Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkaa tän jakson käsikirjoittajilta loppua ideat jos tuohon mennään. Ensin piti kaivaa cameltoe-Conor naftaliinista ja luoda sille uusi rooli, ja sitten vielä kierrätetään kesäkuisia Rautalampi-juonikuvioita. Ai jai, universumi, nyt vähän jotain uutta tilalle. Miten olis vaikka K:lta yllätysreissu Sloveniaan?
Joo nyt universumi jotain todella yllättävää ja kivaa🙏

vierailija
Sama. Ei näköjään löytynyt sen vertaa ymmärrystä siitä, että oma maine saattaisi olla hieman jo tahrainen. Siitä syystä ei ehkä olisi kannattanut noin mainostaa sitä managerointia. Ilman tuota lehtijuttua asiasta ei varmaan olisi tullut tuollaista mayheimia.
Liekö tehnyt tuota jo pidempään, eikä kenelläkään ollut mitään hajua asiasta. Toisaalta vähän ihme sekin, jos ei asiasta kerrota.

vierailija
Ehdottomasti! K oli jo ilmiö Suomessa (ja pienesti viisupiireissä muuallakin) jo kauan ennen kuin K edes astui jalallaankaan preparteihin. Hyvä ura hänellä on edessään niin musiikin kuin vaikka juontajana/tv-persoonana Suomessa. Ja varmasti kulttiseuranta jatkuu Euroopassakin, kiertue oli todella onnistunut.
No ei edes pienesti, vaan aika isostikin. Ei sitä suotta sijoitettu joko toiseksi viimeiseksi tai viimeiseksi esiintyjäksi prepartyissa, hype was real ja vahvasti läsnä jo koko euroopan viisuskenessä siinä vaiheessa.

vierailija
Alkaa tän jakson käsikirjoittajilta loppua ideat jos tuohon mennään. Ensin piti kaivaa cameltoe-Conor naftaliinista ja luoda sille uusi rooli, ja sitten vielä kierrätetään kesäkuisia Rautalampi-juonikuvioita. Ai jai, universumi, nyt vähän jotain uutta tilalle. Miten olis vaikka K:lta yllätysreissu Sloveniaan?
Ai kamala, nauran täällä taas kippurassa , vesi vaan valuu silmistä 😂🤣🤣 Mies katsoo oudoksuen..

vierailija
Mitääää???
No ... Nyt kun tän joku meni ääneen sanomaan nii kyllähän siinä näin kävi. Kun olivat täällä. Tampereella. Tutustuttiin ja ollaan oltu siitä asti yhdessä. Muutaman viestin ign kautta laitoin ennen NT:a sille. Mä oon ollut nyt Ljubljanassa pääasiassa ja keikoilla mukana jonkun verran. Teen etätöitä muutenkin niin onnistuu hyvin. Mä en oo ikinä ollut näin onnellinen. Aika uskomatonta tää tietysti on. Kaikki. Kuin satua. Ollut hullua käydä täällä palstalla sen jälkeen mitä tapahtunut. Kun ei ole voinut kertoa kenellekään.

- Aava

vierailija
Ei ole ollut mitään epäilyttävää crewlla... Etsittekö nyt vain syytä lytätä tasapuolisuuden nimissä K:nkin crewn?
Jep... JO:n managerivalinta aiheuttaa nyt ahdistusta, ja tuolle tyypille yksi tapa helpottaa ahdistusta on lytätä K:n crew:ta, koska silloin C ei vaikuta verrattain niin pahalta enään.

Parempi tuolle tyypille olisi vaan rauhoittua C:stä ja odottaa rauhassa, sehän saattaa osoittautua ihan huippumanageriksi ens vuonna.

vierailija
No ... Nyt kun tän joku meni ääneen sanomaan nii kyllähän siinä näin kävi. Kun olivat täällä. Tampereella. Tutustuttiin ja ollaan oltu siitä asti yhdessä. Muutaman viestin ign kautta laitoin ennen NT:a sille. Mä oon ollut nyt Ljubljanassa pääasiassa ja keikoilla mukana jonkun verran. Teen etätöitä muutenkin niin onnistuu hyvin. Mä en oo ikinä ollut näin onnellinen. Aika uskomatonta tää tietysti on. Kaikki. Kuin satua. Ollut hullua käydä täällä palstalla sen jälkeen mitä tapahtunut. Kun ei ole voinut kertoa kenellekään.

- Aava
Just. Nyt kun sulla on noin läheiset suhteet Janiin, voit varmaan käydä mittaamassa sen yksityishenkilön samalla kun varmistat, että se kutsuu kaikki Joksut koolle aamulla ja laativat sitten yhdessä lausunnon, että Conor on erotettu ennen kuin ehti aloittaakaan.

vierailija

- Aava
Onnea nuorelle parille! 🤣

vierailija
Kaunarit tulee mieleen. Montakos avioeroa ja uutta liittoa meillä on vielä jäljellä, jos Käärijä on Ridge? Joku sais kyllä väsätä tästä Kärtsäriversion (ohis, kaunarifanit ja varmaan muutkin kyllä arvostaa koska tää on tosi hauska):

Yhteistyössä