Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep... JO:n managerivalinta aiheuttaa nyt ahdistusta, ja tuolle tyypille yksi tapa helpottaa ahdistusta on lytätä K:n crew:ta, koska silloin C ei vaikuta verrattain niin pahalta enään.

Parempi tuolle tyypille olisi vaan rauhoittua C:stä ja odottaa rauhassa, sehän saattaa osoittautua ihan huippumanageriksi ens vuonna.
Nuo kaljupäiset crewn jäsenet ovat kyllä aina olleet tosi cringejä (tähän ei mitkään ulkopuoliset tekijät vaikuta). Ja tuo öööiiiv*ttu-hokeama - ei kyllä paljon juntimpaa löydy. Mutta kun rima on matalalla, niin se sitten myös on.
-eri

vierailija
Nuo kaljupäiset crewn jäsenet ovat kyllä aina olleet tosi cringejä (tähän ei mitkään ulkopuoliset tekijät vaikuta). Ja tuo öööiiiv*ttu-hokeama - ei kyllä paljon juntimpaa löydy. Mutta kun rima on matalalla, niin se sitten myös on.
-eri
juupa juu... :) ainakaan managerilla ei ole kamelinvarvasta, mitään mauttomampaa ja juntimpaa ei taidakaan olla

vierailija
Kyllä Rautalammilla saa aamulla saunoa, mutta kesällähän saunaa alettiin vasta lämmittää klo 14.30 eikä kiirettä helsinkiin ollut. Uskon, että Benkku osaa hoitaa tämänkin asian paremmin.

vierailija
ei saatana en ois kesäkuussa kyllä ikinä uskonut että ne piirongin pöytäliinat kummittelee vielä marraskuussakin.

no en kyllä olis uskonut että täällä ylipäätään vielä puhutaan aiheesta K ja B ja että universumin kiero huumorintaju vaan tiputtelee uusia henkilöitä mukaan saagaan ja hullummaksi vaan menee.

vierailija
Heh en oo flunssassa. Tietysti tekis mieli kertoa kaikki tänne vanhojen aikojen kunniaksi, täällä (tai Vauvalla) roikkunut itsekin vaikka miten ... mut jokainen ymmärtää, ettei sellaseen voi lähteä. Voin vaan sanoa, et oikeesti ihania tyyppejä ovat kaikki, ja Jan on yllättänyt monella tavalla kyllä mut, positiivisesti.

Kesällä kävin elämäni ensimmäisen kerran Sloveniassa ja Jokereiden keikalla, mut sillon sain vain ihailla poikia yleisössä. Pidän yhtä Jokereiden fanitiliä igssa. En uskalla laittaa tarkemmin, mut ehkä myöhemmin.

Itse oon ollut pidempään jo poiskin näistä kuvioista, ja jatkossa aion olla myös. En asu mitenkään vakituisesti täällä, enkä yhtään tiedä, mitä tulevaisuus tuo.
Rohkeaa Janilta ryhtyä tapailemaan fania, sehän oli heille vähän niin kuin sovitusti kiellettyä. Mut minkäs teet, kun iskee niin iskee! Onnea teille. Hyvä Suomi!

vierailija
ei saatana en ois kesäkuussa kyllä ikinä uskonut että ne piirongin pöytäliinat kummittelee vielä marraskuussakin.

no en kyllä olis uskonut että täällä ylipäätään vielä puhutaan aiheesta K ja B ja että universumin kiero huumorintaju vaan tiputtelee uusia henkilöitä mukaan saagaan ja hullummaksi vaan menee.
Pahempaa: ei edes paljoa uusia henkilöitä, vaan kierrätetään niitä, jotka on jo tavattu. Tosin siitä oon yhtä mieltä, etten uskonut toukokuussa viisukrapulan jälkeen roikkuvani vielä täällä saatana marraskuussa.

vierailija
hmm.. en muista tästä mayhemeja.. mutta harvoin miehellä on taustakuvana muun, kuin puolison kuva
Oli siitä juttua. Itse en kyllä nähnyt koska mua kiinnostaa Janista lähinnä yksityishenkilö 🤭 eikä niinkään puhelimen sisältö.

En tiedä miten tarkasti taustakuva näkyi videolla, voin hyvin kuvitella että se oli tyyliin Nace, jolle photoshopattu pitkä vaalea tukka ja tarkoituksella tietysti jätetty näkyville 😉

vierailija
-eri
No tämä! Moni totesi tämän jo aikoja sitten, että esim v*ttuörveltäjä oli tosi cringe, mutta ilmeisesti sitten paremman sisällön puutteessa (joskus NT jälkeen) alkoi sellainen karvalakkimenokin kelpaamaan. Mutta onhan se siis junttia, aivan sama myönnetäänkö asia vai ei.
- Toinen eri

vierailija
Pahempaa: ei edes paljoa uusia henkilöitä, vaan kierrätetään niitä, jotka on jo tavattu. Tosin siitä oon yhtä mieltä, etten uskonut toukokuussa viisukrapulan jälkeen roikkuvani vielä täällä saatana marraskuussa.
Joo ei todellakaan, taisin vauvalla kertoakin että löysin UMK-ketjusta päivää ennen viisufinaalia kirjoittamani viestin, jossa mietin että kun on ollut niin paljon kaikenlaisia käänteitä, että mitenhän tästä toipuu ensi viikoksi normaalielämään… ai jumankauta😂.

Yhteistyössä