Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä K tarkoitti sillä "there is something between us"

Taisit jo kerran kysyä samaa asiaa, vai kuinka.

Mulla on työkaveri, joka on enemmän kuin pelkkä työkaveri, mutta ei mikään työpaikkaromanssi. Ihminen, joka ajattelee samalla tapaa, jonka kanssa huumori kohtaa ja toisinaan purskahdetaan nauruun jo katseesta. Toisen koskettaminen on luontevaa, vaikka ei halaillakaan jatkuvasti.

Saatetaan viestitellä vapaa-aikana, mutta harvemmin. Puhutaan muustakin kuin työasioista, tunnen hänen perheensä, tiedän, mitä lapsille kuuluu. Ja ollaan siis eri sukupuolta.

Ollaan siis something more. Ja niin varmaan ovat Jere ja Bojankin, jotain lisää pelkkään kaveruuteen. Eikä välttämättä mitään s e k sisuhdetta.

Iso ja tärkeä juttu aivan varmasti. Sitä on syytä kunnioittaa, eikä kaivella joutavia. Ihan kokemuksesta tiedän, että tällainen ystävyys on aarre, jota ei kannata pilata esimerkiksi romantisoimalla tai sotkemalla siihen esim. s e k s i ä.

vierailija
Pakko jakaa tuohon "something between us" ihmettelyyn liittyen tämä teksti, jonka joskus ilm. täältä kopioin muistiin, koska se oli niin kaunis.

"Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin: *Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen*."

vierailija
Onko tästä trans-jutusta nyt olemassa mitään vedenpitäviä todisteita? Koska lippugatesta olisi jo pitänyt oppia miten ihmiset liioittelee ja vääristelee mielensä mukaan ihan kaiken.
Transgatesta ei ole todisteita. Siitä, että bändi irrottautui transfobisia kirjoittaneesta koreografista, on paljon todisteita. Jos C on ärähtänyt kännissä fanille, this shit on varmaanki tarkoittanut kaikkea fanikamaa, lippuja ja muuta, mitä tungetaan sopimattomissa tilanteissa naamaan ja vaaditaan nimikirjoituksia. Hän oli päissään eikä jaksanut fan serviceä.

vierailija
Uskon myös, että mulla on ollut tällainen something more ihminen elämässäni. Ei oltu vain ystäviä, mutta ei suhteessakaan. Paljon tuli pään sisällä jossiteltua.
Minulla aivan sama juttu. Ja minä jossittelen edelleen, vaikka toinen osapuolella on jo mies ja kaksi lastakin. Sitä miettii, että mitä elämä voisi olla tällä hetkellä jos olisi uskaltanut olla rohkeampi silloin kymmenisen vuotta sitten.

vierailija
Pakko jakaa tuohon "something between us" ihmettelyyn liittyen tämä teksti, jonka joskus ilm. täältä kopioin muistiin, koska se oli niin kaunis.

"Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin: *Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen*."
Tuo viimeinen lause...😭

vierailija
Sinäpä se vitsin murjaisit
Enemmänhän Bojan on Conoria nähnyt kuin Käärijää. Ja yhteyttä on pidetty, mikä on selvää. Bändi myös luottaa managerointinsa ainakin englanninkieisellä alueella Conorin käsiin. Toi on minusta melkoisen paljon. Conor näkynee jatkossa kuviossa enemmän. Käärijä ei ole relevantti tässä uudessa suunnassa ja se näkyy varmasti julkaisuissa.

vierailija
Enemmänhän Bojan on Conoria nähnyt kuin Käärijää. Ja yhteyttä on pidetty, mikä on selvää. Bändi myös luottaa managerointinsa ainakin englanninkieisellä alueella Conorin käsiin. Toi on minusta melkoisen paljon. Conor näkynee jatkossa kuviossa enemmän. Käärijä ei ole relevantti tässä uudessa suunnassa ja se näkyy varmasti julkaisuissa.
Kukaan ei ole kyllä villeimmissä fantasioissakaan ajatellut, että Kärtsä ryhtyisi JO:n manageriksi tai että hänellä olisi mitään tekoa JO:n brittivalloituksen suhteen 🤣. Jos et ymmärtänyt niin se tourwifey/tour manager oli ihan vaan hellittelynimi. Kärtsä on ihan onnellinen oman uransa parissa Suomessa.

Yhteistyössä