Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Conor: "And now I'm managing them and planning lots of shows and music releases for them next year, so it is all very exciting."

Toivottavasti osaa kunnioittaa bändin toivetta kiertueen välipäivistä eikä buukkaa liian täyteen. Onkohan Stožicesta tulossa livealbumi?
Joo toivottavasti ei kuluta bändiä loppuun, eikä varsinkaan vaikuta liikaa heidän musiikilliseen tyyliinsä. Toivottavasti eivät ala tekemään mitään englanninkielistä tusinapoppia, vaan pitävät indie linjansa ja toki sloveenin kielen yhtenä kappaleissa käytettävänä kielenä.

vierailija
Eikö kaveri ja muusikon työkaveri ole tässä aika sama asia? Tuttuja ennemmin kuin ystäviä, ehdottomasti. Tuttava, tuttu edellyttää monen mielestä jo useamman vuoden tuntemista, joten puolituttu on aika onnistunut termi puolen vuoden tunremisen jälkeen. Nämähän asettuvat kaikki samaan kohtaan etäisyys-läheisyys-akselilla: kaverit, tuttavat, muusikon työkaverit.
😂😂😂 No sieltä lyötiinkin FAKTAT pöytään! Pidätkö itse exceliä siitä, missä vaiheessa tapaamasi ihmiset siirtyvät seuraavalle tasolle, vai miten noita on tarkoitus seurata, että tietää sitten juhlistaa tasolta toiselle etenemistä?

vierailija
Siis eihän tässä saitin rakentamisessa ole mitään järkeä. Mutta kun kerran alotin, niin jollain tavalla vien loppuun. Keskustelen siellä sitten itsekseni Viikonloppuisin yritän ratkoa eteen tulevia pulmia, mutta kaikkea vapaa-aikaa en voi sen rakentamiseen laittaa. Oisin toivonut että paatti olisi pysynyt pystyssä vauvalla, ja ilman trolleja. Kesällä harmitti vietävästi puutarhojen hävitys, siellä oli hauska meno ja taitavia kirjoittajia. Peukkuja kaipaan minäkin täällä.
T. Saitin rakentaja
Mä ainakin odotan saittia innolla ja tulen keskustelemaan sun kanssa 😊

vierailija
Se taitaa olla universumillakin vapaapäivä käsikirjoituksessa, kun näyttää olevan tapahtumaköyhä päivä. Parempi näin, onhan tässä ollutkin vauhtia ja vaarallisia tilanteita, erotiikkakohtauksista puhumattakaan. Seuraavaksi voisi olla kunnon nyyhkyromantiikkaa.

vierailija
Voi apua, täällä on taas menty syvään päätyyn. Toivon, että C on hyvä valinta manageriksi, mutta en mahda mitään, että hiukan epäilyttää. Itse siis seurasin WY viisumatkaa prepartyista lähtien. Ja he saivat kyllä turhaa arvostelua (kotimaassaan) valinnan jälkeen, mutta ei heidän käytös priimaa ollut. Minua häiritsi heissä tietty asenne, joka etenkin C:sta huokui haastatteluissa. On varmasti haastavaa, kun et ole suosikki ja pitkäaikaiset unelmat ei toteudu, mutta se miten siihen suhtautuu kertoo myös paljon ihmisestä. Jos vaikutat ylimieliseltä ja siltä, että et haluaisi olla paikalla, se välittyy. Ja se suuttuminen tippumisen jälkeen. Itse lopetin heidän seuraamisen siihen, vaikka edelleen monia viisuartisteja seuraan. Toivottavasti tämä C:n asenne ei ole sama manageroinnissa vastoinkäymisten kohdalla. Ja siis vaikka fanitan JO:a en oikein tällä hetkellä välitä C:sta edellisten kokemusten takia. Toivon, että häntä ei väkisin työnnetä fanien tietoisuuteen koko ajan, sillä hän ei ole JO jäsen ja ei minun tarvitse häntä fanittaa vain bändin takia. Kun JO ottaa tunnetun managerin tulee siinä maine mukana. Ja tämähän ei liity yhtään K:n, joten en ymmärrä miksi häntä C:n verrataan.

Yhteistyössä