vierailija
Mutta miksi säikähditte?Joku toivotti hyvää iltaa ja me säikähdettiin tästä pahasti.
Mutta miksi säikähditte?Joku toivotti hyvää iltaa ja me säikähdettiin tästä pahasti.
Minäkään en tajunnut tätä juttua säikähtämisestä.Mutta miksi säikähditte?
Lopettakaa näiden Nace postauksien laittaminen tänne kiitos. Ei tule mun elämästä muuten mitään.
Itse painaa paussille, tässäkin näkyi selvästi kun käänsi kameran pois.Ei mulla näkynyt Samp liveä äsken yhtään. Yhteydet vissiin tökkii.
Se oli vaan niin out of context, yhtäkkiä siinä hepuloinnin keskellä nonsalantisti heitetty.Minäkään en tajunnut tätä juttua säikähtämisestä.
Pausetti tarkoituksella ihan saman ajaksi.Luulen että huonot yhteydet tuolla, siksi ei live pelitä
Pahin oli mun mielestä se kun Callum koski sormillaan ensin omaa suutaan ja sitten läppäsi sormensa Bojanin suulle. Se oli kyllä jo pyhäinhäväistys. Boitsu oli varmaan siinä niin tuiskeessa, että ei ehkä välittänyt. Muistankohan oikein ja löytäisinkö sen vielä. Haluatte varmaan nähdä?Mikä nenän römpötys-video? Haluanko edes tietää
Nyt loppui se kiroilu. Hienot naiset ja ylhäiset miehet eivät kiroile.Ja sit katkas kun ihan sama oli alkamassa PERKELE.
Naurahdin tälle ”nöpöttää”-verbille jostain kumman syystäOnkohan turhaa tässä nyt sitten nöpöttää hereillä.
B Kyllä sylkee sitä vettä kaikkien päälle, että ei ole kauheasti varaa valittaaPahin oli mun mielestä se kun Callum koski sormillaan ensin omaa suutaan ja sitten läppäsi sormensa Bojanin suulle. Se oli kyllä jo pyhäinhäväistys. Boitsu oli varmaan siinä niin tuiskeessa, että ei ehkä välittänyt. Muistankohan oikein ja löytäisinkö sen vielä. Haluatte varmaan nähdä?