Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se taitaa olla universumillakin vapaapäivä käsikirjoituksessa, kun näyttää olevan tapahtumaköyhä päivä. Parempi näin, onhan tässä ollutkin vauhtia ja vaarallisia tilanteita, erotiikkakohtauksista puhumattakaan. Seuraavaksi voisi olla kunnon nyyhkyromantiikkaa.
Mä voisin kyllä mieluummin ottaa tän tragikoomisen jakson jälkeen ihan puhtaasti koomisen jakson. Tai sitten sitä nyyhkyromantiikkaa. Aarni, ootko kuulolla?

vierailija
No sieltä lyötiinkin FAKTAT pöytään! Pidätkö itse exceliä siitä, missä vaiheessa tapaamasi ihmiset siirtyvät seuraavalle tasolle, vai miten noita on tarkoitus seurata, että tietää sitten juhlistaa tasolta toiselle etenemistä?
Tuossahan kuvataan, miten nuo käsitteet kielellisesti hahmotetaan. Toisin sanoen, millaisin käsittein suomen kielessä kuvataan asemia tuolla etäisyys-läheisyys-jatkumolla. Minusta ihan hyvä analyysi.

vierailija
Mitään todisteita turvamiehen väliintuloista (= tarpeesta) ei ole ainakaan minulle esitetty edelleenkään.
Siksihän ne turvamiehet on olemassa ettei mitään pääsisi tapahtumaan. Jostain syystä niitä vain oli eilen sen normaalin yhden sijaan neljä mitä ei mun käsittääkseni ole aikaisemmin tapahtunut edes silloin kun viisuhuuma oli kuumimmillaan. Kesän Kaivarin keikalla K:n laulaessa yleisön seassa kaukana lavasta vieressä oli silloinkin vain se yksi turvamies.

vierailija
Olin vauvalla vastaamassa mutta näyttää että karille ajettiin. Eli siis kiitokset sinulle joka huomautti että Barcelona on päivän lentotarjouskohde!! Juuri tuonne olen itse asiassa katsellut ja ajallisesti olisi mahdollista mennä. Ai kauhia, nyt ei kannattais kyllä rahaa lähtä tuhlaamaan (sijoitus se kyllä tässä tapauksessa on), mutta nyt jo ihan jäätävä fomo koko keikasta 😅

vierailija
Nyt ärsyttää tuo laivanupotus, kun 100 viestiä hyvää keskustelua ja sitten yksi pamahtaa paikalle ja upottaa laivan. Jotain vikaa tuossa moderoinnissakin on!
Ei siinä mitään, täällä olen ollut siitä lähtien kun ketju on perustettu kesällä mutta kaipaan kyllä noita peukkuja. Täällä jää monta hyvää kommenttia ilman mitään huomiota, kun ei jaksa aina erikseen lainata.
Kokemukseni mukaan jos jokin aihe aiheuttaa palstalla paljon töitä modelle, eikä ketjut enää pysy asiallisina, niin ne modet poistavat ne ihan itse.
Tämä aihe TODELLAKIN on sellainen ja se on oma syynne, kun jäitte sinne ponien kanssa keskustelemaan.

Yhteistyössä