Voi apua, täällä on taas menty syvään päätyyn. Toivon, että C on hyvä valinta manageriksi, mutta en mahda mitään, että hiukan epäilyttää. Itse siis seurasin WY viisumatkaa prepartyista lähtien. Ja he saivat kyllä turhaa arvostelua (kotimaassaan) valinnan jälkeen, mutta ei heidän käytös priimaa ollut. Minua häiritsi heissä tietty asenne, joka etenkin C:sta huokui haastatteluissa. On varmasti haastavaa, kun et ole suosikki ja pitkäaikaiset unelmat ei toteudu, mutta se miten siihen suhtautuu kertoo myös paljon ihmisestä. Jos vaikutat ylimieliseltä ja siltä, että et haluaisi olla paikalla, se välittyy. Ja se suuttuminen tippumisen jälkeen. Itse lopetin heidän seuraamisen siihen, vaikka edelleen monia viisuartisteja seuraan. Toivottavasti tämä C:n asenne ei ole sama manageroinnissa vastoinkäymisten kohdalla. Ja siis vaikka fanitan JO:a en oikein tällä hetkellä välitä C:sta edellisten kokemusten takia. Toivon, että häntä ei väkisin työnnetä fanien tietoisuuteen koko ajan, sillä hän ei ole JO jäsen ja ei minun tarvitse häntä fanittaa vain bändin takia. Kun JO ottaa tunnetun managerin tulee siinä maine mukana. Ja tämähän ei liity yhtään K:n, joten en ymmärrä miksi häntä C:n verrataan.