Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep.. sitä minä ihailenkin K:ssa, että hän on niin kiinnostava ja magneettinen henkilö, että juuri nuo trendaamiset ja muut tapahtuvat niin arkisista asioista. Tällä viikolla K trendasi tumpussa kolmena päivänä (ja useaan kertaan saman päivän sisällä): jugurttimainoksen vuoksi, koska käytti mustaa pukua rengaskorvisten ja bulbasaur-sormuksen kanssa ja uuden meikki-lookin (+ruoska) vuoksi. Ja K on vain yksi ihminen... Hän vetää mielenkiintoa itseensä oman persoonansa vuoksi.
Kärtsässä vaan on sitä jotain, nähtiinhän se keväällä jo millainen ilmiö siitä tuli. Hänessä on karismaa ja persoona on mielenkiintoinen kaiken muun lisäksi.

vierailija
Kärtsässä vaan on sitä jotain, nähtiinhän se keväällä jo millainen ilmiö siitä tuli. Hänessä on karismaa ja persoona on mielenkiintoinen kaiken muun lisäksi.
Ehdottomasti! K oli jo ilmiö Suomessa (ja pienesti viisupiireissä muuallakin) jo kauan ennen kuin K edes astui jalallaankaan preparteihin. Hyvä ura hänellä on edessään niin musiikin kuin vaikka juontajana/tv-persoonana Suomessa. Ja varmasti kulttiseuranta jatkuu Euroopassakin, kiertue oli todella onnistunut.

vierailija
Tiedän, ettei suuri osa tuosta shitistä ollut ansaittua, mutta oliko Jokereilta järkevä veto palkata manageriksi joku valmiiksi kontroversiaali henkilö, kun heillä on jo aikaisempi kohu taustalla?
Ehkä Conorin suhteet kompensoi tämän. Eikä manageri hirveästi ole varsinaisen yleisön kanssa tekemisissä, eli hyvin vähän tulee luultavasti tavallisille faneille olemaan näkyvillä. Enemmän taustalla hoitaa promoamista ja muita käytännön hommia. Toivottavasti saa olla ajojahtilaisilta ihan rauhassa.

vierailija
Tiedän, ettei suuri osa tuosta shitistä ollut ansaittua, mutta oliko Jokereilta järkevä veto palkata manageriksi joku valmiiksi kontroversiaali henkilö, kun heillä on jo aikaisempi kohu taustalla?
Niinpä.. mieluummin joku no-name, kokenut manageri yhteyksineen... eihän tuollaista olisi tarvinnut edes uutisoida mitenkään managerin puolelta. Kyllähän Evestä ydinfandom tietää, mutta häntä ei mitenkään erityisesti ole esitelty. Tekee vain työnsä ja se siitä

vierailija
Ehkä Conorin suhteet kompensoi tämän. Eikä manageri hirveästi ole varsinaisen yleisön kanssa tekemisissä, eli hyvin vähän tulee luultavasti tavallisille faneille olemaan näkyvillä. Enemmän taustalla hoitaa promoamista ja muita käytännön hommia. Toivottavasti saa olla ajojahtilaisilta ihan rauhassa.
Jos on oikeasti transfoobinen, niin pahoin pelkään, että kaikki mikä on tehty pimeässä tulee valoon.

vierailija
Mulla on ihan sama muulle, kunhan saan katsella ja kuunnella vielä pitkään ihanaa seksijumala Kärppää. Häntä ei kukaan voita.
Tämä on outoa mulle. Himoitsin häntä jo heti UMK:sta lähtien ja hitto kun tämä tunne vaan kasvaa kokoajan. Oli jotenkin poikkeuksellisen kuuma Apollossa ja voi veljet, se kaikki viime päivien materiaali. Mä räjähdän kohta.

vierailija
Mulla ollut ihan sama fiilis tuon tänään aiemmin kirjoittaneen henkilön kanssa, ettei tulisi mieleen lytätä ketään toista, mutta nuo jotkut Käärijä crewn jäsenet stooreineen vaikeuttavat kyllä sitä periaatetta monin tavoin, varsinkin viime aikoina. Nimim. En ehkä olekaan j e esus j eesusteluista huolimatta... 😂

vierailija
Mulla ollut ihan sama fiilis tuon tänään aiemmin kirjoittaneen henkilön kanssa, ettei tulisi mieleen lytätä ketään toista, mutta nuo jotkut Käärijä crewn jäsenet stooreineen vaikeuttavat kyllä sitä periaatetta monin tavoin, varsinkin viime aikoina. Nimim. En ehkä olekaan j e esus j eesusteluista huolimatta... 😂
Ei ole ollut mitään epäilyttävää crewlla... Etsittekö nyt vain syytä lytätä tasapuolisuuden nimissä K:nkin crewn?

vierailija
No kyllähän managerit usein myös promoaa edustamiaan artisteja ja heidän keikkojaan ja projektejaan somessa. Kuten tekee myös esim. ewwee.
Omasta tahdostaan, mutta ei Even seuraajamäärällä kyllä mitään merkityksellistä promoa ole tehty. Eli enemmän mun mielestä ylpeänä jakaa kavereille ja seuraajille, et katsokaa missä kaikessa mahtavassa olen mukana, eikä varsinaisesti promomielessä.

Evellä reilut 1600 seuraajaa, Kärdellä itsellään 518k. Ja varmaan suurin osa Even seuraajista seuraa myös Käärijää, eli tästä voi kyllä päätellä että Even tilin kautta promoaminen ei ole mikään varsinainen somemarkkinointistrategia.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mulla sama. Hitto mitä juntteja.
-toinen ei-jee sus

Yhteistyössä