Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen kyllä jollain lailla jo tykästynyt tähänkin mestaan, kun täällä saa olla enemmän rauhassa. Odottelen silti, josko se yksi ihana palstanauta saisi sen oman saitin valmiiksi. Harmittaa kanssa, kun täällä on monta niin hyvää viestiä tai heittoa, joille voisi yläpeukun nakata. Ne jää tavallaan sitten huomiotta, kun ei kaikkea viitsi lainailla ja sitten kommentoida perään pelkkä "nauroin ääneen".

vierailija
Mä olen kyllä jollain lailla jo tykästynyt tähänkin mestaan, kun täällä saa olla enemmän rauhassa. Odottelen silti, josko se yksi ihana palstanauta saisi sen oman saitin valmiiksi. Harmittaa kanssa, kun täällä on monta niin hyvää viestiä tai heittoa, joille voisi yläpeukun nakata. Ne jää tavallaan sitten huomiotta, kun ei kaikkea viitsi lainailla ja sitten kommentoida perään pelkkä "nauroin ääneen".
Puolensa molemmissa. Täällä tykkään kirjoitella pidempiä viestejä, jotenkin tämä paikka oikein kutsuu siihen. Huonoin puoli on tosiaan se peukkujen puuttuminen ja nopeat reaktiot, siihen paatti on parempi paikka, kun voi nopeasti vain peukuttaa ja siirtyä seuraavaan hepulointiviestiin.

vierailija
Hey all, I'm about 60 pages behind but wanted to share this Serbian review because Joymuffin is mentioned
I'm super behind too but I skip to the current page occasionally, thanks for letting me know! Now I feel a bit bad for people thinking I actually came from Finland (which would be the sensible assumption), but well, costs aside, my travel time was similar or longer to coming from Finland if there are direct flights (not sure if there are). :)

- Joymuffin

vierailija
Hey all, I'm about 60 pages behind but wanted to share this Serbian review because Joymuffin is mentioned
Oliko artikkeli sloveeniksi? Kääntäjä kääntää sitä aika lailla päin sanonko mitä.

Yhteistyössä