaisee mihin suuntaan elää.

vierailija
No ei niitä siellä vauvalla voi tuhansia olla. Yksi aidasta ja toinen aidanseipäästä ja kolmas aitanaulasta. Joku lähtee aina.

Kannattas määritellä vähän enemmän ns "tilanteen tasalle" toi ketju. Sit yleisön mielenkiinto ratkaisee mihin suuntaan elää.
No ei kai K/B fiilistelyketjuun nyt oikeasti voi porukka tulla ihmettelemään, miksi ne on siellä se pääpointti.

vierailija
Kokemukseni mukaan jos jokin aihe aiheuttaa palstalla paljon töitä modelle, eikä ketjut enää pysy asiallisina, niin ne modet poistavat ne ihan itse.
Tämä aihe TODELLAKIN on sellainen ja se on oma syynne, kun jäitte sinne ponien kanssa keskustelemaan.
Poneilla ei ole ketjujen poistumisessa roolia vaan riidanhaastajilla ja viestien poistattajilla. Ponien viestit ovat yleensä ystävällisiä. Poistattaminen poistattaa ketjun.

Yhteistyössä